Guest Staniu Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Od pewnego czasu zmagam się z problemem działania wycieraczek. Podczas jazdy w deszczu lub podczas wycierania płynu niby jest ok ale podczas dłuższej pracy w deszczu wycieraczki stają po 20 minutach jazdy...staja i nic. Trzeba je ręcznie zagonić do roboty popracuja dwa razy i to samo. Po przerwie też jest tak samo 20 minut pracy i strajk. Rozebrałem prowadnice wycieraczek przeczysciłem nasmarowałem i było ok ale znów 20 minut. Podczas pracy gdy mechanizm daje znac o sobie słychac pisk z silnika wycieraczek. Sprawdzałem same wycieraczki nowe stare i jest tak samo. Ostatnio w wielka ulewe na "gierkówce" ratowałem się zdjeciem prawej wycieraczki zeby jako tako chodziła choć ta prawa ale też było na styk, ledwo dojechałem. Jeśli którys z kolegów ma silnik do tego modelu sprawny to odkupie bo jużnie mam pojęcia co robić na szrocie byłem kilka razy ale nik nie miał pojęcia czy silnik jest sprawny . Mój niby teżj est sparawny ale do kilkunastu minut. A nie chce wywalic kasy w błoto. Chyba że jakis inny pomysłv .. Z góry dzieki za podpowiedź...Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bla_ZeY Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 To raczej napewno wada silnika, po nagrzaniu zaczyna sie pewnie zacierac wirnik. dwa rozwiazania wchodza w gre: 1: dać silnik do elektryka niech go sprawdzi - przkonserwuje - jak sie da 2: wymienic na inny nic innego nie zrobisz, jesli pisałeś ,ze sprwdzałeś sworznie samych wycieraczek to raczej tylko jest wada silnika. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolek Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 JAKI MODEL MOŻE JA MAM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Staniu Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 No tak zapomniałem o najważniejszym P10 rocznik 2,0L SLX 91 sedan kierownica standardowo lewa strona. ..dzieki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fir Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Poczytaj to:http: www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13983&highlight=wycieraczki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Staniu Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 jest to pomysł ale tak jak mówiłem wczesniej wszystko jest ok do momętu nagrzania sie silnika ...w wolnej chwili rozbebesze silnik zawsze costam można poczyscić. Ale czy to coś da. Zobaczymy choć wymiana na dobry pewnie będzie skuteczniejsza. Mam powoli dosc jazdy w deszczu gdzie oprócz deszczu zasłaniaja mi wycieraczki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fir Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Spróbować można. Nic cię to nie kosztuje. Najwyżej kupisz drugi , dobry. Rozwierć te trzy nity które trzymają osłone przekładni i zobacz czy na tym białym kole zębatym jest smar. Jak niema to dobrze. Jak jest to go wytrzyj i złóż. A druga sprawa sprawdź stan komutatora i szczotek. Może komutator jest zanieczyszczony, albo szczotki się skończyły. Roboty niedużo a kaske możesz zaoszczędzić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bolek Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 MAM SILNICZEK Z P11 ALE Z ANGOLA JAK COŚ CIĘ URZĄDZA PISZ NA PW Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zgrywus Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Witam.Miałem podobny problem w Toyocie Carinie ll i zrobiłem tak: *Odkręciłem ramiona wycieraczek(zdejmujesz zaślepki i odkręcasz śruby) *Uruchamiasz wycieraczki *Bierzesz WD40 i spikasz na gwinty które sie poruszają,psikasz doputy dopuki sie nie zaczną szybciej zbierać *Zakładasz wycieraczki ;p U mnie to pomoglo na jakies 6 miesięcy wieć myśle że taki zabieg od czasu do czasu nikomu nie zaszkodzi."Zaryzykuj", może zaoszczędzisz pare ZŁ i jak coś pomoże to daj znac. Pozdrowienia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Staniu Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Niestety WD40 nie za bardzo działa.. tak jak pisalem dziala i zdycha po kilkunastu minutach. Jednak grzebanie w silniku inaczej nic z tego. Ale dzięki ..czekam tylko na wolną chwile by to ustrojstwo rozkręcić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrzej Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Jeśli silniczek od P11 pasuje do P10 to moge pomóc. Niedawno wymieniałem u siebie bo w trybie "przerywanym" nie zatrzymawały sie wycieraczki na dole tylko u góry - na pewno uszkodzony (przpalony) jest ślizg od wyłącznika, a sam silnik jest ok. Jak jesteś zainteresowany to sie odezwij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Staniu Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Muszę sprawdzic nie wiem czy pasuje...Moze któryś z kolegów bedzie wiedział? [ Dodano: Sro 14 Cze, 2006 ] The end. Zakończyłem przygode z wycieraczkami. Co się okazalo? dzis od rana rozbebeszylem wszystko rozebralem cały uklad wycieraczek i silnik. Silnik na cześci pierwsze. I okazało sie ze silnik pomimo przytarć na szczotkach ok. Chodzi jak ta lala żadnych oporów. Trzeba uważać by sprężynki od szczotek nie powyskakiwały przy wyciąganiu wirnika. Poczyścilem przemylem i zlożylem. Wziąłem sie za sworznie..i tu d*pa prawa strona ok..ale lewa sie okazało ze pracowala tylko pod jakimś kontem i sie zacierala. Stawała. Zdjąłem podkladki i z wielkim trudem wybilem sworzeń i co ...rdza i syf.. Szczotka w ruch smarowanko czyszczonko. W sumie prosta robota i wszystko zapitala aż miło. Piękne uczucie skrecone działa..i cieszę się jak dziecko przy myciu szyby . Dziękuje wszystkom za pomoc i porady. A niewtajemniczonym chętnie pomogę bo to doświadczenie mam już za sobą Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Czelsi_01 Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 Czy ktoś wie gdzie w primerce p10 HB jest wzmacniacz silnika wycieraczki przedniej?? W ksiązce pokazali tylko wzmacniacz wycieraczki tylnej. Mam nastepujący objaw jak juz raz włacze wycieraczki to nie zatrzymaja sie dopuki nie wyłacze zapłonu.... Silnik jest ok, ramiona i swożnie też. Zastanawiam sie czy ten wzmacniacz o którym pisze nie jest zintegrowany z silnikiem?? Ale moze ktos miał podobne przygody i wie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Paweł28 Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 a jak komuś ramiona wycieraczek obcierają o maskę to można też to zrobić. To ten sam problem. jak ktoś ma taki problem to służę pomocą. nowe zestawy naprawcze wycieraczek to koszt 250 za sztukę więc warto oczyścić i przesmarować Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.