Guest alien657 Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Czy po wymianie górnego wahacza trzeba ustawić zbieżność. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wk112 Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 mozesz sprawdzic ale nie wiem co chcesz ustawiac?? ja po wymianie nie sprawdzalem, wg dokumentacji nie ma potrzeby ustawiania nie ma jak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adamm Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 dziś wymieniłem w warsztacie górmy wahacz bu juz skrzypiał - i co?............okazało się że jest pęknięty! Pękł przy spawie do większej tulei. Myślałem że coś takiego się nie zdarza! Wahacz firmy 555. Po wymianie wahacza mam krzywo kierownicę przy jeździe na wprost i właśnie wybieram się na zbieżność.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wk112 Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Po wymianie wahacza mam krzywo kierownicę przy jeździe na wprost i właśnie wybieram się na zbieżność.... mysle ze to jest inna inszosc i w tym przypadku sam wahacz nie ma za bardzo wplywu o czywiscie w takim wypadku powinno sie ustawic zbieznosc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KTOSIU Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Witam Wymiana wahacza może jedynie spowodowac powrót ustawienia zbieżności do warunków (parametrów) wyjściowych a więc prawidłowego ustawienia zbieżności - zbieżności nie trzeba ustawiać. Co innego z wahaczami dolnymi, jeżeli naprawia się jakieś elementy z nimi związane lub je same- należy ustawić zbieżność. Twój problem ze skręceniem kierownicy już się u kogoś pojawił, spróbuj w wyszukiwarce. Może jak ci wymieniali wahacz to demontowali coś jeszcze?Normalnie nic się dodatkowego nie demontuje ale magików jest baaaardzo dużo wśród mechaników. Pozdr. 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.