Guest MARIUSZ1977 Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 CZY KTOS WIE , CZY W P11 DA RADE WYJAC CZUNIK ASB , TAK ABY GO NIE USZKODZIC, MECHANIK POWIDZIAL MI ZE MUSZE KUPIC ROWNIEZ PIASTE. PROSZE O OPIJE NA TEN TEMAT SERDECZNIE DZEKUJE I POZDRAWIAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest peteros Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Dobrze mówi. Wyjęcie czujnika bez jego uwalenia graniczy z cudem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobroy Posted June 30, 2006 Share Posted June 30, 2006 A ja mam inne pytanie, ale też chodzi o czujniki ABS. Czy czujniki przy tylnych kołach lewe/prawe są takie same? Prawdopodobnie padł mi czujnik tył/lewy, choć jakieś 2 lata temu był wymieniany na nowy/używany. Cena nowego czujnika jest bandycka - 963 zł!! Co prawda i tak taniej niż 2-3 lata temu, gdzie w tej samej ASO chcieli 1500zł!! Dlatego planuję kupić taki czujnik np. z angielskiego dawcy. Elektryk stwierdził komputerem, że właśnie ten czujnik tyl/lewy jest walnięty. Obciął uszkodzoną wtyczkę i zalutował. Efekt: bez zmian, czyli paląca sie kontrolka ABS. Pali się nie cały czas. Widziałem odizolowany kabelek - pokryty nalotem. Jutro sprawdzę omomierzem czujniki. Zastanawia mnie to, jak ten komputer klasyfikuje uszkodzenia czujników, tzn. pokazuje np. uszkodzenie <tekst_angielski> RR LH [sHORT] i Time "0" oraz <tekst_angielski> RR LH [OPEN] i Time "0". Właśnie tego w <..> nie pamiętam, jednak chodzi mi o te tajemnicze RR LH. To chyba wskazuje, który czujnik ma błędy. Czy ten komputer informuje o tym, tak jakby się stało przodem do samochodu, przy silniku, czy tyłem? Niby głupia rzecz, ale jestem ciekaw, a zapomniałem się zapytać :oops: Najgłupsze jest to, że te pie..one kabelki nie są miedziane tylko miedziowane, a to już jest chyba najgłupsza rzecz, jaką można było zrobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.