Guest nindza Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Mam tak dziwnie bo , jak przyspieszam tak jednostajnie to dopiero od okooło 120 mi zaczyna lekko trząsc kierownice , a jak daje mocniej buta to wtedy juz to sie dzieje od 80 , co może byc przyczyna ?? Podobno kocówki drążków mam dobre jak byłem na warsztacie opony nowe i wyważone wiec neiwiem co moze byc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malin_f1 Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 jak felgi proste i opony OK a zawieszenie dobre to czym prędzej śmigaj na shella na puławską wyważanie na samochodzie i wszystko jasne będzie jak ręką odjał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 jak felgi proste i opony OK a zawieszenie dobre to czym prędzej śmigaj na shella na puławską wyważanie na samochodzie i wszystko jasne będzie jak ręką odjał Tak tak wywazenie powinno pomóc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WOJTUSMAXIMUS02 Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 u mnie tosamo a to wina tarcz hamulcowych ,,,,sa tak pokrzywione ze jak sie rozpedze tak 220km/h i lekko przychamuje to mi chce kierownice wyrwac z reki .....no i wyazenie kol sie klania i przekladka...... :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cornholio78 Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 cząsteczki w tarczach mogły tak zmienić strukturę że nic nie da przetaczanie ich. Sprawdzałić trzeba przekładnię kierowniczą i tarcze, a potem dopiero wymieniać. Wg mnie zawieszenie powinno być w takim stanie żeby nie trzeba było używać metod typu wyważanie na aucie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WOJTUSMAXIMUS02 Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 mam malutki luzik w ukladzie kierowniczym ,ale tarcze juz tez do wymiany z klockami :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Końcówki drążków to nie wszystko. Sprawdź drążki kierownicze ( mogą mieć luz przy przekładni ) , oraz obowiązkowo obejżyj swożnie wahacza. Wszystko jest razem powiązane , jeśli chodzi o układ kierowniczy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest nindza Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Będe niedługo wymieniał poduszki pod silnik to wszytsko to zobacze , i powiem co było. Dzięki:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Darek 221 Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Stawiam na wyważanie! To najprostrze do weryfikacji. Jeśli to nie pomoże trzeba myślećdalej! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stAWek Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 Ja mam identyczny problem jadąc powiedzmy 100 dodając gazu zaczynają sie wibracje i to właśnie przenich kół. w momencie jak odpuszczam gaz wszystko znika!!!! Dodam ze mam wymienione tarcze, maglownice koncówki a koła były wyważane w ASO. Wibracje wystepuja tylko przy dodawaniu gazu przy większych prędkościach!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Darek 221 Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 A oponki? Są ok? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest majka Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Miałem (chyba) to samo, choć drżenie drżeniu nie równe. Wymieniłem łączniki stabilizatora bo już piszczało i skrzypiało, i drgania pojawiające się wcześniej przy 120km/h zniknęły, choć to nie ten objaw chcialem usunąć. pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest berti Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Witam wszystkich (nie bić - 1wszy post). Mam już drugiego nissanka - po Sunnym od dwóch lat jeżdżę Primerką 2.0 SLX z 94roku (ten model po małym lifcie). Auto kupiłem przywiezione z Niemiec z ptrzebiegiem 220 tys. Przez pierwszy rok wszystko było super. Zaczęło się później, auto po prostu nie wytrzymało próby polskich dróg. Wymieniłem już 2 półosie (obie ukręcone - a nie mam już 20 lat i sporty w stylu "palenia gumy" mnie nie kręcą ). W zeszłym roku miałem problem z wewnętrznym przegubem (czasami zostawał w pozycji złożonej - efekt możecie sobie wyobrazić, szczególnie powyżej 60 km/h). Obecnie próbuję poradzić sobie z dwoma problemami: 1. Opisywane m.in. w tym wątku drżenie kierownicy przy przyspieszaniu - mój mechanik nie ma już pomysłów. Tak jak pisaliście efekt dość dziwny, bo występuje w zasadzie tylko po zdecydowanym wdepnięciu gazu (szczególnie między 60 a 80 km/h na trójce) - tarcze, koła, oponki sprawdzone i nic. W tym tygodniu dokładniejsprawdzę cały układ kierowniczy. 2. Problem z chłodzeniem. Przy obecnej pogodzie nie wyrabiam z chłodzeniem, a jak włączę klimę to na bank po 10 min mam ok 120 stopni. Na sczęście znalazłem w innych wątkach parę dobrych rad, więc mam nadzieję że szybko się z tym uporam. Mimo jednak takich problemów wciąż uważam, że nissanki to najlepsze wozidełka (tylko moja żona ma inne zdanie . Zasanawiam sie nad odmłodzeniem i już wiem, że jeśli do tego dojdzie - przesiądę się na P11.114. Pozdrowienia dla nissmaniaków Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzingis Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Zapomnieliście jeszcze o jednej sprawie ZBIEŻNOSC sprawdzić najlepiej w serwisie bo na oko to chłop w szpitalu umarł, :< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BULI Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 jak przedmówca zbieżność (geometria kół) i niech popatrzą na zawieszenie albo przeguby wewnętrzne przy skrzyni biegów - znajomy tak miał między 60 a 80km/h tak telepało autem że szok. Spróbuj z tymi przegubami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oskar Posted June 28, 2007 Share Posted June 28, 2007 Mam tak dziwnie bo , jak przyspieszam tak jednostajnie to dopiero od okooło 120 mi zaczyna lekko trząsc kierownice , a jak daje mocniej buta to wtedy juz to sie dzieje od 80 , co może byc przyczyna ?? Podobno kocówki drążków mam dobre jak byłem na warsztacie opony nowe i wyważone wiec neiwiem co moze byc. Mialem poząbkowane opony na tylniej osi i to było przyczyną drgań na kierownicy własnie przy prędkosci 90 - 110. Też sie dziwiłem, sprawdziłem wyważenie przednich kół, zawieszenia i stan opon....... podjechałem do znajomego wulkanizatora, którego poprosiłem o wyważenie przednich opon mówiąc mu o drganiach na kole kierownicy. Koła były dobrze wyważone, sprawdził mi tylnie koła i powiedział ze są poząbkowane i to jest przyczyną. Kupiłem nowe opony na tył i drganie na kierownicy ustało. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest raffaell Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Problemy Z tymi drganiami faktycznie są trudne do zdiagnozowania. U mnie kierownica drga pomiędzy 110 a 130 km/h. Ale co ciekawe nie zawsze i nie z taką samą siłą. Czasem nie drga wcale, a czasem to zwalniam do 100, bo robu sie strasznie nieprzyjemnie w całym aucie. I bądź tu mądry, od czego to. Koła wyważane - nie pomogło. Zmienione łożyska w zwrotnicy (bo ruszało się) - wydawało się że pomogło, ale jednak nie. Wahacze - nie pomogło. Na łącznikach stabilizatora luzu nie ma wcale. I co to za gówno może być ???? Głupio jeździć takim wozem 100 km/h. Nawet jakieś punto śmigają po 120, a ja nie mogę. Szlag mnie czasem trafia. Jakieś pomysły ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tomekvipex Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Mam podobny problem w p12 od 100-120 km/h drży lekko kierownica ,żadnych luzów i tarcze opony nowe i koła wyważone . raz drży mocniej raz słabiej , co to może być bo mi się pomysły kończą :029: sprawdziłem felgi bo mówili mi że mogą być to pierścienie centrujące, zbiężność zrobiona , amortyzatory 79% pomocy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BULI Posted February 2, 2008 Share Posted February 2, 2008 tomekvipex, ja miałem to samo na alusach - nowe opony wszystko wyważone ale... ale felgi są lekko pokrzywione i kicha, wyważenie nie pomoże. Zimówki mam na stalowych felgach i nic nie trzęsie - spokój. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Blady Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 górne wachacze, końcówki drążków, luzy na maglownicy, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora, może być któraś albo któreś z tych żeczy bo rozumiem że koła wyważone i jest ok. i Zbieżność Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mac62 Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 Miałem coś takiego w Mażdzie 626 GD, co sie okazało, auto ściagnąłem z Niemiec już na alusach, po zdjęciu kół okazało sie że o ile rozstaw kół pasuje o tyle piasta jest zdecydowanie za mała na ta felgę, dorobiłem taki pierścień i wszelkie drgania znikneły, pomimo że felga jest mocowana na śrubach to może sie delikatnie przesuwać i przy dużych prędkościach środek ciężkości jest przesunięty i może powodować bicie, także dla tych co moja nie oryginalne felgi sprawdziłbym osadzenie felgi, pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Błażej Posted February 6, 2008 Share Posted February 6, 2008 ja miałem to samo łączniki stabilizatora wymieniłem wyważyłem koła a problem był taki że opony miałem do d*py nigdy więcej używek... nie wiadomo skąd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest raffaell Posted April 22, 2008 Share Posted April 22, 2008 Walczę z tymi grganiami w P11.144 prawie rok. Szlag mnie już trafia. Teraz wyszło, że mam luz jak ruszam kołem w poziomie (tzn. na biki, a nie góra dół). Mechanik sprawdzał dokładnie końcówki drążków, łożyska i są ok. Luzy są wyczuwalne na zamym drążku. Czy do tego modelu kupię gdzieś drążki kierownicze? W sklepach mówią mi że to całość z kolumną :zdziw: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nice-wawa Posted April 22, 2008 Share Posted April 22, 2008 Drążki można kupić , dobrze poszukaj przykład http://www.allegro.pl/item335799331_drazek...fvat_sklep.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest p11.144_grosikTAXi Posted April 26, 2012 Share Posted April 26, 2012 Ja mam identyczny problem jadąc powiedzmy 100 dodając gazu zaczynają sie wibracje i to właśnie przenich kół. w momencie jak odpuszczam gaz wszystko znika!!!! Dodam ze mam wymienione tarcze, maglownice koncówki a koła były wyważane w ASO. Wibracje wystepuja tylko przy dodawaniu gazu przy większych prędkościach!!!!! Witam. problem trzesienia calym samochodem przy przyspieszaniu mam juz za soba. kiedys jadac na ostrym zakrecie wpadlem w ogromna dziure i wtedy zaczal mi sie problem. okazalo sie ze sie polos delikatnie wypięła z przegubu zewnetrznego(pękł zeger) a wiadomo ze polos zakonczona jest wieloklinem. wieloklin sie kilka razy obkrecil i stad byly drgania(jezeli jest mozlowosc wpiecia polosi w przegub i zorganizowania samego zegera to koszt naprawy praktycznie zerowy - u mnie do wymiany byla polos i zewnetrzny przegub). pozdrówki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.