Guest silenthill Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 Witam! Czy ktoś z was wymieniał już tylne łożyska w swojej primerce? Jeżeli tak to proszę o poradę ponieważ wyją mi coraz bardziej i potrzebna będzie wymiana ale mało tego jestem załamany ceną tych łożysk. Właśnie wróciłem ze sklepu i gość krzyknął mi cenę 420zł za sztukę. To lekka przesada. Czy ktoś już to kupował? Za wskazówki z góry dzięki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MarekPrimera Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 ja wymienialem w mojej P10 i mnie kosztowalo 170 euro z wymiana...we wloszech.. ale jak poszukasz to jest juz taki temat jak znajde to dam ci linka pozdro [ Dodano: Pią 16 Cze, 2006 20:13 ] http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17798 pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest seba3371 Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 dokładnie tak jest cena na tył to kosmos dobrze że mam do wymiany z przodu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MarekPrimera Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 najfajniejsze jest to ze musze na moim lozysku jeszcze do polski dojechac, czyli 1200 km chyba ucho po drodze zgubie :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest silenthill Posted June 17, 2006 Share Posted June 17, 2006 No to klops. 840zł nie moje, a jak do tej pory miałem zdanie że częci do primerki sš w miare tanie. A propo wymiany tego łożyska to jest to w miarę łatwe? Da radę to zrobić samemu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MarekPrimera Posted June 17, 2006 Share Posted June 17, 2006 nie wiem, mi wymienial mechanik :?: :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaano Posted June 17, 2006 Share Posted June 17, 2006 sprawdz rozmiar, moze dopasujesz inne, jak wymienialem w zwrotnicach nie byly drogie, zawsze idzie jakies dobrac - nie musisz miec oryginalow z wytloczka Nissan.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 28Darek Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 sprawdz rozmiar, moze dopasujesz inne, jak wymienialem w zwrotnicach nie byly drogie, zawsze idzie jakies dobrac - nie musisz miec oryginalow z wytloczka Nissan.. Niestety tylne lozyska mozna wymienic tylko razem z piasta ( o ile mi wiadomo nie jest rozbieralna). Najpierw jednak radze sprubowac wyeliminowac wszelkie inne mozliwosci bo jak do tej pory zdecydowanej wiekszosci pomagala np zmiana opon. :grin: Moze to wina wadliwych opon a nie lozysk, ktore odzywaja sie niezwykle rzadko? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest silenthill Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Niestety opony wymieniałem w tym roku na nowe. Poza tym raczej wątpię że to wina opon poniewarz te wycie miałem okąd kupiłem te auto tyle że przy większych prędkościach, teraz to już przy 50km/h mi wyje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 28Darek Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Niestety opony wymieniałem w tym roku na nowe. Poza tym raczej wątpię że to wina opon poniewarz te wycie miałem okąd kupiłem te auto tyle że przy większych prędkościach, teraz to już przy 50km/h mi wyje. Czasami nowe opony tez potrafia byc wadliwe - szczegolnie te z nizszej polki cenowej. Spruboj zamienic opony miejscami ( przod-tyl , lewo-prawo ) wtedy bedziesz mial 100% pewnosci ze to nie opony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest silenthill Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 No nie wiem czy niższa pułka to DUNLOP 205/50 R15 8) ale już wiem że można te łożysko wymienić bez piasty tylko musi to zrobić jakiś dobry tokarz którego narazie szukam. Ciekawe ile weźmie za robociznę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest primeraW10 Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 witam!!! faktycznie jaki juz koledzy powiedzieli najlepszy sposob na lozyska to zmiana opon. przerobilem to u siebie, tez mialem powiedzmy srednie4j klasy opony uniroyal 440 i z 4 mm bieznika na nich, a piaste tylna juz prawie zamowilem tez za okolo 400 zl, potem przyszla zima i zmienilem opony na zimowki i ............. problem lozyska sie skonczyl. najpierw zamien opony tyl z przodem a potem szukaj w lozyskach pozdrowienia i p[owodzenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 28Darek Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 No nie wiem czy niższa pułka to DUNLOP 205/50 R15 8) ale już wiem że można te łożysko wymienić bez piasty tylko musi to zrobić jakiś dobry tokarz którego narazie szukam. Ciekawe ile weźmie za robociznę? Nie twierdzilem ze Ty masz opony z niskiej polki tylko ze generalnie tansze opony potrafia byc wadliwe co moze objawiac sie dziwnymi odglosami dobiegajacymi z okolic zawieszenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest letallec Posted July 1, 2006 Share Posted July 1, 2006 Ja kupilem uzywana piaste (tylko musialem zalozyc korone ABS) za 100PLN. Jakos chodzi cichutko do tej pory a juz zrobilem 10kkm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy82 Posted July 24, 2016 Share Posted July 24, 2016 (edited) witam mam pytanie jakim momentem dokręcić piastę tylna? Edited July 24, 2016 by siwy82 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.