Gość jacekb Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 wystarczy wyjąć wężyk z zaworu podciśnieniowego sterującego recyrkulacją spalin ( w N14 1.4 16V model 93r. - pod filtrem powietrza ) , zaślepić ten wężyk ( ja to zrobiłem śrubką ) i egr odłączony ponieważ w takim przypadku spaliny lecą prosto kolektorem wydechowym na zewnątrz auta i nic nie wraca z powrotem do kolektora ssącego ( tzn spaliny nie wracają ) a ewentualny powrót do stanu wyjściowego nie zajmie dłużej niż 1 minutę ps nie wiem jak dołączyc fotkę obrazującą to co napisałem ale mam linki: http://img145.imageshack.us/img145/3978/obraz0144ow.jpg http://img210.imageshack.us/img210/8748/obraz0179cp.jpg ps2 : auto bez egr lepiej idzie z wolnych obrotów a co spalania to coz , wystartowalem ostatnio w konkursowej jezdzie oszczędnosciowej ( trasa okolo 200 km , 3 osoby na pokladzie , otwarte szyby , radio gralo , cisnienie w gumach 2.2 i jadac calkiem normalnie nie przekraczajac 100 km/h auto spalilo mi 4,891 litra pb95 na 100 km co pozwolilo mi na zajęcie 5 mijsca na 6 startujacych w klasie benzyna ( toyota aigo spalila 2.97 ) http://img228.imageshack.us/img228/1447/obraz0079fw.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 No ciekawe. Poczekam jednak na wypowiedzi bardziej ode mnie znajacych sie na rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supernissanb12 Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 muszę sprawdzić czy u mnie będzie jakaś różnica. Nie wie ktoś czy na LPG tez cos da? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Napisales ze co do spalania to co?Wzroslo zmalalo bo nie zrozumialem cie?Napisz co sie dzieje ze spalaniem po zastosowaniu twojego sposobu na egr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 A ja mam takie pytanie czy aby to bezpieczne dla sinika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekb Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 tak wiec co do spalania to jestem zdania ze pozostalo takie same .... a co do pytania czy to bezpieczne dla silnika to jestem zdania , ze tak ... wkoncu egr służy do redukcji NOx-ów ze spalin , tak wiec bezpieczne dla silnika ( wydaje mi sie nawet ze bezpieczniej jest bez egru ), niebezpieczne dla środowiska :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 niebezpieczne dla środowiska n greenpeace ciędorwie daj spokoj z tym środowiskiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekb Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 MacKo , drogi kolego z NKP , przepraszam i prosze o wybaczenie :razz: a tak powaznie to chcialem byc poprawny politycznie i ekologicznie zarazem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 chcialem byc poprawny politycznie i ekologicznie zarazem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radeh Opublikowano 24 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekb Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 oczywiscie dla swietego spokoju mozesz to czyms zaslepic :wink: osobiscie mam niezaslepione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 Witam.Mam takie pytanko czy w wersji z gaznikiem elektr da sie tak samo zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 da co do konkursu - ciekawe czy by przyjeli moja kandydature w VW Lupo 3l (pali mniej niz aigo ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekb Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 kazdy moze startowac , eliminacja sa w olsztynie , bialymstoku i gdzies jeszcze , masz 3 klasy : benzyna , gaz , ropa jak chcesz wiecej info to daj znac :wink: do dominik14 : zobacz pod maske i sprawdz czy masz tak samo , zawsze mozesz wrzucic fotke to Ci podpowiemy , mozesz tez odlaczyc egr w inny sposob - patrz na post w tym temacie kolegi Bombla (bombel ) , ale jak pisze kolega soul da rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 u mnie w gazniku elektronicznym w micrze k10 wystepuje identyczny ?zawór? z ktorego odlacza sie ten wezyk i ten zawor nie otwiera drogi spalinom spowrotem do ponownego spalenia... tym kablem odłącza sie poprostu sterowanie tego zaworu jak nie ma tam zadnego cisnienia to egr jest odciety... ta rurka z drugiej strony przynajmniej u mnie prowadzi do sensora temp. ktory powyzej 50 stopni chyba za sprawą bimetalu daje cisnienie ktore wypycha membranke w zaworze egr i nastepuje przelot spalin do ponownego spalania... nie ma cisnienia (rurka odlaczona) nie ma egr troche namieszalem ale chyba zrozumiecie o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 25 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2006 No tak chłopaki tylko u mnie w gazniku ten przewod podcisnienia idzie od przepony do przelotu a nie tak jak na zdjeciach do jakiegos krzyzaka i nie wiem ktory ten przewod zaslepic [ Dodano: Pon 26 Cze, 2006 11:04 ] Znalazlem zdjecie na forum i wiem ze to silnik 1,6 ale u mnie zakreslony element wyglada tak samo to powiedzcie co tu zaslepic?Moze podam link do tej strony bo nie wiem jak zdjecie zamiescic.Ten element jest z lewej strony.http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=8052[/center] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekb Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 TO CO CHYBA SOBIE PORADZILES BO WIDZIALEM NOWY TEMAT TWOJEGO AUTORSTWA W KTORYM CHWALISZ POZYTYWNE SKUTKI ODLACZONEGO EGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dominik14 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Troche roboty bylo bo rurki nie chcialem ciac a ciezko wychodzila.Wsadzilem 2 2 groszowki i zakrecilem.Nic nie widac a EGR jest zatkany.Mi sie wydaje ze to mocy nie dodaje ale tak jakby to 75 KM jest ,,dostepne'' od nizszych obrotow.Moje zdanie na temat szkodliwosci EGR jest takie:jakby ktos jadl swoje gow** to chyba by na tym dobrze nie wychodzil i podobnie jest pewnie z silnikiem.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarekt2 Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Zrobiłem tak samo jak jacekb w N14 cd 2.0 efekt natychmiastowy, przestał szarpaćna 2 biegu przy przyspieszaniu i lepiej się zbiera. Nie wiem jak ze spalaniem okaże się z czasem. Zabiek jest banalnie prosty i jakby było coś nie tak błyskawicznie można powrócićdo stanu poprzedniego. Wniosek nic nie ryzykujesz można sobie tylko polepszyć. Pozdrawiam wszystkich maniaków nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 trochę odgrzeje ale co tam czy mógłbyś mi powiedzieć czy dobry przewód zaślepiłem bo coś nie jestem pewny ->FOTO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 za duzego zooma zrobiles gdzie ten grzybek sie znajduje, po lewej stronie kolektora dolotowego patzrzac od kabiny? jesli tak to oka ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarki Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 za duzego zooma zrobiles gdzie ten grzybek sie znajduje, po lewej stronie kolektora dolotowego patzrzac od kabiny? jesli tak to oka ;] siedząc w kabinie to tak, po lewej a stojąc od machy z prawej strony pod filtrem powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 no to na 99,9% tak zeby sie upewnic na 100% to wsadz łapke pod tego grzybka i nacisnij membrane tego grzybka od dołu jezeli silnik straci ciągłośc pracy, zacznie sie dusic itp to to jest grzybek od egru ;] i jest ok ;] (wrzucasz o wiele wiecej spalin tym sposobem do dolotu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucyas Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 KTóry sposób zaslepienia ERG jest (lepszy??) ten co tu jest opisany czy tez za 2zł ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Najlepszy jest taki żeby wywalić wszystko Ten opisany tutaj jest najszybszy i najłatwiejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.