Zell Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Mam pytanko, takie kółko co może dać oraz ile jest mniej więcej warte (nówka/używane)? Pytam o wersje do silników SR20. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 o czyms takio mowisz?? nowicja na ebay pod 400$ ja kupilem uzywke za 150$ z przesylka. A czy cos daje?? ojojoj ale sie silniczek pieknie wkreca :grin: tylko ze hamowanie silnikiem trwa znacznie dluzej jak na zwyklym kole zamahowym Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 w silnikach 4 garowych lekkie koło zamachowe strasznie psuje kulture pracy silnika oraz jego elastyczność za to poprawia się minimalnie przyspieszenie na pierwszym i czasem drogim biegu. Ponadto spada prędkość maksymalna. Generalnie odradzam, Cziko w swoim 200SX S14 wsadził Fidanze i wolne obr. musiał ustawić na 1100 obr.min żeby silnikiem nie bujało i żeby nie gasł. Więcej info o lekkim kole tutaj: http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic...440&start=0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted June 18, 2006 Author Share Posted June 18, 2006 Hmm.. to teraz już wiem dlaczego koleś wraca do serii. Chyba sobie daruję. Dzięki chłopaki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 no ja na swoim V6 nie zauwazylme jakich kolwiek klopotow z kultura pracy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 no właśnie silnki sześciocylindrowe są same w sobie wyważone.............. ich plus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
goago Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 no właśnie silnki sześciocylindrowe tzn. V6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 V8 pewno w miare równo by chodził i bez koła zamachowego nie mówiąc już o V12 gdzie strzał w cylinder odbywa się chyba co 30 stopni obrotu wału Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 no właśnie silnki sześciocylindrowe tzn. V6 nie ważne czy V czy boxer ale co ile stopni obrotu wału mamy zapłon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
goago Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 no właśnie silnki sześciocylindrowe tzn. V6 nie ważne czy V czy boxer ale co ile stopni obrotu wału mamy zapłon oki juz rozumiem :idea: :grin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.