Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

SR20 DE na VE


Zell
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Elektronika nie ma znaczenia bowiem cała zostaje z Twojego auta, jedynie dokładana jest świnka celem skorygowania map paliwa, zapłonu oraz załączania zmiennej fazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
mam pytanie czy ze zwykłego silnika gaznikowego da sie przerobic na taki z wtryskami??jesli tak to moze ktos podzrzuci pomysł jak to zrobic :?:

 

[ Dodano: Czw 02 Paź, 2008 22:30 ]

oczywiscie mowimy o 2.0

chłopie nie ten temat :!: ;)

Forum jest to czego szukasz...tylko trzeba użyć WYSZUKIWARKI ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak wyglada sprawa ze swapowaniem do mnie tego motoru??Chyba w przyszlym roku nie wyrobie sie z kupnem Z-etki,wiec moze wrzuce takie cudo pod maske.Jak ktos bylby mily,niech przyblizy mi koszty takiego swapa.Tak patrzylem na gieldzie za tym DET,ale VE bardziej mnie przekonuje,moze dlatego,ze nowoczesniejsza jednostka,jeszcze jakby byl z malym przelotem to juz w ogole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry nie napisalem,ze do P11.144.Kuba w sumie mialem sie z Toba skontaktowac,zeby cos wykrztusic z mojego silnika,ale chyba nie ma sensu i jak mam jezdzic prima jeszcze z rok,to wole chyba swapa strzelic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Odnośnie pracy zmiennych faz w VTECach Hondy znalazłem fajny poemat:

 

"W przciwieństwie do Fiata czy Alfy, która realizuje zmienne fazy rozrządu za pomocą dość awaryjnego "wariatora faz" umieszczonego na kole rozrządu (pod wpływem ciśnienia oleju zmienia się położenie wałka względem koła pasowego) Honda postawiła na niezwykle oryginalne rozwiązanie.

 

Na wałku rozrządu znajdują się po 2 krzywki na każdy zawór ssący. Jedne mają charakterystykę typwo sportową, drugie-dośc łagodną. Z krzywkami współpracuje para "koników", z których z zależności od prędkości obrotowej blokuje się (za sprawą bolca wypychanego ciśnieniem oleju) jeden lub drugi. Efekt jest dokłądnie taki, jak by ktoś za każdym razem po przekroczeniu 5000 obrotów zmieniał wałek rozrządu na typowo wyczynowy. "

 

 

pzdrwm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

BArdzo mnie kusi ten sr20ve.... ale zadam pytanie ktore pewnie bedzie uznane z aprofanacje :P w zwiazku z tym ze robie rocznie ponad 40tys km chcialbym to zagazowac :P Ciekawe czy sie da :) Z tematu wnioskuje ze szukanie glowicy od VE mija sie z celem jezeli zostawilbym blok z sr20di :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zecikk możesz zostać najprawdopodobniej pierwszą osobą w Europie, która wpakowała sporo siana w swap na tą perełkę a potem przydusiła ją LPG ;)

 

Ps. Czemu ten temat jest w przyklejonych :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dorwałem na zagranicznym forum co trzeba zrobić by nasze DE współdziałało z głową VE, a więc:

 

Trzeba zrobić dziurkę z boku i ją nagwintować by wkręcić mocowanie do przewodu olejowego, dziurę od płaszczyzny dolnej głowicy trzeba zakorkować

plug.jpg

 

No i dalej dokładnie tak samo jak się bierze olej do turbiny, dostarczamy olej do selenoidów:

assembly3.jpg

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

to mam takie male pytanko znalazlem taki motorek tylko mam jedno pytanko czy wsytarczy sam silnik czy do tego musze rozejrzec sie jeszcze za osprzetem i komputerem i czy duzojest zachodu z przelozeniem takiego motorku i jaki bylby tego koszt bo sam motor nie jest tani we francji wolaja sobie okolo 1000- 1200 euro

Edytowane przez matxxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do silnika to musisz wziaść go z kompletnym kolektorem ssącym oraz rurami wodnymi tymi idącymi pod kolektorem...

Reszta osprzętu jest w pełni kompatybilna z tą z innych SR20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było 9 sztuk SR20VE w ultra promocyjnej cenie 3500zł ale wszystkie się sprzedały w niespełna 2 tygodnie...

Ja się załapałem na jedną i kolega co ma P11 niebieską z 1,6 co mu ją zdłubałem na 121KM...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde to czego zadnego anonsa nie bylo przedlubalem calego neta dopiero jednego goscia we francji wychaczylem co ma do sprzedania a nie bedzie jeszcze jakiejs promocji hheheheh bo kurcze sam silnik ponad 4000 kola a transport tez nie za darmo

Edytowane przez matxxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tragicznie z tymi motorami :angry:

I co robić? Wydech 2,5" na kwasie jest, SSAC za dwa miechy też będzie, a serducho??? Chyba będzie trza bawić się z fabrycznym DE... Może kolektor dolotowy z przepustnicą i przepływką od p11 GT podgryzę i zamontuję z nudów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolektor Ci nie będzie pasować...

Może lepiej uturbić to co się ma :) ?

Albo kompresor wpakować.

 

Można by knuć w tym temacie, ale motor już może klęknąć. Przebiegu ma już 280kkm, a wymienione są tylko panewki i łańcuch. Przy odpalaniu rzęzi jakby mu śrubek na tłoki nasypali przez ok 2 sekundy, później cisza jak makiem, aż się nie zagrzeje i obroty nie zrobią się wolne. Wtedy znów zaczyna grać któryś popychacz tak do 1400 obr/min. Do takiej "orkiestry" strach cokolwiek wkładać. Nie wiem, czy czasem pompa oleju już nie jest wymielona...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...