Gość waldi Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Problem który zepsół mi radośc z nowego zakupu. Kupiłem sobie primerkę P11 2L z 1996 roku z gazem. Autko zadbane fajne tylko jest 1 problem. Czasem (nie zawsze)nie wchodzi 5tka, zgżyta lub po jej prawdopodobnym włożeniu na miejsce jest biek jałowy. Wtedy muszę przygazować i mocno zamieść dżwignią. Dziwne jest to że reszta biegów jest ok a z piątką co 4-5 włożenie jest trefne a jak się silnik rożgżewa to coraz częściej nie wchodzi. Co może być przyczyną? i ile to może kosztować. Towarzysze pomożecie? baflo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 może problem z wrzuceniem piątego biegu spowodowany jest kiepską jakością oleju w skrzyni. Przeważnie podczas normalnej jazdy silnik nagrzewa się tak długo jak skrzynia, dlatego przy ciepłym silniku biegi ciężej wchodzą. Przepracowany lub stary olej w skrzyni zbyt mocno obniża swoja lepkość. Taka może byc przyczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 hmmm ja słyszałem że primki P10 miały problemy z piątką ale że P11 też to pierwsze słysze..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 synchronizator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Witam. Rozbieraj Kolego tę skrzynię jak najszybciej, to będzie mniej części do wymiany. Nie trzymaj tej 5 na siłę lewarkiem. A najlepiej do podjęcia decyzji 5 po prostu nie używaj. Mówię Ci to, bo te skrzynie nie są mi obce. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aro_prezes Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 mialem to samo w P10, nie wiem czy problem leży w tym samym miejscu, ale te skrzynie są chyba podobne. Problem najpewniej leży w synchronizatorze i samym trybie piątego biegu. Są tam takie ząbki które zazębiają się w czasie zmiany biegów właczajac do pracy snchronizator. one sie poprostu wycierają (niedociągnięcie fabryki). Ja to rozbierałem sam i zawiazłem sam wałek do gościa, który mi założył tryb i synchronizator, ale radze podjechac do niego osobiście bo z rozebraniem brał tylko 50 zł wiecej, a z rzebraniem jest troche zabawy. Napisz na priva to prześle namiary na tego gościa, przejechalem juz 30 kkm i wszystko ok pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 u mnie w maximei tez zabki synchronizatora sie wytarky, w dodatku zmielilo sprezynki tak ze w czasie jazdy sama piatka mi wskoczyla i nastapila blokada kol (wlaczone byly 2 biegi jednoczesnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldi Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Dzięki za rady. Może ktoś zna dobrego i nie drogiego mechanika w okolicach Skierniewic, który by mi dobrzre zrobił skrzynię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gczar Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Dzięki za rady. Może ktoś zna dobrego i nie drogiego mechanika w okolicach Skierniewic, który by mi dobrzre zrobił skrzynię. Witaj, Polecany jest mechanik od skrzyń w Siedlcach. Z tego co słyszałem zna problemy V biegu w Primerach. Tu masz link http://autocentrum.pl/nissanclub/serwis/warsztaty.html Pozdrawiam, Grzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radek2109 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 ja mam przejechane p10 2.0d 300tyś i skrzynia bez zarzutów może to w niektórych egzemplarzach tylko ta wada była, a silnik rewelka, olej od wymiany do wymiany, co 8.5tyś wymieniam, nie do zajechania! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.