Gość mistert Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 od jakiegos czasu moja micra bardzo oslabla. fakt ze ma przejechane juz 200tys km i nie wiem czy to nie jest problemem. ale dla pewnosci chcialbym sie cos wiecej dowiedziec. pamietam ze jak 2 lata temu ja kupilem to mozna bylo "poszalec", a teraz jezdzi sie prawie jak maluchem:( razem z tym oslabnieciem wydaje mi sie ze silnik zaczol bardziej klekotac. z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 1. Świece, przewody, zapchany katalizator? 2. Poszukaj tu na forum, poprzedglądaj trochę tematów, a pewnie coś ciekawego znajdziesz... np. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=15637 3. Moja micra ma przejechane 196tys. i wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 jeśli klekocze to jedz na regulacje luzów zaworowych :] a przy okazji dowiesz sie w jakim stanie jest wałek rozrządu :] no i radze sprawdzić analize spalin i kąt wyprzedzenia zpałonu oraz ustawienie rozrządu możliwe że przeskoczył :] pozdrowienia niech moc będzie z tobą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mistert Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 pojechalem do mechanika i sie z ciekawosci spytalem ile bierze za taka kompleksowa regulacje jak zawory + gaznik + swiece. powiedzial ze 120zl mozliwa cena czy czasem nie przesadza troche? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 rerulacja gazu zazwyczaj kosztuje w granicy 30 zł regulacja zaworów to wydatek od 40 nawet do 80 zł ale w micrze jest łatwy dostęp do zaworów wienc nie powinno być tak drogo :] świece najlepiej NGK nie polecam boscha bo lubią łapać nagar przy delikatnej jeździe no chyba że śmigasz ostro moim zdaniem 120 zeta tno nie tak duzo :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 A może to pompa paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 A jaka masz micre? Nie bylo takich w ktorych jest przerywacz? Bo znajomej mechanik przy objawie slabej micry stwierdzil ze to przeyrwacz i ze styk ise wypalil. Ile w tym prawdy to nie wiem bo sam tego nie widzialem a kobiecie to rozne rzeczy czasem wciskaja (zreszta facetom tez) Sam mam micre z elektronicznym i styku tam nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 jeszcze nie widziałęm micry ze stycznikiem :/ i bardzo wątpie by kiedykolwiek taka powstała :/ wszystkie które widzialem wychodziły na elektronicznym zapłonie :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Jak już pisałem - ja tego przerywacza nie widziałem. Wiem ze to micra k10 1.0 rocznik 88 i ze koles ją naprawił a przed nim bylo kilku co nie dalo rady Rownie dobrze mogl wymyslec to na poczekaniu i wymienic bezpiecznik... Jak kiedys u niej bede to zerkne sobie co tam jest z ciekawosci... 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Witam,ja mam k10 z87r. litrówkę i chodzi ona oryginalnie na przerywaczu.Od czasu do czasu miałem problem z platynami ale wszczepiłem jej moduł od czołgu (polonez)wywaliłem kondensator,spadło obciążenie prądowe na platynach i jest spoko.Sprawdź podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu czy nie ma przedmuchanej membrany,to też może robić zmyłkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość angello Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 od jakiegos czasu moja micra bardzo oslabla. fakt ze ma przejechane juz 200tys km i nie wiem czy to nie jest problemem. ale dla pewnosci chcialbym sie cos wiecej dowiedziec. pamietam ze jak 2 lata temu ja kupilem to mozna bylo "poszalec", a teraz jezdzi sie prawie jak maluchem:( razem z tym oslabnieciem wydaje mi sie ze silnik zaczol bardziej klekotac. z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam! Niedawno miałem podobny problem, tyle że z Micrą K11 Wymieniłem kopułkę, świece, filtr paliwa. Wywaliłem katalizatory, regulowałem obroty. Pojechałem nawet na komputer:) który "powiedział", że nie ma żadnych błędów. No i wczoraj rozkręciłem bak, sprawdziłem pompkę (najlepiej wsadzić dwa przewody i podłączyć do akulumatora, potem jakiś wężyk trochę spirytusiku i ją przeczyścić). Filtr przy pompce był tak zapchany, że szkoda gadać. Jak nalałem do niego goracej wody to w ogóle nie przepływała . Przeczyściłem go. U mnie są cztery przewody paliwowe i znalazłem przy 4 takie małe gówienko, które blokuje powrót paliwa (nie mam pojęcia do czego to jest). Okazało się, że kulka w środku tego czegoś stanęła pod wpływem brudu i trzeba było to przepchać. Wyczyściłem bak, wlałem paliwo... i działa jak nówka Nawet prawie 150 km przy testowaniu wyciągnąłem co wcześniej było po prostu niemożliwe. objawy miałem podobne do Twoich pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Jesli chcialbys skorzystac z rady kolegi angello, to w K10 jest pompa mechaniczna na silniku. Filtry paliwa sa dwa - jeden pod maska drugi w zbiorniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mistert Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 trochę mnie tu nie było. okazało się, że auto przejeździło pół roku (całe lato bez płynu w chłodnicy). Okazało się, że pompa wody przepuszczała trochę. Zatkany był wężyk łączący chłodnice ze zbiornikiem wyrównawczym i stamtąd nie schodził płyn. a temp na wskaźniuku ciągle utrzymywała się w połowie co sadziłem za dobry stan rzeczy. po wymianie pompy auto zrobiło juz 30tys km. wszystko jak w najlepszym porządku. dalej nie bierze oleju. tzn śladowe ilośći, które gdzieniegdzie wychlapie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 (całe lato bez płynu w chłodnicy) jak to możliwe??? :zdziw: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mistert Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 za bardzo to nie wiem. musiało się to stać przed wakacjami bo wtedy uzupełniany był płyn. potem przez wakacje auto zrobiło pare tys. km. mechanik wtedy też był w szoku. ja niestety nie potrafiłem zdiagnozować co się stało, także byłem zmuszony udać się do mechanika:/ jak pamiętam to taki muł zaczął być od czerwca. do mechanika w końcu uderzyłem we wrześniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 przeciez micry biora olej bardzo obficie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 przeciez micry biora olej bardzo obficie ...a na jakiej podstawie tak sądzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 borciuch1964, Wcale tak nie musi być,gdyby mi chlała to bym nie lał ful syntetyka,bo szkoda kasy [ Dodano: Nie 31 Sie, 2008 20:12 ] ...a na jakiej podstawie tak sądzisz? No właśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamila Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 przeciez micry biora olej bardzo obficie a to ciekawostka bo moaj nie bierze moze tak samo Micry biorą olej jak chodzi ogolne powiedzenie, że "Japończyki biorą olej" :diabel: nic bardziej mylnego nie słyszalam. Owszem biorą olej jak są "zajechane" potocznie mówiąc, ale nie tylko Japończyki bo każde inne auto też niemieckie, korekańskie, francuskie itd! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 ja mam 180 tysiecy znam historie samochodu od poczatku jezdzil dziadziu bylo zrobione przez niego do 98roku 40tysiecy. robil go w aso. potem jezdzil znajomy to pracy i spowrotem do 2007r pracuje na kopalni teraz ja go mam ma 181tysiecy juz (20tysiakow moje) i bierze ten olej. a ma castrola 15w40. po zalaniu doktora mniej duzo ale bierze. nie kopci nie ma zadnych dzwinych objawow. ale o jednym chyba nie napisalem........... MA LPGA a wasze sa benzyniaki i prawdopodobnie taka roznica wychodzi. podobno na gazie pije auto olej troche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Longers Opublikowano 2 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2008 ja tym castrolu (polsyntetyk?) co piszesz przejechalem wlasnie 15k km i wzial przez ten czas okolo 700ml to chyba nie duzo a mam przebieg 193k km i tez mam LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 nie nie ja mineralny 15 w 40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfabox0266 Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 ja tym castrolu (polsyntetyk?) co piszesz przejechalem wlasnie 15k km i wzial przez ten czas okolo 700ml No i warunki smarowania o wiele lepsze pod warunkiem że nie bieże za dużo i nie ma wycieków (kwestia ekonomiczna) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 ha ale co ostatnio zauwazylem... skonczyl mi sie gaz przelaczylem na benzynke a tu zadyma dosyc duza i smrod jak z malucha wydechu... to co to znaczy ze na benzynie przepala olej z benzyna a na gazie nie? benzyne z baku wylalem cala stara i nalalem 10literkow swiezej z orlenu i jest to samo... dlaczego tak jest? na benzynie jest taki dziwny ale to pwnie dlatego ze filtr jest oryginalny z 92roku to moze byc przez to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 ale to pwnie dlatego ze filtr jest oryginalny z 92roku to moze byc przez to? :galy: :galy: sprawdź pompę paliwa bo może miesza Ci oliwę z benzynką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.