Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K10] Bardzo słaba Micra


Gość mistert
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

od jakiegos czasu moja micra bardzo oslabla. fakt ze ma przejechane juz 200tys km i nie wiem czy to nie jest problemem. ale dla pewnosci chcialbym sie cos wiecej dowiedziec. pamietam ze jak 2 lata temu ja kupilem to mozna bylo "poszalec", a teraz jezdzi sie prawie jak maluchem:( razem z tym oslabnieciem wydaje mi sie ze silnik zaczol bardziej klekotac.

 

z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli klekocze to jedz na regulacje luzów zaworowych :] a przy okazji dowiesz sie w jakim stanie jest wałek rozrządu :]

no i radze sprawdzić analize spalin i kąt wyprzedzenia zpałonu oraz ustawienie rozrządu możliwe że przeskoczył :]

pozdrowienia niech moc będzie z tobą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojechalem do mechanika i sie z ciekawosci spytalem ile bierze za taka kompleksowa regulacje jak zawory + gaznik + swiece. powiedzial ze 120zl mozliwa cena czy czasem nie przesadza troche?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rerulacja gazu zazwyczaj kosztuje w granicy 30 zł regulacja zaworów to wydatek od 40 nawet do 80 zł ale w micrze jest łatwy dostęp do zaworów wienc nie powinno być tak drogo :] świece najlepiej NGK nie polecam boscha bo lubią łapać nagar przy delikatnej jeździe no chyba że śmigasz ostro :D moim zdaniem 120 zeta tno nie tak duzo :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka masz micre? Nie bylo takich w ktorych jest przerywacz? Bo znajomej mechanik przy objawie slabej micry stwierdzil ze to przeyrwacz i ze styk ise wypalil. Ile w tym prawdy to nie wiem bo sam tego nie widzialem a kobiecie to rozne rzeczy czasem wciskaja (zreszta facetom tez) :) Sam mam micre z elektronicznym i styku tam nie ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze nie widziałęm micry ze stycznikiem :/ i bardzo wątpie by kiedykolwiek taka powstała :/ wszystkie które widzialem wychodziły na elektronicznym zapłonie :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem - ja tego przerywacza nie widziałem. Wiem ze to micra k10 1.0 rocznik 88 i ze koles ją naprawił a przed nim bylo kilku co nie dalo rady :) Rownie dobrze mogl wymyslec to na poczekaniu i wymienic bezpiecznik...

Jak kiedys u niej bede to zerkne sobie co tam jest z ciekawosci... 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,ja mam k10 z87r. litrówkę i chodzi ona oryginalnie na przerywaczu.Od czasu do czasu miałem problem z platynami ale wszczepiłem jej moduł od czołgu (polonez)wywaliłem kondensator,spadło obciążenie prądowe na platynach i jest spoko.Sprawdź podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu czy nie ma przedmuchanej membrany,to też może robić zmyłkę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od jakiegos czasu moja micra bardzo oslabla. fakt ze ma przejechane juz 200tys km i nie wiem czy to nie jest problemem. ale dla pewnosci chcialbym sie cos wiecej dowiedziec. pamietam ze jak 2 lata temu ja kupilem to mozna bylo "poszalec", a teraz jezdzi sie prawie jak maluchem:( razem z tym oslabnieciem wydaje mi sie ze silnik zaczol bardziej klekotac.

 

z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam!

 

Niedawno miałem podobny problem, tyle że z Micrą K11

 

Wymieniłem kopułkę, świece, filtr paliwa. Wywaliłem katalizatory, regulowałem obroty. Pojechałem nawet na komputer:) który "powiedział", że nie ma żadnych błędów.

 

No i wczoraj rozkręciłem bak, sprawdziłem pompkę (najlepiej wsadzić dwa przewody i podłączyć do akulumatora, potem jakiś wężyk trochę spirytusiku i ją przeczyścić). Filtr przy pompce był tak zapchany, że szkoda gadać. Jak nalałem do niego goracej wody to w ogóle nie przepływała :). Przeczyściłem go. U mnie są cztery przewody paliwowe i znalazłem przy 4 takie małe gówienko, które blokuje powrót paliwa (nie mam pojęcia do czego to jest). Okazało się, że kulka w środku tego czegoś stanęła pod wpływem brudu i trzeba było to przepchać. Wyczyściłem bak, wlałem paliwo... i działa jak nówka :) Nawet prawie 150 km przy testowaniu wyciągnąłem :) co wcześniej było po prostu niemożliwe.

 

objawy miałem podobne do Twoich

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chcialbys skorzystac z rady kolegi angello, to w K10 jest pompa mechaniczna na silniku. Filtry paliwa sa dwa - jeden pod maska drugi w zbiorniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

trochę mnie tu nie było. okazało się, że auto przejeździło pół roku (całe lato bez płynu w chłodnicy). Okazało się, że pompa wody przepuszczała trochę. Zatkany był wężyk łączący chłodnice ze zbiornikiem wyrównawczym i stamtąd nie schodził płyn. a temp na wskaźniuku ciągle utrzymywała się w połowie co sadziłem za dobry stan rzeczy.

 

po wymianie pompy auto zrobiło juz 30tys km. wszystko jak w najlepszym porządku. dalej nie bierze oleju. tzn śladowe ilośći, które gdzieniegdzie wychlapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za bardzo to nie wiem. musiało się to stać przed wakacjami bo wtedy uzupełniany był płyn. potem przez wakacje auto zrobiło pare tys. km. mechanik wtedy też był w szoku. ja niestety nie potrafiłem zdiagnozować co się stało, także byłem zmuszony udać się do mechanika:/ jak pamiętam to taki muł zaczął być od czerwca. do mechanika w końcu uderzyłem we wrześniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

borciuch1964, Wcale tak nie musi być,gdyby mi chlała to bym nie lał ful syntetyka,bo szkoda kasy :|

 

[ Dodano: Nie 31 Sie, 2008 20:12 ]

...a na jakiej podstawie tak sądzisz?

No właśnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez micry biora olej bardzo obficie

 

a to ciekawostka bo moaj nie bierze :P

 

moze tak samo Micry biorą olej jak chodzi ogolne powiedzenie, że "Japończyki biorą olej" :diabel: nic bardziej mylnego nie słyszalam.

Owszem biorą olej jak są "zajechane" potocznie mówiąc, ale nie tylko Japończyki bo każde inne auto też niemieckie, korekańskie, francuskie itd!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 180 tysiecy znam historie samochodu od poczatku jezdzil dziadziu :) bylo zrobione przez niego do 98roku 40tysiecy. robil go w aso. potem jezdzil znajomy to pracy i spowrotem do 2007r :) pracuje na kopalni :) teraz ja go mam ma 181tysiecy juz (20tysiakow moje) i bierze ten olej. a ma castrola 15w40. po zalaniu doktora mniej duzo ale bierze. nie kopci nie ma zadnych dzwinych objawow. ale o jednym chyba nie napisalem........... MA LPGA :) a wasze sa benzyniaki i prawdopodobnie taka roznica wychodzi. podobno na gazie pije auto olej troche

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tym castrolu (polsyntetyk?) co piszesz przejechalem wlasnie 15k km i wzial przez ten czas okolo 700ml

No i warunki smarowania o wiele lepsze pod warunkiem że nie bieże za dużo i nie ma wycieków (kwestia ekonomiczna)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

ha ale co ostatnio zauwazylem... skonczyl mi sie gaz przelaczylem na benzynke a tu zadyma dosyc duza i smrod jak z malucha wydechu... to co to znaczy ze na benzynie przepala olej z benzyna a na gazie nie? benzyne z baku wylalem cala stara i nalalem 10literkow swiezej z orlenu i jest to samo... dlaczego tak jest? na benzynie jest taki dziwny ale to pwnie dlatego ze filtr jest oryginalny z 92roku to moze byc przez to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to pwnie dlatego ze filtr jest oryginalny z 92roku to moze byc przez to?

:galy: :galy:

sprawdź pompę paliwa bo może miesza Ci oliwę z benzynką ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...