Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Moja Almerka 2.2Di juz po CHIPie :-)))


Gość Luke2001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

W Di zatkanie EGR nie powoduje błędu... Zawór pracuje "na sucho", bez popychacza i komputer nie widzi problemu w jego działaniu. Podejrzewam że w dCi będzie podobna historia....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...
Gość slaweq22

 

Najfajniejsza zmiana to to, że nie ma praktycznie żadnej turbo dziury jedzie już od najniższych obr. a ciągnie do samego końca.

v max 227km/h tongue.gif

 

 

eeeej nie ładnie a moja zaba tylko 180 wyciąga na 4 biegu ;p i to jest vmax bo na 5 nie chce iść więcej... co to może być, przepływka? film z dzisiaj https://plus.google.com/104047582141988739230/videos

bez modów czysta seria miała tylko 104Ps

Edytowane przez slaweq22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
Gość mapeciontko

Witam

Jak wygląda spalanie w almerkach 2.2 Di po chipie rośnie? Jeśli tak to o ile? Gdzie najlepiej zawirusować taką almerkę najchętniej w Łodzi bo mam 80km więc znośnie. Jaki to koszt? Pytam bo brakuje mi troszkę mocy bo jak wiadomo skrzynia biegów w Di jest za długa dla tej mocy :(. Chciał bym uzyskać lepsze przyśpieszenie z samego dołu to dla mnie w sumie najważniejsze.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Chipa koledzy robili chyba w Zduńskiej Woli, masz chyba nawet bliżej niż do Łodzi. (namiar wcześniej w tym temacie).

Dół poprawisz zaślepiając EGR, ale nie spodziewaj się totalnego odmulenia dołu przy turbinie bez zmiennej geometrii.

To nie 5L V8 żeby miało moment przy 1000obr/min. ;) pozbycie się EGR i katalizatora sprawia, że silnik ładnie ciągnie od 1700 zamiast 2000obrotów i wtedy raczej zauważa się braki powyżej 3000obrotów przy wyprzedzaniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem?

Silnik 2,2di ma niewielką turbinę, której ciężko dopchać dużo powietrza przy wysokich obrotach - osobiście odczuwam spadek żwawości Nissana Almera Tino na 4-tym biegu powyżej 3tys. obrotów.

Zwykła Almera jest lżejsza i być może problem pojawia się wyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak przy 3500 ale dopiero gdy kilka razy sie depnie i turbinka sie przegrzeje dlatego zimny dolot tez jak najbardziej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
czy wtryski z Patrola 3.0di Y61 pasują do N16 2,2di ?

 

Wypowie się ktoś jescze ??? Bo tez jestem strasznie ciekawy.

Edytowane przez Dzidziak888
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

mnie sie wydaje ze ci co dlubali 2.2di juz jakis czas temu zmienili auto a co za tym idzie forum, mody w almie byly popularne kilka lat temu, teraz mozna tylko poczytac co ktos wczesniej napisal i pojsc ta sama droga lub nie isc w ogole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 4 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...