Gość Slavoo Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Witajcie, przymierzam się do zmiany auta i bardzo podoba mi się P-12 w kombi. Niestety nie znam nikogo, kto mógłby mi cokolwiek doradzić, więc wolę zapytać użytkowników. Czy warto wchodzić w ten model? Który silnik, 1.9 czy też raczej 2.2? Co najczęściej się w nich sypie, słyszałem, że zawieszenie (ale w którch się nie sypie?) i że to droga sprawa... czy to prawda? jakie jeszcze wady i zalety? jakie średnie zużycia oleju? [ Dodano: Pią 11 Sie, 2006 21:34 ] nie ma na tym forum żadnych użytkowników P-12 z dCi...? :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WUEMTE Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Witam, Ja mam Primerke P12 2.2 dci. Lepszym wyborem byloby wlasnie 2.2 dci niz 1.9. Ja jezdze autkiem rok czasu (rocznik 2003) i jak narazie tylko wymienilem olej i filtry. Auto chodzi bez zarzutu i nic jak narazie sie nie psuje. Oby tak dalej. Jakbys mial jakies pytania a propos P12 to chetnie podziele sie z TOba swoimi spostrzezeniami. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Slavoo Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 dzięki za info owszem, mam jeszcze klika pytań... jaki masz przebieg? ile pali miasto/trasa/cykl mieszany? czy serwisujesz ją w ASO? ew. jakie koszty? czy fabryczne nagłośnienie jest wystarczające? jakie masz wyposażenie dodatkowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WUEMTE Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 WIec tak. W mieście pali mi okolo 8,6 - 8,7 litra (ale cisne go dosyc). Na trasie przy stalej predkosci prawie 150 i wiecej pali mi 7,5 - 7,6l. Jak jade spokojnie na trasie to pali niecale 7l. Autko kupilem sprowadzone z zagranicy. Nie serwisuje go w ASO, bo to patałachy i sie nie znają (omijaj serwis w Katowicach na ulicy Francuskiej - SOBCZYK). Jak dla mnie to fabryczne naglosnienie jest wystarczające (nie przepadam za łupaniem . Wyposazenie hmmm 6 poduszek...nie mam nieststy gps (ale planuje zamontowac), elektryczne lusterka, elektryczne szybki przod i tyl hmmmm...jak sobie przypomne wiecej to napisze:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clex Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 jeszcze dodalbym automatycznie wlaczajace sie wycieraczki i sciemniajace sie lusterko wsteczne, nieocenione na polskich drogach gdzie wiele aut ma rozregulowane ustawienia swiatel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WUEMTE Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Aaaa no tak. Jeszcze lustereczko samosciemniajace sie oraz automatyczne wycieraczki. Czy uzytkownicy 2.2 dci mogliby napisac jakie maja osiagi na poszczegolnych biegach? Moj przebieg aytka to 47tys wiec prawie nowka (z czego ja zrobilem okolo 20 tys). Clex gdzie serwisujesz swoje autko? Zastanawiam się nad montażem chipa. Czy mozę ktoś z was juz to zrobil i chcialby podzielic sie wrazeniami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Slavoo Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 W mieście pali mi okolo 8,6 - 8,7 litra (ale cisne go dosyc). Na trasie przy stalej predkosci prawie 150 i wiecej pali mi 7,5 - 7,6l. Jak jade spokojnie na trasie to pali niecale 7l czy to normalne wartości dla tego silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clex Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 ja mam silnik dct ktory jest slabszy (126KM) i podobno mniej ekonomiczny niz dci. jezdze glownie poza miastem i wychodzi mi srednio ok 6.2 przy jezdzie z predkosciami od 80 do 120. jak go pogonie po autostradie w niemczech co zdaza mi sie dosc czesto, to przy 150-160 wychodzi gdzies 7.5. teraz serwisuje jak musze, czasami zagladam do ASO, wiekszosc robie w 'znajomym' warsztacie. na szczescie praktycznie poza wymianami nic nie musze robic. auto ma wyjezdzone 140000 i odpukac sprawuje sie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 witam co to za silnik dct pewnie chodzi o di?jesli tak to tez mam takowy w moim nissanie narazie smiga bezproblemowo ale troche kopci szczegulnie na 2 i 3 przy ostrym przyspieszaniu.spala ok 7,3l w trybie mieszanym misto autostrada(160kmh)do wad naleza oblazace plastiki i niedokladne spasowanie wyposazenie zalezne od wersji ja mam navi,Xenon,8x airbag,4szyby prad,skora na kierownicy i galce biegow,17calowe felgi itd ale co ciekawe nie ma esp. ps.nie chce zakladac nowego watku moze ktos wie dokladnie czym ruznia sie silniki 2.2di i dci?czy np di ma zmienna geometrie lopatek czy jest na szynie common rail?i czy wam tez troche dymia przy przyspieszaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Slavoo Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 navi,Xenon,8x airbag,4szyby prad,skora na kierownicy i galce biegow,17calowe felgi właśnie to mnie kusi w P-12, bo jest sporo aut z takim wyposażeniem... boje się tylko, że jak coś padnie, to będę zdany wyłącznie na ASO, bo nie znam rozsądnego speca od tej marki... a z ASO jak jest, to sami wiecie PS. od Opla mam takiego speca, ale z kolei samochód się sypie strasznie, więc muszę zmienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clex Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 dci jest troche przerobionym (poprawionym) silnikiem renault ma 138koni i pasek rozrzadu, ten ktory jest w moim aucie ma 126 koni i lancuszek, konstruowany byl przez nissana. moj kopci na jedynce jak go mocno przygazuje, na 2 i 3 przy ostrym przyspieszaniu pow 3000 obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 czyli te 2 motory nie maja ze soba nic wspolnego.a jaka technika siedzi w tym Di common rail i zmienna geometria lopatek?bo tak przeczytalem w artykule z autoswiata http://www.nissanklub.pl/uploads/articles/...yPrimeraP12.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clex Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 podobnie jak w dci turbina VNT garretta i common rail. japonczycy maja jednak znacznie mniej doswiadczenia w konstruowaniu diesli w porownaniu do francuzow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 turbiny najczesciej w wiekszosci marek pochodza od Garetta, nie jestem pewny ale wydaje mi sie ze silnik 2,2 - to czysta konstrukcja Nissana, Renault dalo silnik 1,9.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzyczek Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Mam Primerkę W-12, czyli w kombi. Silnik 2,2 126KM wyposażenie: wszystko co dimas, nie ma tempomatu. Mnie na trasie spalił 5,8 przy jeździe 100-120km/h. Przy jeździe z kempingiem spalanie 10l/100km, ale nie czułem kompleksów na drodze . Średnie spalanie nie przekracza mi 6,5l/100km. Jestem z auta bardzo zadowolony, ale mechaniorów faktycznie lepiej omijać z daleka (drogo i nie mają pojęcia o nowoczesnych konstrukcjach). Nie doczytalem instrukcji i czasami nie mogłem odpalić silnika - mechanik już rozrusznik mi chciał wymieniać. Odkąd przestałem nosić kluczyki z komórką w jednej kieszeni problem zniknął :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.