Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z obrotami


Gość radziej11
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum niedawno nabyłem Primere 16 16V P10 1995r. i mam taki problemik mianowicie podczas jazdy na luzie mam obroty w granicach 1400-1300 dopiero po zatrzymaniu spadaja do normalnej wartości to jest ok 750 nie wiem co z tym zrobić szukałem na forum ale nikt nie wypowiada się konkretnie na ten temat dodam że czyściłem przepustnice i przepływomierz diagnoza wykazała kod 55 próbowałem równierz regulacji obrotów poprzez odłączenie czujnika przepustnicy wg. opisu na forum myślałem że pomoże ale niestety nic się nie zmieniło. Wcześniej byłem posiadaczem Forda Escorta miałem ten sam problem a wyeliminowałem go poprzez wywalenie czujnika prędkości pojazdu. Może ktoś mi podpowie gdzie taki czujnik można znaleść w Primerce i czy wywalenie tego czujnika będzie miało jakieś konsekwencje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc, poszukaj moze jakies nieszczelnosci w ukladzie lub ew. cos nie tak bedzie z silnikiem krokowym lub z przeplywomierzem - ale poniewaz nigdy nie maialem podobnego problemu - to tylko gdybania

najlepiej podlaczyc komputer.. napisz skad jestes w profilu - na pewno ktos ci pomoze

 

pozdrawiam nowicjusza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już mówiłem robiłem diagnostyke kod 55 wyszedł przeglądałem wszystkie wężyki i też nie zaóważyłem żadnej nieszczelności, silnika krokowego raczej nie podejrzewam bo obroty na postoju są normalne i nic się z nimi nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie byly te same obiawy ale w 2.0 autodiagnostyka pokazywala 55 sprawdzalem przeplywke i inne rozne rzeczy i okazalo sie ze byl sasyfiony silnik krokowy. mysle ze u ciebei bedzie to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ekstra teraz mnie pocieszyłeś to już w końcu nie wiem czy się zabierać za tego krokowca czy nie może jakiś ekspert w tej dziedzinie by się wypowiedział czy faktycznie jest to od krokowca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyczyścisz to napewno nie zaszkodzi. :lol:

Zobacz czy to nie świece. Właśnie przed chwilą założyłem nowe nowe świece (NGK) i ogromna poprawa. Lekkie falowanie zostało - widać po obrotomierzu, ale nie ma takich odczuć jak przed wymianą. Poprzednio jak ruszałem to silnik jakby się przydławiał, a teraz jest ok. Stojąc na światłach czy pod bramą koło domu obroty spadały do ok. 400. Teraz obserwuje tylko lekkie drganie wskazówki obrotomierza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie skończyłem czyścić ten zakichany silniczek no i niestety nic nie pomogło może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co to może być ew. powiedzcie mi gdzie jest ten czujnik prędkości pojazdu bo wiem ze napewno jest ale nie moge tego znalesć,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie skończyłem czyścić ten zakichany silniczek no i niestety nic nie pomogło może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co to może być ew. powiedzcie mi gdzie jest ten czujnik prędkości pojazdu bo wiem ze napewno jest ale nie moge tego znalesć,

Czujnik prędkości w P10 siedzi w zegarach a dokładniej w prędkościomierzu ale ja jakoś nie widzę związku z obrotami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie chyba raczej ma miałem wcześniej forda Escorta czujnik był zamontowany na lince od prędkościomierza i miałem podobną sytuacje z obrotami okazało sie że był uszkodzony i podawał złe wartości do kompa po usunięciu go wszystko wróciło do normy.

 

[ Dodano: Czw 17 Sie, 2006 11:02 ]

powiem Ci tak . u mnie w silniczek byl strasznie zasyfialy i siadla sporo sprezyna ktora nie domykala .poprostu wyciagnalem i odrazu pomoglo.

No właśnie i tu pojawił się problem bo za cholere nie mogłem odkęcić tej nakrętki z tyłu korkowca zniszczyłem tylko nacięcie w śrubie a ta cholera nawet nie drgnęła i niestety tylko go wyczyściłem a właśnie zaóważyłem że ta sprężynka jest troszke luźna i wydaje mi się że chyba tu leży problem ale niestety nic z tym nie zrobię bo nie dam sobie rady z tą śrubą chyba że ktoś ma jakiś pomysł jak to dziadostwo odkręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanko gdzie moge dokupić uszczelke pod korkowca ewentualnie czy można sobie wyciąć samemu jak tak to z jakiego materiału bo starą szlag trafił przy wyjmowaniu wygląda mi to na jakąś papierową ale nie jestem pewny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...