Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
Sign in to follow this  
Marins

Moja almerka

Recommended Posts

Marins

Jestem posiadaczem N16 z 2002r 1.8 16V sedan, kolor grafitowy.Mam go od marca.Dałem za niego 15tys. Kupiony na pół z moja dziewczyną od moich rodziców:)

 

Wymienione lub zrobione:

 

-Pokrowce na wszystkie siedzenia kolor niebiesko czarny

-pokrowiec na kierownice i pasy kolor niebiesko czarny,

-zmieniony mieszek na czarno niebieski ,

-gałka od biegów

-zamotowany spojler od focusa

-tłumik bi-turbo

-oświetlenie na pedaly własnej koncepcji,

-zdjęty tłumik szmerów za radą Coobcia.

-filtr powietrza na wkładke firmy K&N

-silnik na taki sam bo poprzedni zostal zniszczony :D

-kilka naklejek na samochód(równiez te: nissan klub.pl :) )

 

w planach:

 

-skrucenie drażka od biegów(spiłowanie kilku cm. :) )

-stożek i CAI

-szlif głowicy

-chip

-świece

-przyciemniane szyby

-utwardzenie i obniżenie podwozia

-nowe felgi

-zmiana koloru nadwozia (dalsze plany)

-zmiana nagłośnienia (nowe radio, głosniki, wzmacniacz i jakas tuba nieduza)

-progi i zderzaki(niestety na zamówienie gdyż niema do sedana gotowych)

-prawdopodobnie sprzęgło :grin:

 

w trakcie robót:

 

neony (listwy diodowe) pod podwozie, kolor niebieski

boczne kierunki na białe

 

To tyle na temat mojej almerki

 

Może ocenicie i podpowiecie co moge zmienic jeszcze w mojej almie?? W wygladzie lub silniku za niedużą kase??

 

Niestety niemam możliwosci zrobienia fotek mojej almerki ale jak tylko bede mógl to zrobie i powrzucam bo wiem ze bez tego bedzie trudno o ocene.

 

Z niektorymi modami dotyczacymi głównie silnika będę miał problem gdyż samochod jest w ciągłym użytku i trudno mi będzie znaleść taki czas żeby go oddac na te kilka dni go jakichś mechaniorow.

 

Ps.Niewiedzialem gdzie ten temat zamieścić więc wybralem ten dzial , jeśli jest on zły to prosze moderatorów o przeniesienie go do właściwego.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Jak w tej chwili masz wkłądkę to nie widzę sensu montwać na siłę stożka a potem sięmeczyć z jego obudowaniem, poprostu zmodyfikuj seryjną puszkę tak żeby do niej wchodziła jakaś gruba rura PCV którąbędize zasysane zimne powietrze z nadkola.

 

Ps. jak jakość wykonania tego silnika jest taka sama jak rodziny GA14/16 to tanim sposobem na poprawienie osiągów będzie dopasowanie kanałów w kolektorze ssącym do tych z głowicy.

 

Pss. Prośba o jakieś fotki, z zewnątrz, pod maską i wewnątrz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marins

Moze masz i racje zeby niemeczyc sie z tym stozkiem ale jeszcze pomysle nad tym. Stozek ogolnie fajnie wyglada:)

 

No wiem ze bez zdjec to lipa ale sie postaram jakos. W najgorszym wypadku beda one z telefonu:(

 

Dopasowanie kanałow?? tzn w jaki sposob? Myslalem ze one sa dopasowane:)

Ile moge zyskac kucy i niutkow takim modem?? Ogolnie drogi taki zabieg kosztuje i czy dlugo sie z tym schodzi??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

tu masz troche napisane na temat dopasowywania kanałów:

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...389&start=0

 

Na ten temat możesz porozmawiać z panem Lesiakiem, swojego czasu był u mnie klient który bardzo zachwalał modyfikację kolektora ssącego, która polegała na dopasowaniu go do uszczelki oraz polerowanie w środku.

 

Także bez porblemu można ten silnik poddać chiptuningowi...

 

Realna moc do osiągniecia to ok 130KM i 180nm - jak seryjny 2 litrowy SR20De

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marins

Realna moc do osiagniecia to 130Km ale po samym tym polerowaniu tak?? z tego co widzialem i czytałem to samemu mozna takiej czynnosci sie podjąc?? Chip chce wsadzic na samym koncu zeby był dostrojony pod wszystkie juz inne mody.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

130KM po portingu i polerowania kolektora ssącego plus Chip.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marins

e no mysle ze niedoceniasz tego silniczka :D

 

Pamietasz jak po samym Twoim tuningu w mojej almerce przybyo kilka koni i było 124:) Mysle ze ten nowy silnik teraz ma ok tyle samo wiec polerowanie plus chip to powino byc ok 140Km

 

Ale takie jest tylko moje zdanie, okaze sie pozniej :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lukas
e no mysle ze niedoceniasz tego silniczka :D

 

Pamietasz jak po samym Twoim tuningu w mojej almerce przybyo kilka koni i było 124:) Mysle ze ten nowy silnik teraz ma ok tyle samo wiec polerowanie plus chip to powino byc ok 140Km

 

Ale takie jest tylko moje zdanie, okaze sie pozniej :grin:

 

 

soory Marins,ale naprawdę nie spodziewaj się cudów[ogromnej mocy]po samym portingu i chipie...nie zapominaj że to wolnossak,a nie turbo ,

ps,byłeś już na hamowni,bo czasem już tak jest że nawet serii silnik nie trzyma :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

był na hamowni, i już w seri miał mały bonusik tzn + 8KM )D

 

O ile nie pomyliłem auto to było tak:

Serja Katalogowo 116KM:

r7rnfm.jpg

 

Po rozpięciu puszki:

r7ronm.jpg

 

Po nałożeniu wykresów przebiegów momentowych na siebei otrzymujemy:

N16QD18DeDOLOT.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marins

dokładnie tak to ten wykreik :D , tylko ze mialem zmieniany silnik i tego nowego jeszcze niezhamowałem... :( Chcialbym zeby mial tyle samo :D

 

Ps. Coobcio niewiesz czy tam na mineralnej jak podjade to odrazu mi zhamuje czy musze sie umawiac??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

na wszelki wypadek zadzwoń 604 400 134.

 

Ps. co z fotkami :D ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marins

ok dzieki za numer.

 

Fotki hmmn :D Niedługo chyba będą :grin:

 

 

Jade dzisiaj na hamownie , zobaczymy co z moim nowym silniczkiem:)

 

 

Zastała mnie na hamowni miła niespodzianka:)

W serii mam 127.3KM i 159.7 Nm czyli +11KM gratis :D

Po otwarciu puszki z filtrem 130KM i 162.1 Nm i poprawil sie dół i góra, srodek prawie bez zmian. Dodam ze pojechalem tam równiez na seryjnym filtrze paliwa. Niestety dostałem tylko wydruk bo niemial dyskietki pan Grabowski i niemoge wkleic zdjec.

 

Ps. Coobcio mysle ze teraz 130KM to bede mial po samym stozku lub z wkladka i power rura , tak wiec realna granica poprawy osiagow wzrosnie po portingu i chipie :D

 

Maciek namawiał mnie ta turbo:) ok 7000zł i 180KM bo wiecej to byłoby niebezpiecznie i ok 250Nm. Powiedzialem ze z checia bym to zrobił ale te 7000zł :grin:

 

własnie kopiuje zdjecia do fotosik.pl jak skoncze ze wszystkim to dam link to obejrzycie moje nismo. Wieczorem zrobie zdjecie podswietlenia pedałow i tez wkleje.

 

[ Dodano: Pią 08 Wrz, 2006 ]

oki juz jest: http://marins86.fotosik.pl/albumy/52095.html

 

teraz mozecie patrzec i oceniac:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

O wreszcie fotki - nawet przyjemnei to wygląda, ale wisząca narzuta na tylną kanape jakoś niezaspecjalnie...

 

Ps. widzę że już na nowej hamowni się hamowałeś i z nowym sercem :)

 

130KM to już miło, zwłaszcza jak katalog podaje 116.

 

Chip + jakiś dolot (może C.A.I) i myślę że do 135KM dobije i coś pod 170Nm - kto wie, czemamy na jakieś posunięcie ku temu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marins

Racja z ta tylnia narzutą cos musze jeszcze wymyslec bo i mi sie to niepodoba:)

 

Ps: Myslalem ze sam chip da mi z 10KM :D :?: Ale widac sie myliłem.

 

Tak sobie mysle o tym turbo ale kurna tyle kasy... Chociaz chip i stozek z dolotem wyniosł by mnie ok 2000zł i tylko ok 5KM przyrostu a tu 7000zł i ok 50KM- a to juz cos. Zeby to chociaz te 2000zł mniej kosztowalo to bym sie niezastanawial

 

Mam takie pytanko co do kit 57 (stozek, power rura - K&N) znalzlem za 430zł w inter cars , czy takie cos da duzo lepszy efekt niz własnoróbka?? Bo sam to niewiem nawet od czego zaczac...

 

Ps Coobcio: Nowa hamownia + nowe serce = lepszy efekt:) hehe :D

 

 

 

 

 

Gdzie jest w wawie jakis driftbox zeby sprawdzic pomiary do 100Km??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Lukas ma G-techa więc można się ustawići pomierzyć.

Myślę że jakbyś się postarał to mogłbyś zrobić o wiele lepszy dolot niż kit K&N, sam filtr tej firmy mozesz nabyć za ok 140zł w JC Auto Tuning Division.

Wuscisz go w nadkole i jazda, co do chipa to myślę że nieco taniej by to wyszło jak 1500zł, u nas w klubie gość bodajrze LUKAS GTS się nazywa i taniej ci to ogarnie, jeszcze masz ALTa Racing, chiptronika, V-techa no jest w czym wybeirać, na allegro jakbyś poszukał to i za 600zł byś znalazł pełną usługę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marins

Witam po dluzszej przewie. Mialem pare problemow ale juz sie ze wszystkim uporalem i zabieram sie do roboty. w koncu ukoczylem montaz neonow. Zdjecia sa ju zna mojej stronie na fotosiku. kliknijcie w podpisie i ocencie jak to wam sie podoba.

Za jakis tydzien powiniennem miec juz skompletowany stozek i cai wiec niedlugo wam pokaze i wyniki z hamowni. Narazie to tyle ale juz mysle nad kolejnymi modami.

 

[ Dodano: Wto 23 Sty, 2007 21:12 ]

jesli chodzi o "tuning optyczny" to zalozylem nowe zegary, efekt zajebi....:).

Juz mam mocowanie do przeplywki zeby zalozyc stozek. Teraz tylko pozadny stozek doprowadzenie zimnego powietrza i bedzie gitara:)

Ps. Fotki zegarow i neonow na stronie w podpisie. Co sadzicie??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×