gregor Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Wymienione zostały wszystkie mambrany i uszczelki w parowniku, gazownik wyregulował instalację i pierwsze wrażenia są takie, że auto na zimno kiepsko odpala na lpg (poprzednio nawet w 30 stopniowym mrozie nie miał problemów z odpaleniem a teraz trzeba trochę pokręcić) bardzo nierówna praca silnika i co najważniejsze spalanie wzrosło do ponad 11 litrów. Podjechałem do gazownika i powiedział, że narazie tak będzie się działo dopóki się membrany nie ułożą. W związku z tym mam pytanie czy ma tak być jak powiedział czy może coś spieprzył? Dodam, że auto jest na gaźniku i instalacja I generacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Zakłądaj BLOSa - zadba o poprawe osiągów i będzie wysoko kultura na wolnych obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Jak pytałem gazownika z eko almy - wiele ludzi polecało mi ten serwis - o wymianę membran w parowniku. To powiedział że i owszem robi się coś takiego ale nie warto. Koszt regeneracji = 200zł koszt nowego parownika wraz z wymianą i rególacją 350zł. Przy czym regeneracja żadko się udaje, bo zapychają się w parownikach jakieś tam kanaliki i i tak jest z tedo d*pa. Zakłądaj BLOSa - zadba o poprawe osiągów i będzie wysoko kultura na wolnych obr Pewnie to jest wyjście - sam planuje tak zrobić, z tym że jak Ci spartolili parownik i nie będzie podawał wystarczającej ilości gazu to i BLOS nie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 za 350zł to masz ultra za***isty parownik na dwóch membranach o potencjale do 250KM. Za 300zł masz nówke BRC do 190KM - idealnie się nadające do GA14/16 od bidy można i 140KM dać... wyjdzie jeszcze taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor Opublikowano 2 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Membrany wraz z wymianą kosztowały mnie 100zł A nad blosem myślę juz od dawna :wink: i do końca tego roku chciałbym go zamontować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 Za 300zł masz nówke BRC do 190KM Poważnie ?? Gdzie takie dobro tak tanio dają ?? I mały OT - dostałeś tanio jakoś tego blosa do siebie ?? Poleciłbyś jakiś namiar - mi się udało najtaniej za 300 znależć (nówka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 Parownik za 300zł kupisz na allegro a blosa wyrwałem za 324zł od jednego z klubowiczów z Poznania co jest szczęsliwym nabywcą Maximy - tam trzeba go szukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 ja ostatnio kupiłem zestaw ORYGINALNYCH membran do parownika lovato, rozebrałem, pomęczyłem się troszkę z czyszczeniem i teraz jest różnica - nie ma problemu z paleniem, chodzi jak trzeba... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.