Gość primeraW10 Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 witam czy ktos wie jakie czujniki sa odpowiedzilane za sterowanie zaplonem ?? wiadomo ze bezposrednio zaplonem styeruje "kompuer" ale skads musi miec dane o tym czy i kiedy go przyspieszyc stad moje pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 czujnik halla w aparacie, czujnik stukowy, sonda, może też temperatura cieczy.Sporo ma do wyboru [ Dodano: Czw 07 Wrz, 2006 ] jeszcze tps i przepływomierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 czujnik halla w aparacie, czujnik stukowy, sonda, może też temperatura cieczy.Sporo ma do wyboru [ Dodano: Czw 07 Wrz, 2006 ] jeszcze tps i przepływomierz dzieki za odpowiedz jesli chodzi o czujnik halla to raczej odpada bo auto jezdzi a on dzila albo nie i wtedy auto stoi. czujnik stukowy wymieniony, sonda jak dzilala tak dziala (tak samo jak przed klopotami jak i pozniej), przeplywomierz tez dziala no i TPS tez. stad moje pytanie moze jest jeszcze gdzies jakis czujnik podcisnieniowy ktor y daje sygnal do kompa ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 opisz jaki jest problem- a czujnika podciśnienia nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 opisz jaki jest problem nie przyspiesza mi zaplonu przy przejsciu z wol nych na srednie obroty - problemy z ruszaniem itd, na wyzszych obrotach tez sa problemy z przyspieszeniem zaplonu - przy gwaltownym nacisnieciu na gaz. zeby jakos jezdzic musialem zaplon na aparacie przestawic na max do przodu i efekt jest taki ze jezdzi "normalnie" (nie szarpie) powyzej 2000 obr/min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Jak jest błąd 34 - czujnik spalania stukowego to w SR20DE objawia się to tak: DO ok 3500obr.min mamy wyprzedzenie zaplonu w przedziale 30-41stopni a po przekrofczeniu tych obrotwów spada do 15 i tak do docinki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 blad 34 byl ale zmienilem czujnik i skasowalem bledy. teraz jest 55 z reszta u mnie jest na odwrot, do 2000 zaplon stoi a dopopiero pozniej przyspiesza [ Dodano: 10 Wrz 2006, 17:59 ] moze jest ktos z okolicy Gliwic powiedzmy w przedziale od powiedzmy Krakowa do Opola i od Czestochowy do Bielska, kto bylby w stanie (rowniez za jesli bedzie taka koniecznosc za oplata) udostepnic do przetestowania na moim samochodzie sprawny aparat zaplonowy do Primery 2.0 benz MPI - aparat system Mitsubishi (z cewka i modulem w sobie - z aparatu wychodza tylko 4 przewody wys napiecia - foto na maila) bardzo mi na tym zalezy bo nikt nie moze mi pomoc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.