Gość krisu281916 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 witam pirwszy raz kupiłem niedawno primerkę 2.0 invitation n a pełnym wtrysku ( z niemiec więc nie wiem co popieprzyli bo auto od początku nie chciało jechać) ładny samochodzik ale cos niechce chodzić(nie ma ducha) byłem u elektronika i wyskoczył błąd 34 wszystko pozostałe sprawdzili i stwierdzili że to musi być to (błąd 34) wyminiłem stukowy i teraz pokazuje komputer 55 czyli wszycho ok. ale po ustawieniu zapłonu książkowo dalej nie ma ducha i to tak cholernie mocno że aż się nie chce wsiadać, szczególnie na benzynie rano szarpie jak chlera, zero mocy dla poprawy samopoczucia na razie przekręciłem aparatem i jest lepiej ale nie chcę tak jeżdzić bo czytałem na forum (brt i coobcio) że nie należy tak jeździć nie wiem co mam robić proszę o pomoc dodam że na gazie (sekwencja brc) idzie lepiej (płynniej) niż na benzynie ale daleko mu do normalki nie ma tego co ma być proszę o namiary w okolicach Poznania na jakliegoś szpeca od elektroniki jeszcze jedno ile primera 2.0 z wielopunktem ma KM bo ja mam w papierach 85 kW a w książkach piszą że powinna mieć ok 140-150 KM może ktoś to trybi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Elektronikę zostaw na koniec. pomierz kompręsje na cylindrach, jak spalanie? - może wtryskiwacz benzynowy leje - potwierdzałoby to spalanie stukowe i szarpanie - redukcja czasu pozostałych wtrysków poprzez lambdę. Odkręć wszystkie świece i porównaj jak wyglądają. Może jeszcze przekłamuje lambda. Co na to wszystko analizator spalin? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Sprawdz koniecznie kable wysokiego napięcia i kopułkę aparatu zapłonowego. Miałem tak jak Ty w peimce. Szarpał, mocy nie miał, ew. jak się mu sie bardzo mało gazu dawało to w miarę równo pracował. Okazało się że mam zaśniedziałe styki i palucha w kopułce. Wystarczyło pół godzinki pobawić się nożykiem i papierem ściernym i przeszło. Ja przy okazji kapnąłem kilka ktropli denaturatu ( jak paruje z kopułki zabiera ze sobą wilgoć - ponoć ) i uszczelniłem kopułkę silikonem. Teraz chodzi ładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krisu281916 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 dzięki za podpowiedzi jeśli komuś coś jeszcze wpadnie do głowy to proszę o radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Ja bym popróbował z przepływką ... - przeczyścić - podmienić z innym na chwilę. A co do mocy to masz w papierach 85 kW to wychodzi ok 115 kM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 85kW to 115 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paweł Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Sprawdził bym zaworki one czasem się zwieszają nie domykają się no i silnik nie ma mocy szczególnie na zimnym tam gdzie ja to robiłem taka regulacja kosztowała mnie 80zł i mogę zapewnić że to była najmniejsza kwota z tego co próbowałem i wymieniłem w samochodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 85kW to 115 KM Dokładnie, masz racje - nie wiem czemu tak napisałem :roll: - błąd palucha - poprawiam aby nie siać zamieszania .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 Tylko jak juz naprawisz to sie pochwal i napisz co bolało Twojego Suniacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 mi sie moje GT tez troche zwiesiła ale sprawdzałem dzisiaj ile ma do 100km/h i pokazało 8,7s i drugim razem 9s Przyszły tydzień spędze na małym remonciku i wymieniam też świece i przewody(mają za***iste przebicie - dotykasz palcem i kopie ) zobaczymy czy sie cos zmieni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.