Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

skrzynia biegow k11


Guest tywcio

Recommended Posts

[/code]Witam mam micre rok 97 1.0 16v wlasnie bede mial robiona skrzynie biegow bo cos mi w niej halasuje podobno lozyska czy ktos wie ile one kosztuja moga byc zamienniki sa 2 lozyska przy wale gdzies i to mi tak buczy czy ktos juz przerabial ten temat prosze o porade ile kosztuja takie lozyska zamienniki albo jakiekolwiek[/size][/color]
Link to comment
Share on other sites

Witam,

 

a próbowałeś już z wymianą lub dolaniem oleju.

Wiem, że niektórzy mechanicy celowo nie mówią o tym i kasują za rozebranie skrzyni, a tak na prawdę dolewają oleju. A kasują dużo, bo zabawy przy tym jest sporo nawet na dobrego mechanika.

 

Pozdrawiam,

Radek

Link to comment
Share on other sites

jak juz wspominałem.. jesli dojdzie do wyciagania skrzyni to masz do wyboru.. albo zrobisz to sam .. albo zaplacisz ok 200zł i zrobici to mechanik. ja zdecydowalem sie samemu rozbierac i wyciagac skrzynke i przyznam ze ye 200zł ile biora za wyciagniecie i wlazenie skrzyni (np wymiana sprzęgła) to naprawde przyzwoite pieniadze..

ja babralem sie 2 dni .. a zeby dostac sie do skrzynki i ja wyciagnac to demontuje sie "pół silnika"

Link to comment
Share on other sites

Nie pół silnika, tylko pół zawieszenia i trochę góry - prawie całą lewą stronę. Po wyciągnięciu półośki (hmmm, półosiek?) skrzynia wychodzi dołem (być może trzeba zdemontować coś jeszcze (oprócz koła) - nie pamiętam, tym bardziej, że ja głównie patrzyłem), ale dobry dostęp z góry też jest potrzebny.

2 dni powiadasz ADEX, hmmm, kolega wyjął i założył mi skrzynię w jeden dzień (i pół nocy na skręcenie reszty auta, skrzynia już była włożona). Na szczęście nie musiał rozbierać skrzyni, a sama naprawa wyciągniętej zajęła 2 (dwie) minuty :P (łożysko oporowe wyskoczyło z prowadnicy i nie wysprzęglał). Ale fakt faktem, naprawdę jest co robić, sam bym się za to nawet nie zabierał... tym bardziej, że do włożenia skrzyni trochę siły jednak potrzeba.

Link to comment
Share on other sites

Witam,

jak będziesz miał skrzynie na wierzchu to sprawdź ten wałek, po którym ślizga się łożysko oporowe. U mojego znajomego w Micrze ten wałek tak się wyjeździł, że zrobił się w nim dołek i łożysko krzywo dociskało. Efekt tego był podobny do zjechanego sprzęgła. Po wymianie sprzęgła zdziwił się i znów musiał rozbierać.

Jeśli chodzi o wyjęcie skrzyni to w sumie zajmuje dwa dni, ale od góry trzeba kilka rzeczy zdemontować (aparat zapłonowy, bo pod nim chyba jest śruba). Resztę od dołu na kanale i powinna wyjść (oczywiście lewą półoś musisz wyjąć - dobrze wcześniej wypuścić olej, bo Ci wyleci jak ją wyjmiesz). Żeby wyjąć półoś najlepiej odkręcić lewy amortyzator na dole (dwie śruby) wtedy będziesz mógł odgiąć całość w lewo.

Przećwiczyliśmy to ze znajomym.

 

Pozdrawiam,

Radek

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...