qwasar Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Seryjna P10 2.0 SLX z 1994r w moich rękach (I-sze w Polsce) od 09.2004 LPG I-szej generacji, po kilku modach. SILNIK - wałek ssący od GT - lekko przyspieszony zapłon - świece NGK BKR6EY - podwójny dolot (stożek w osłonie dla benzyny) - CAI (prawie) - filtry na odmie - porting kolektora wydechowego - kolektor wydechowy 4-2-1 (SR20DE) - usunięty EGR - usunięty katalizator - wydech przelot 2" WYGLĄD - brewki - zmieniony grill - spojler na klapie - dyfuzory pod przednim zderzakiem - halogeny - białe zegary z metalowymi obwódkami - aluminiowa gałka + skórzany mieszek - dodatkowe zegary (temp. płynu, ciśnienie oleju, voltomierz) KOŁA - alufelgi nissan 6JJ15 - opony przód Uniroyal rainsport1 195/50 - opony tył Nokian NRVi 195/50 OSIĄGI by hamownia Grabowski benzyna: - 121,4KM przy 5766 obr/min - 165,1Nm przy 3049 obr/min gaz: - 105,6KM przy 5936 obr/min - 153,7Nm przy 3114 obr/min Plany - zmiana układu zasilania (kolektor ssący) z Di na De (choć z wałkiem od GT i większymi wtryskami może będzie DE?) - mniejsza (niekoniecznie sportowa) kierownica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 No, nareszcie Qwasar-mobil w tym dziale. Już dawno ci mówiłem, żebyś wrzucił swoje nismo tutaj Z Di na De to ecu też do podmianki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 22 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 W/g Coobcia komp jest taki sam. W razie czego można spróbować z SMT6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 no ładnie ładnie , autko super ale po tylu modach można by było oczekiwać troche większej ilości koników ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 ale po tylu modach można by było oczekiwać troche większej ilości koników coobcio kiedyś pisał, że sr20 która trzyma seryjne osiągi to unikat na skalę swiatową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łyniek Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Ładne Nismo.Gratulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 no ładnie ładnie , autko super ale po tylu modach można by było oczekiwać troche większej ilości koników ? Ma na pokłądzie LPG a mimo to ma parametry lepsze niż seryjne, nie ma co marudzić... Spore rezerwy w tym silniku trkwią w układzie ssącym... Już o tym z QWASAREM :grin: rozmawiałem i doradziłem mu żeby zapodać kolektor ssący z SR20De i dorzucić do tego BLOS, bezyna w takim wypadku nie była by wogłe potrzebna a osiągi mimo że na LPG powiny być sporo lepsze jak w tej chwili na benzynie. Jednak problemy w zimie mogły by się pojawić i trzeba by wykąbinować jakiś patent na podgrzewanie parownika... Ps. za***iście CI pracują z tyłu amorki KYB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Z tymi kompami to Coobcio nie ma racji,przecież w de sterownik obsługuje 4 wtryski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 w Di masz w seri złączone ze sobą 4 wtrsyki... NA chacie mam ECU z P10 bez NATS na wielopunkcie możeby podłączyć i sprawdzić - na 90% to pójdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 jeśli tak to ok ale czy śą też sterowanne oddzielnie 4 sygnałemi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Z tego co zdąrzyłęm się przyjrzeć w dawnej primie u Lukasa (SR20DI), to wiązka przy Ecu wygląda dokładnie tak samo jak w starych SR20DE (100NX i Sunny Gti - nawet kolory kabli są takie same) tzn. wykorzystane są piny 101, 103, 110 i 112 odpowiadają one za sterowanie wtryskami... Osobiście Nie śledziłem tych kabli do końca ale z tego co pamietam Piotrek (ten od SR20Di + Turbo) wspominał że się schodzą w jeden zaraz przy wtrsyku... Wydaje mi się że jakby je rozdzielić to powinny sprawdznie zarządzać każdym wtrsykiem z osobna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 no ładnie ładnie , autko super ale po tylu modach można by było oczekiwać troche większej ilości koników ? Nie jest źle skoro samochód ma 12 lat i 225kkm przebiegu... Może na wiosnę przystapię do wielopunktowej modyfikacji. W zimie nie ma warunków do grzebania pod maską i nie chciałbym chodzic do pracy na piechotę :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 co do podgrzewania parownika , to widziałem na allegro takie małe czajniki samochodowe na wtyk do zapalniczki . może grzałka z takiego czajniczka sprawdziła by się jako np. podgrzewacz płynu w reduktorze , skoro w ciągu minuty potrafi zagotować wode Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 qwasar, Przydało by się żebyś dołożył wykresy z hamowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 2 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Myślę że przynajmniej ten wykresik z gazu spokojnie pobije moim 1.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 2 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Przypominam, że mój silnik to jednopunkt o fabrycznej mocy 116KM. Tak wyglądały osiągi na fabrycznym dolocie (gaz lepszy od benzyny): Jak widać modyfikacji polepszyły benzynę, a pogorszyły gaz (mikser jest daleko od monowtrysku i na dodatek pod kątem prostym). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Z tego co pamiętam to te 121KM było osiągnięte po zmianie dolotu + wałka ssącego, kolektora wydechowego i części wydechu... Ps. wydech masz ciągnięty od dwururki po koniec ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 2 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Pomiar z 25.10.2005 (110/112KM) był na całkowitej serii po założeniu gazu. Wynik 121KM był po zmianie wałka i wydechu (wydech jest bez kata i na dwóch przelotowych tłumikach) i modyfikacji dolotu (ale jeszcze bez CAI). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Trochę źle zrozumiałeś moje pytanie - czy w chwili pomiaru co miałeś 110/112KM miałeś już zrobiony wydech i zmieniony ssący wałek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Ponownie sprawdziłem auto G-Techem i poprawiłem ubiegłoroczny wynik z 9,04 na 8,72. Jest lepiej mimo, iż zmieniłem wydech z dwóch przelotowych tłumikow, na dwa przelotowe i końcowy od maximy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 No no niby nic a jednak lepiej... ja jak końcowy przelotowy black Flame zamoeniłem na przelotowo komorowy to poczułem poprawę w elestyczności, szkoda że na pełnym przelocie wozu nie shamowalem teraz miał bym dokładne porównania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Dodałem mały detal optyczny - białe boczne kierunkowskazy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Bardzo przyjemnie się z nimi prezentuje - też chcę takie, gdzie je mogę zanabyć ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwolcio Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Nie ma co qwasar fajny wozik! gratulacje Białe kierunki to to od czego zaczalem przy moim wozie. kupiłem na allegro ale oprawki żarówek nie pasowały. super bo załatwiłem na szrocie i jest jak ma być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi