Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

przepływka


Gość waldilis
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pisałem już wcześniej że moja primera 1,6 p11 troche muli. Doradziliście mi bym sprawdził błędy ( ten sposób z drucikiem) wyszło mi 55 czyli ok sonda też ok, wymieniłem filtr paliwa ale dalej to samo. Mam też sprawdzić przepływkę ale nie wiem gdzie i jak. Jeśli to ta cholerna przepływka to co się z tym robi, wymienia, naprawia. Ktoś mi mówił że nowa kosztuje ponad 3 tysiące. prosze o pomoc.

Mam jeszcze jedno pytanie kupiłem nie dawno nowy akumulator, sprzedający koleś wcisnął mi 54W, czy aby nie za mały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator 55 Ah może być.

 

Jeżeli jest padnięty przepływomierz, to wolne obroty bedą falować. Aha przepłyomierz bardzo rzadko pada w tych silnikach, jakbedzie przerwany drucik to padnięty jak nie to wiadomo :wink:

 

Na pierwszy ogień zacznij od sprawdzenia i ewentualnie wymień filtr Powietrza, a jak to nie pomoże to proponuje przeczyścić przepustnice.

Kiedyś to gdzieś pisałem, ale nie moge znaleźć linka więc:

Zapomniałem porobić fotek do działu zrób to sam. Ale jest to proste i nic nie można popsuć. :D

1. Zdejmujesz obudowe filtra powietrza - trzeba odpiąć rurkę z odmą z przodu i z tyłu od spodu mniej więcej na środku obudowy.

2. Przepustnica przykręcona jest 4 śróbami na klucz imbusowy (rozmiar 6).

3. Odpinasz kostki od czujników (w GA16DE są 4 sztuki)

4. Odpinasz linkę od gazu - trzeba ją pchnąć jakby do przodu i wysunąć w prawo (stojąc od strony przodu auta).

5. Odpiąć wąż z wodą (na dole z lewej od strony tyłu przepustnicy i z prawej cieńszy też z tyłu).

6. Czyściłem benzyną ekstrakcyjną a tam gdzie nie pomogło rozpuszczalnikiem uniwersalnym.

7. Odkręciłem przepływomierz (jest przykręcony 3 śróbkami) i druciki delikatnie miękkim pędzelkiem benzyną ekstrakcyjną - od razu zrobiły się jaśniutkie a nie jak przedtem czarne i zasyfione.

8. Poskładałem w odwrotnej kolejności i auto wydaje się mocniejsze.

 

Życze powodzenia i pozdrawiam :)

Jarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

można też wpiąc się w złącze i sprawdzić jakie napięcia podaje zaleznie od obrotów i obciążenia. Poza tym jak napisał Jarkk, warto przeczyścić bardzo delikatnie bo przepłwomierze lubią się brudzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolne obroty są w porządku, a filtr powietrza zmieniłek zaraz po kupnie auta czyli miesiąc temu. Musze przeczyścić ten przepływomierz i przepustnice i zobaczymy.

Dzięki jarkk, dzięki cornholio78.

 

[ Dodano: Czw 28 Wrz, 2006 14:02 ]

Mam jeszcze jedno pytanie. Słyszałem że jak auto stoi długo bez prądu ( a mój stał ponad pół roku) to mogą wystąpić błędy w komputerze. Podobno jak się go podłączy do odpowiedniego sprzętu to można te błędy wykasować???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolne obroty są w porządku, a filtr powietrza zmieniłek zaraz po kupnie auta czyli miesiąc temu. Musze przeczyścić ten przepływomierz i przepustnice i zobaczymy.

Dzięki jarkk, dzięki cornholio78.

 

[ Dodano: Czw 28 Wrz, 2006 14:02 ]

Mam jeszcze jedno pytanie. Słyszałem że jak auto stoi długo bez prądu ( a mój stał ponad pół roku) to mogą wystąpić błędy w komputerze. Podobno jak się go podłączy do odpowiedniego sprzętu to można te błędy wykasować???

 

ECU resetujesz wchodząć i9 wychodząc z autodiagnostyi, to co juz robiłeś

ale miałem przypadek że takie resetowanie nic nie dawało, dopiero po podłączeniu do złacza diagnostycznego można było usunąć błędy

ale faktycznie mógł się zastać......... sprawdzaj tylko olej czy ok i daj mu troche po garach :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewenie że tankowałem po tym długim postoju. Zauważyłem też że jak otwieram korek od wlewu to zawsze wylatuje dużo powietrza, nie wiem czy to normalne. Dzisiaj jade do kolesia który ma minie podłączyć do komutera, wczoraj z nim rozmawiałem i mówi że sprawa jest do opanowania, zobaczymy. Dam znać co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wylatuje tylko jest zasysane i tak ma być w aucie z wtryskiem, katalizatorem 3-drożnym i co za tym idzie odpowietrzeniem baku puszczonym przez filtr z węglem aktywnym

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No Nareszcie doszedłem do ładu. Wymieniłem filtr paliwa i przeczyściłem przepustnicę, nie była mocno zasyfiona ale pomogło. Nie mogłem uwierzyć, jakbym jechał innym samochodem. Dzięki za pomoc chłopaki. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...