Guest greg76 Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 szukam powodow dramatatycznej straty mocy mojej rudej i jednym z punktow jakie zalozylem to wymiana swiec zaplonowych. i tak biore pod uwage to co mam czyli 1,1 BKR5EY-11, zimniejsze dedykowane pod GT 0,9 BKR6EY i NGK V-Line 28 (BKR6E). no i wlasnie pytanie planujac jakies wolnossace okolice 170-ciu koni ktore wybrac? czy wiecie o co chodzi z tymi v-line? czy warto zawracac sobie nimi glowe? prosze nie pisac ze to nie miejsce na pytania o swiece bo jesli ktos ma pojecie o czyms na tym forum to tylko tu. pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cysio Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 jako ze handlowalem swieczkami NGK to powiem Ci tak bierz tylko dedykowane do danego modelu badz zimniejsze ale tez dedykowane nigdy nie laduj sie w VL - ta sa zestawy tzw niskobudzetowe - parametry nie sa do konkretnego auta i silnika lecz do pewnej grupy aut - wg opinii kupujacych sa o wiele gorszej jakosci niz dedykowane (nie VL) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 czyli bierz BKR6ET, jak chcesz coślepszego to platynówki PFR6... chociaż przy takiem mocy zapłon nie ma bata Ci wypaść, chyba że pójdziesz w doładowania i dobrze ponad bara zaczniesz dmuchać Co do straty mocy u Ciebie to obstawiam przepływomierz powietrza, albo pompe paliwa, ew regulator ciśnienia paliwa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mrówka 27 Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 Witam V-linia są to modele najpopularniejszych świec, pozatym mają naciętą elektrodę w kształcie V stąd v-linia, słyszałem nawet że dzięki temu nacięciu ponoć lepsza jest iskra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted September 30, 2006 Share Posted September 30, 2006 dzieki chlopaki. zamowie 6-tki a co do spadku mocy to bede dalej walczyl. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 Dobre NGK są irydowe. Są dość drogie, bo o ile pamiętam to jak zamawiałem kiedyś do BMW to kosztowały 80pln za sztuke, ale nie sądze,że będziesz miał z nimi jakies problemy po podniesieniu mocy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 1, 2006 Share Posted October 1, 2006 W stanacha komplet NGK irydowych do naszych silników to wydatek 19$ a u nas za tyle jedna sztuka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.