Guest wszok Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 moze ktos z was cos wymysli.. brak mocy na lpg od 4 tys. tak jak by brakowalo gazu .. ale parownik zalozony na 140KW + blos. nic nie daje;/ pomocy... :? samochod sunny 1.4 DS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sr20di Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 może ci łapie lewe powietrze między blosem a gażnikiem ? albo kurtyna w blosie się zacina ? pierwsze problemy z blosem - mam nadzieję że to błachostka i to ostatni post tego typu bo właśnie zamontowałem go u siebie ! :evil: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MariuszH Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Poszukaj w temacie o Blosie - według mnie to kwestia regulacji reduktora i blosa - a jak czytałem nie jest to aż takie proste żeby dobrze wyregulować. Pozdrawiam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 coś gdzies czytałem o jakimś rozpiłowaniu czegoś tam w blosie, chyba ktoś z klubowiczów już tak robił Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Spokojnie spokojnie zaraz po założeniu miałem to samo i tak Nówka reduktor membrany muszą sie ułożyć przez co może słabiej dawkować gaz! Pojezdzij trochę ile masz teraz obrotów wykręconego blosa? Jeśli za dużo to ten sam objaw co za mało, na początek najlepiej 3 obr. Jak masz wlot powietrza ustawiony? jeśli bez pośrednio wpada pęd to potrafi zubażać mieszankę Przyspieszałeś zapłon? jeśli tak to pewnie za dużo! I na wysokich obr. słabiej jedzie cofnij troszkę Więcej cierpliwości w dostrajaniu musi się wszystko ułożyć :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wszok Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 obys mial racje :? dolot mam tak http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...8&start=165 cofne zaplon bo mam prawie na max blos wlasnie na 3 obr. rozkrecony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sr20di Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Rozpiłowywanie gwizdka to ostateczność , zaznacza sie na gwizdku położenie przepustnicy przy obrotach na których jest ubogo i piłuje jakieś 10% szerokości , 2 mm niżej i 2 mm wyżej , fakt że blosy z końcówką numeru seryjnego 21 ( numer jest na kartoniku ) są przystosowane do przepływomieży klapkowych i potrzebują troche więcej podciśnienia w dolocie i nieraz trzeba je rozpiłowywać . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted October 8, 2006 Share Posted October 8, 2006 No jak tam postępy w strojeniu blosa :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wszok Posted October 8, 2006 Share Posted October 8, 2006 weekend niestety szkola..;/ [ Dodano: Wto 10 Paź, 2006 ] juz wszystko wiem. trzeba bylo rozpilowac gwiizdek w blosie. tera chodzi w calym zakresie obr. pieknie. aha Tomaszek jak daleko masz zalpon? wyprzedzony? tzn. ile ci brakuje mm zeby bylo na max? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 Kurcze a ja jeszcze nic nie piłowałem przy blosie Jak dam na max to jest problem z odpaleniem bo jest tak jakby go zapłon zatrzymywał i zastanawia się nad obrotem Jak mam przyspieszony mniej więcej o 3 mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.