Guest Pawel Posted October 6, 2006 Share Posted October 6, 2006 WITAM, JESTEM NOWYM KLUBOWICZEM BO DOPIERO OD TYGODNIA JEŻDŻĘ NISSANEM MAXIMĄ '95 3,0V6 24V WERSJA KANADA. ZAMIERZAM ZAŁOŻYĆ INSTALACJĘ GAZOWĄ, TYLK NIE WIEM CZY SEKWENCJĘ CZY II GENERACJI - POMÓŻCIE!!!! JEŚLI KTOŚ MOŻE MI POLECIĆ DOBRYCH FACHOWCÓW W TYM TEMACIE - BĘDĘ WDZIĘCZNY. POZDRO :razz: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tjnallpu Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 Kolego wszystko zależy od tego ile kasy możesz wydać na instalkę. Oczywiście wtryski sekwencyjne są lepsze, nie występują strzały, nie ma strat mocy, auto mniej pali i ogólnie jest z nimi mniej problemów jeżeli ktoś to poprawnie założy. Maximy na instalacjach z mikserem też jeżdżą ale można uszkodzić przepływomierz. Pośrednim wyjściem może być założenie blosa. Jezeli chodzi o warsztaty to znam wyśmienity ale w Poznaniu, ale to kawałek drogi no chyba, że wpadniesz na piwko a chłopaki w tym czasie machną instalkę. :wink: Ja jeżdze na BRC i zero problemów. Polecam ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pawel Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 A możesz mi wyjaśnić co to jest blos :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 A możesz mi wyjaśnić co to jest blos :?: Miłej lektury! http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13868 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czopochrup Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 do tej maximy zalozylbym juz sekwencje :> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 do tej maximy zalozylbym juz sekwencje :> Ma racje fajne autko fajna instalka :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted October 8, 2006 Share Posted October 8, 2006 Nie wkładaj Blosa bo nic nie zaoszczędzisz na LPG. Na Blosie ten silnik wciagnie Ci ok 20 l LPG/100 km na sekwencji może uda sie zejśc nizej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czopochrup Posted October 8, 2006 Share Posted October 8, 2006 Ma racje fajne autko fajna instalkabardziej chodzlio mi ze ten silnik jest dosc zaawansowany i instalka 2 gen moglaby robic w nim problemy.. zreszta szkodaby bylo marnowac moc tego silnika:> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 8, 2006 Share Posted October 8, 2006 Jak już to instalka I gen plus BLOS, jednak on i tak stanowi zwęrzke w postaci 45mm wię obstawaim do 10% spadku mocy porównując prace na bezynie bez i z LPG, w przypadku tradycyjnej II Genracji spadek mocy na bezynie w stosunku do seri moze sięgać nawet 40%... Z jazdą na Gazie podobnie strata mocy bedzie się kształtowała... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tjnallpu Posted October 8, 2006 Share Posted October 8, 2006 Moja na gazie pali 1,7 litra więcej gazu niż benzyny wg wskazań komputera pokładowego. Sprawdzone na kilkunastu tankowaniach. Silnik niewiarygodnie oszczędny. Przy jeździe mieszanej pali 12.5 litra gazu. Na trasie ok. 11 litrów. Przy spokojnej jeździe można zejść jeszcze niżej. Spadek mocy nie zauważalny. A 20 litrów na blosie to raczej "lekka" przesada :wink: , ale oczywiście również polecam sekwencję tym bardziej, że można je obecnie założyć za przyzwoite pieniądze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czopochrup Posted October 8, 2006 Share Posted October 8, 2006 Przy jeździe mieszanej pali 12.5 litra gazulol :F mi tyle serena pali w miescie D: przy silniku 1.6 i instalce 2 gen ;p hyhz ;] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 Na sekwencji dolicz ok 15% więcej gazu niz benzyny. Innymi słowy jeśli pali 12 - zuzycie ukształtuje się na ok 14 l LPG. Na II giej, czy I szej generacji 20-30 % przy optymistycznej wersji - do tego jeszcze motor słabszy więc więcej sie depcze. Jak założysz temu silnikowi cokolwiek co zwęzi dolot będziesz miał rozjazd mapy bennzyny - tym wiekszy im większy silnik i dolot-zwężka. Żaden emulator tego nie skoryguje, jedynie to przekaźnik odcinający check kontrolkę. Jednym słowem oszczędność na I szej czy II giej generacji jest żadna bo na IV tej - szybciej instalkę odrobisz mimo iż droższa. Że o stratach mocy nie wspomnę. Co do Blosa i I szej generacji - zgoda - ale nie będzie homologacji i wpisu w dowód rejestracyjny nie dostaniesz (jeśli go do tej pory nie masz). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pawel Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 No to już wiem więcej , tez skłaniam się bardziej ku sekwencji ale porad nigdy za wiele. może macie jakiś namiar na dobrych gazowników w okolicach W-wy :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.