Guest hunterkk Posted October 8, 2006 Share Posted October 8, 2006 Jako ze to to moj pierwszy post chcialbym przywitac wszystkich bywalcow tego forum :-) Z uwagi iz stalem sie posiadaczem niemieckiej (uboższej w MOC) wersji Almery N15 z silnikiem 1,4 16v chcialbym zapytac czy istnieje jakis sposob na uzyskanie pelnej mocy tego silnika - 87KM, zamiast obecnych 75KM. Z tego co mi wiadomo to wlasnie wersje produkowane dla naszych sasiadow mialy zmiejszona moc w stosunku do ich odpowiednikow produkowaych na inne kraje europejskie. Czy ktos wie moze w jaki sposob ta moc zostala zmniejszona tzn. czy wprowadzono jakies smiany w silniku czy uzyto innego softu lub elektroniki??? POZDRAWIAM i z gory dziekuje za odpowiedz, dodam tylko iz szukalem inf. na ten temat na forum i jakos nie udalo mi sie ich znalesc :-/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted October 8, 2006 Share Posted October 8, 2006 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...=reduced+engine http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...=reduced+engine A jak poszukasz to jeszcze wiecej tego znajdziesz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tomi_ Posted October 10, 2006 Share Posted October 10, 2006 Ja mam wersję 1.6SR także z Niemiec. Jak rozszyfrowałem swój VIN Model code FAYALQFN15EGA-CAAE Internal color G - BLACK External color DP1 - GREEN METALLIC Production year/mon 9702 Model start year 9507 Model finish year 0004 Model NISSAN ALMERA N15 Description WHL/AREA - 2WD/CENTER EUR ENGINE - GA16DE TYPE ENGINE TRANS - MANUAL TRANSMISSION GRADE - SR BODY - 5 DOOR HATCH BACK Reference ****E AIR BAG(DRIVER+ASSIST) & F/ANTI- ****E POLLUTION(F/AUS,GER) & RR SEAT BELT ****E (WITH A/ELR) ***A* AIR CONDITIONER & POWER WINDOW & ***A* 4-SPEAKER **A** FR FOG LAMP & HI-MOUNT STOP LAMP & **A** RR AIR SPOILER *C*** ANTILOCK BRAKE SYSTEM to nie ma tam informacji "Reduced Power Engine" o której wspominali niektórzy w swoich opisach wyposażenia na podstawie VIN-u. Czy to może oznaczać, że w moim aucie moc nie została zredukowana? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wiesiek Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 A nie mozesz po prostu spojrzec do Brief'u i zobaczyc ile tam jest napisane? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 Prosiej i pewniej to udać się na rolki i shamować... Tak a propo 1,4 w N15, ostatnio z 90KM u kolegi udało mi się uzyskać 99 Tada: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest volnaris Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 Tak a propo 1,4 w N15, ostatnio z 90KM u kolegi udało mi się uzyskać 99 Mozesz cos wiecej o tym napisac? jest jakis watek z tym tematem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 - Dolot - Walki z 1,6 - porządki pod maską To jest moja Recepta na + 10-12KM dla tego silnika Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest andy_czarny Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 Tez mam wersje niemiecka i powiem tak nie ma innego wyjscia jak sprawdzic na hamowni ja postaram sie zaraz po naprawieniu zderzaka to zrobic Ile ludzi tyle wersji: - sa tacy co uwarzaja ze to bujda i ze moc ta sama bo w niemczech poprostu w papierach zanizali moz zeby ubezpieczenie mniejsze placic -inni uwazaja ze to zmienione cos w elektyce czy elektronice o tym nie mam pojecia -jeszcze inni uwazaja ze jest na dolocie albo wydechu zwezka ktora ogranicza moc(bardzo prawdopodobne ale gdzie to znalesc) jak pojade na hamownie wszystko sie wyjasni, mam tylko nadzieje ze samochodzik nie zaskoczy mnie bardzo niska moca typy 60 KM bo tak jakos wydaje mi sie ze jest zmulony:( jak chcesz podniesc moc swojego 1.4 to zrob to co coobcio napisal aha i na poczatek pozbadz sie egr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tomi_ Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 A nie mozesz po prostu spojrzec do Brief'u i zobaczyc ile tam jest napisane? W Brifie zawsze będzie napisane że 90KM bo takie dane podał producent podczas homologacji modelu Almera wiec nie wpiszą nic innego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hunterkk Posted October 16, 2006 Share Posted October 16, 2006 cos w tym jest gdyz ja w briefie mam jak wol 75KM. Szczerze przyznam ze swiadomosc posiadania takiej mocy pozbawia mnie to komfortu psychicznego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest andy_czarny Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 hunterkk- nie ty jeden :/ niestety trzeba szukac przyczyny ja uwazam ze trzeba jechac na hamownie zeby miec 100% pewnosci a potem jesli sie ktos nie zna tak jak ja, to do jakiego znajomego mechanika , ktory znajdzie i usunie ta zwezke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KOSA Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 ja mam sunnego z niemiec, w briefie też niby 75KM, ale na bank ma 87 bo stawałem na kresce z almerą co ma sprawdzone 87KM i dostała baty......... stawałem też na kresce ze starszymi sunny (tymi na gaźniku co maja 75KM) i dostawały jeszcze większe baty.........tak że te 75km to było tylko do ubezpieczenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mario_k3 Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 Nie łam się ja mam w briefie tyż 75 KM ale, że często mam do dyspozycji służbową almerkę 1.5 (90 KM) stwierdzam, że nie ma większej różnicy a jeżei jest to raczej na korzyść mojej N15. Tak, że raczej nie ma różnicy. Gorzej mają koledzy z silnikami 1.6 w wersji Germany, bo tam są raczej wałki są od silników 1.4 (mniej agresywne). pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 Jeszcze się nei spotkałem z N15 1,4 która miała by mniej jak 90KM - pomiar z hamowni... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest klajgus Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 ja musze podjechać na hamownie i sprawdzić u siebie,bo jeżdżę tez mazda 323 BG 1.6 82 KM i zbiera sie lepiej od almerki ale i pali wiele wiecej od almerki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest andy_czarny Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 sprawdzilem swoj numer vin i jak by nie bylo to moja bylo wyprodukowana w japoni wiec szanse ze ma 75 koni sa coraz mniejsze:0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniek Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 andy_czarny Jak sprawdziłes po numerze VIN ?? Ja w internecie tez wklepałem swój nr VIN na tej bodajże ruskiej stronce, ale tam o mocy raczej nic nie widziałem . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 andy_czarny, kazda alma n15 jest z japoni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest andy_czarny Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 dylson , jesli masz racje to ok nie wiedzialem tego:) maniek na stronie nkp jest wytlumaczenie oznakowania vin ale tam tez nie ma nic o mocy, to sa tylko moje domniemania a wlasciwie nadzieje, zobaczymy mam pewne plany co do tego silniczka wiec i tak go wysle na hamownie:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tomi_ Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 wszyscy tylko gadają i gadają, że pojadą na hamownię a jakoś jeszcze nikt nie dotarł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.