Guest MIS Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 Od jakiegos czasu nurtowalo mnie pytanie czy mam taka kontrolke... Wczoraj się wreszcie doczekałem i skończył mi się płyn :mrgreen: hmmmm niestety żadna kontrolka się nie zaświeciła (sprawdzałem pod maska nie mam zbiorniczka z "kontrolą" ilości) Czy jeśli nie mam "kontoli" przy zbiorniczku to czy NA PEWNO musze mieć kontrolke przy zegarach? Jesli tak, to jak sprawdzic czy "układ" działa? Czy N15 były wyposażone w jeden albo drugi "układ"? A może istnieją modele pozbawione tego gadżetu? Sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie są OK. Wiem ze może być przepalona żaróweczka a nie chce mi się wydlubywać całych zegarów... Jest jakiś inny sposób na sprawdzenie tego ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Yaroo Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 U mnie nie ma żadnej kontrolki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mrówka 27 Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 Ja też nie posiadam takiego luksusu a mam wersję SLX. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andon Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 a jak wygląda na zegarach kontrolka poziomu płynu w spryskiwaczu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 http://img218.imageshack.us/my.php?image=sprysktr0.png chyba w GTi miałem ten wskaźnik, na bank nie zależy on od żarówki, sprawdzałem u siebie i żarówka była oki a płynu brak, przełoże pompkę jak mi się znowu skończy płyn i będę wiedział MI$: zegary w 5 minut da się wyjąć 7 śrubek i są twoje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andon Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 no ładna, a czy w korku zbiorniika jest jakiś czujnik? może w środku zbiornika? (gdzieś musi być). może przewody zaśniedziały cy cuś? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest klajgus Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 A ja mam taka kontrolkę .Przed tym jak kupiłem almerke ,trochę czytałem forum między innymi o kontrolce uszkodzenia silnika (pomarańczowa) potem kupiłem auto,wszytko oblukalem i oprócz łańcuszka rozrządu było OK, wiec kupiłem i trzeba było wypróbować,wiec trochę poświrowalem A TU COS POMARAŃCZOWEGO MI SIE ZAPALA ,pomyślałem jej JUZ chek engine !!!! :evil: jednak po przyjrzeniu sie doszedłem ze to właśnie kontrolka od płynu w spryskiwaczach (od razu mi ciśnienie opadło ) w taki właśnie oto STRESOWY sposób sie dowiedziałem ze ja mam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbyszekN15 Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 Sądząc po opisie w "WKŁ" są wersje wyposażone w lampkę kontrolną i wersje, które mają "ręczną" kontrolę poziomu płynu, czyli taką rurkę, która wyjmuje się razem z korkiem wlewu. Po zatkaniu otworu palcem w korku i wyjęciu go razem z rurką poziom będzie pokazany właśnie w tej rurce. Mam nadzieję, że opisałem to w miarę zrozumiale. Wynikałoby z tego, że jeżeli nie mamy rurki pod korkiem, to powinna być lampka na tablicy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MIS Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 Sądząc po opisie w "WKŁ" są wersje wyposażone w lampkę kontrolną i wersje, które mają "ręczną" kontrolę poziomu płynu, czyli taką rurkę, która wyjmuje się razem z korkiem wlewu. Po zatkaniu otworu palcem w korku i wyjęciu go razem z rurką poziom będzie pokazany właśnie w tej rurce. Mam nadzieję, że opisałem to w miarę zrozumiale.Wynikałoby z tego, że jeżeli nie mamy rurki pod korkiem, to powinna być lampka na tablicy. no właśnie o to mi chodzi. Takiej rurki przy zbiorniczku płynu nie mam i zastanawiam sie czy jesli go nie ma tzn ze kontrolka przy zegarach powinna działać? A moze jest jeszcze 3 "wersja" - bez zadnej kontroli... no ładna, a czy w korku zbiorniika jest jakiś czujnik? może w środku zbiornika? (gdzieś musi być). może przewody zaśniedziały cy cuś? problem w tym że żeby sie dostać do całego zbiorniczka trzeba odkrecic całe przednie nadkole... MI$: zegary w 5 minut da się wyjąć 7 śrubek i są twoje hehe.. wiem tyle że ja leń jestem i mi sie nie chce poza tym zimno sie zrobiło a ja garażu nie mam wiec już mi sie tym bardziej nie chce :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andon Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 no właśnie o to mi chodzi. Takiej rurki przy zbiorniczku płynu nie mam i zastanawiam sie czy jesli go nie ma tzn ze kontrolka przy zegarach powinna działać? A moze jest jeszcze 3 "wersja" - bez zadnej kontroli... ja u siebie nie stwierdziłem jeszcze żadnej rurki przy korku (jeszcze nie dolewałem płynu odkąd mam almerkę) a wogóle na zegarach masz taką kontrolkę (fakt są słabo widoczne jak nie świecą ale da się rozpoznać) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MIS Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 no własnie kontrolka jest i to jest najdziwniejsze byc moze zaroweczka sie w niej przepalila lub w ogole jej tam nie ma :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarkk Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 czyli taką rurkę, która wyjmuje się razem z korkiem wlewu. Po zatkaniu otworu palcem w korku i wyjęciu go razem z rurką poziom będzie pokazany właśnie w tej rurce. Dokładnie tak mam w Primerce i żadnej kontrolki , a szkoda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.