Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Rozrząd P11.144 2.0 TD ???


Guest Bartecki
 Share

Recommended Posts

Guest Bartecki

Witam Panowie!

 

Jak sprawdzic czy rozrzad jest dobrze ustawiony..... cos mi sie wydaje za auto za bardzo klekocze chyba ze te silniki takie są :))) bo porownania zabardzo nie mam z taka samą Primerką .... Generalnie silnik chodzi równo ale przy wkrecaniu na obroty w pewnym momencie wydaje mi sie ze klekocze tak jak by nie były wyregulowane zawory...

 

prosze o jakies opinie

 

pozdr

 

BF

Link to comment
Share on other sites

Guest j_jasiu

Jestem świeżo po wymianie rozrządu a czy prawidłowo jest ustawiony można sprawdzić po znakach jakie sa na kołach zębatych. Trzeba pozdejmować osłony i kluczem pokręcić kołem aby znaki z kół zębatych naszły na znaki na obudowie. Jak się zgodzi to masz dobrze ustawiony jak nie to rozrząd do poprawy.

 

Być może masz zawory do regulacji bo granie zaworów to właśnie taki objaw.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bartecki

hello

z tego co wiem to zawor sa samoregulacyjne

a jak z chodzeniem tych silnikow... jest to taki klekot chrakterystyczny starszego diesla ??

 

pozdr

 

BF

 

Jestem świeżo po wymianie rozrządu a czy prawidłowo jest ustawiony można sprawdzić po znakach jakie sa na kołach zębatych. Trzeba pozdejmować osłony i kluczem pokręcić kołem aby znaki z kół zębatych naszły na znaki na obudowie. Jak się zgodzi to masz dobrze ustawiony jak nie to rozrząd do poprawy.

 

Być może masz zawory do regulacji bo granie zaworów to właśnie taki objaw.

Link to comment
Share on other sites

Guest j_jasiu
hello

z tego co wiem to zawor sa samoregulacyjne

a jak z chodzeniem tych silnikow... jest to taki klekot chrakterystyczny starszego diesla ??

 

pozdr

 

BF

 

No nie wiem czy w tym silniku jest hydrauliczna regulacja zaworów, a co do klekotu to chyba TTTM bo to stary diesel tylko w nowszej budzie.

Link to comment
Share on other sites

Guest jurgenik

j_jasiu napisał:

No nie wiem czy w tym silniku jest hydrauliczna regulacja zaworów...

 

Oczywiście, że są hydrauliczne popychacze zaworów. A co do klekotu to owszem jest to stary diesel - ale turbo, więc nie powinien bardzo klekotać.

Link to comment
Share on other sites

Guest Bartecki

OK moze za bardzo sie czepiam.... generalnie podczas jady w środku tego nie slychac ale na zewnątrz auta tak .... a co do buczenia to masz racje w środku słychać szczególnie przy zejściu w pewnych obrotach :)

 

Jak rano odpale jest duzo glosniejszy niz pozniej jak zlapaniu temperatury ale to juz chyba normalne

 

pozdr

 

BF

 

 

BF

ten diesel nie klekoce praktycznie wcale, raczej buczy, jeśli masz klasyczny klekot to jest coś nie tak
Link to comment
Share on other sites

Guest Bartecki

Hello

 

powaznie a jak to sprawdzic auto jakos nie normalnie to mi nie kopci....

 

Przy wymianie wtryskiwacza trzeba cos regulować ???

 

pozdr

 

BF

 

Witam.

Jeśli to jest, taki nawet metaliczny dźwięk - któryś wtryskiwacz leje. Teoretycznie są obliczone na około 100kkm.

Link to comment
Share on other sites

Przy wymianie wtryskiwacza trzeba cos regulować ???

 

Do sprawdzania wtryskiwaczy jest przyrząd - pompa z manometrem. A wymienia się tylko tzw. końcówki wtryskiwaczy. Także radziłbym wizytę u dizlowca, na pierwszy słuch się zorientuje czy to, jest to.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...