Guest Bartecki Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 Witam Panowie! Jak sprawdzic czy rozrzad jest dobrze ustawiony..... cos mi sie wydaje za auto za bardzo klekocze chyba ze te silniki takie są )) bo porownania zabardzo nie mam z taka samą Primerką .... Generalnie silnik chodzi równo ale przy wkrecaniu na obroty w pewnym momencie wydaje mi sie ze klekocze tak jak by nie były wyregulowane zawory... prosze o jakies opinie pozdr BF Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest j_jasiu Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 Jestem świeżo po wymianie rozrządu a czy prawidłowo jest ustawiony można sprawdzić po znakach jakie sa na kołach zębatych. Trzeba pozdejmować osłony i kluczem pokręcić kołem aby znaki z kół zębatych naszły na znaki na obudowie. Jak się zgodzi to masz dobrze ustawiony jak nie to rozrząd do poprawy. Być może masz zawory do regulacji bo granie zaworów to właśnie taki objaw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bartecki Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 hello z tego co wiem to zawor sa samoregulacyjne a jak z chodzeniem tych silnikow... jest to taki klekot chrakterystyczny starszego diesla ?? pozdr BF Jestem świeżo po wymianie rozrządu a czy prawidłowo jest ustawiony można sprawdzić po znakach jakie sa na kołach zębatych. Trzeba pozdejmować osłony i kluczem pokręcić kołem aby znaki z kół zębatych naszły na znaki na obudowie. Jak się zgodzi to masz dobrze ustawiony jak nie to rozrząd do poprawy. Być może masz zawory do regulacji bo granie zaworów to właśnie taki objaw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest j_jasiu Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 helloz tego co wiem to zawor sa samoregulacyjne a jak z chodzeniem tych silnikow... jest to taki klekot chrakterystyczny starszego diesla ?? pozdr BF No nie wiem czy w tym silniku jest hydrauliczna regulacja zaworów, a co do klekotu to chyba TTTM bo to stary diesel tylko w nowszej budzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jurgenik Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 j_jasiu napisał: No nie wiem czy w tym silniku jest hydrauliczna regulacja zaworów... Oczywiście, że są hydrauliczne popychacze zaworów. A co do klekotu to owszem jest to stary diesel - ale turbo, więc nie powinien bardzo klekotać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bobtrebor Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 ten diesel nie klekoce praktycznie wcale, raczej buczy, jeśli masz klasyczny klekot to jest coś nie tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bartecki Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 OK moze za bardzo sie czepiam.... generalnie podczas jady w środku tego nie slychac ale na zewnątrz auta tak .... a co do buczenia to masz racje w środku słychać szczególnie przy zejściu w pewnych obrotach Jak rano odpale jest duzo glosniejszy niz pozniej jak zlapaniu temperatury ale to juz chyba normalne pozdr BF BF ten diesel nie klekoce praktycznie wcale, raczej buczy, jeśli masz klasyczny klekot to jest coś nie tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 Witam. Jeśli to jest, taki nawet metaliczny dźwięk - któryś wtryskiwacz leje. Teoretycznie są obliczone na około 100kkm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bartecki Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 Hello powaznie a jak to sprawdzic auto jakos nie normalnie to mi nie kopci.... Przy wymianie wtryskiwacza trzeba cos regulować ??? pozdr BF Witam.Jeśli to jest, taki nawet metaliczny dźwięk - któryś wtryskiwacz leje. Teoretycznie są obliczone na około 100kkm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted October 13, 2006 Share Posted October 13, 2006 Przy wymianie wtryskiwacza trzeba cos regulować ??? Do sprawdzania wtryskiwaczy jest przyrząd - pompa z manometrem. A wymienia się tylko tzw. końcówki wtryskiwaczy. Także radziłbym wizytę u dizlowca, na pierwszy słuch się zorientuje czy to, jest to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.