Gość ojciecdk Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Witam. Mam taki problem: Kupiłem lekko pukniętą w bok Primerę rocznik 2002 P12. Okazało się (co było niewidoczne pod osłoną drążka) że drążek jest wygięty. Nowy w serwisie 3700 - bo jest on ponoć nierozbieralny i tyle kosztuje z przekładnią. Podrób jeszcze nie ma. Po roku przednie opony zjechały się bardzo - są do wyrzucenia. Gemetrii się ustawić nie da, kasy na nowy też.. Co poradzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Nowy w serwisie 3700 - bo jest on ponoć nierozbieralny i tyle kosztuje z przekładnią Witaj, Musisz szukać używanej przekładni jak nie jest rozbieralny, poniżej podaje tobie link do goscia, który sprzedaje primerę P12 na części, http://www.allegro.pl/item132867656_nissan...rozbiorka_.html pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ojciecdk Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Skozystałem z podanego linku. Oczywiście że da się wykręcić sam drążek z przekładni. To co proponuje ASO - to choroba. Ale żeby nie było tak różowo kupiony od gościa na Allegro drążek nie pasował, bo był z rocznika 2005. Wg gościa miało to nie mieć znaczenia. Czekam teraz na kolejny - ponoć już znalazł, i jak zauważył , rzeczywiście jest różnica w grubości na gwincie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Ile kosztuje u niego sam drązek? Nie robił problemu z wymianą ? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arkom Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Witam. Przerabiałem podobny temat z drążkiem. Pewnie masz P12 diesla - tam wg ASO nie występuje drążek kierowniczy - jest cała przekładnia. Ja drążek kupiłem na giełdzie w Poznaniu (stary miałem na wzór) gościu odkręcił chyba z 3 przekładni drążki i tylko w jednej był drążek taki jak mój - do diesla jest on trochę grubszy i ma inny gwint. A to co w ASO mówią że jest nierozbieralny to można w bajki włożyć 0- idzie go odkręcić tylko nissan nie przewiduje chyba wymiany drążka -> tylko z całą przekładnią - nawet w ich programie Nissan Fast nie ma częći drążek kierowniczy do P12 diesel. Więc najlepiej podjechać na giełdę albo kupić z allegro od kogoś kto sprzedaje części od diesla (np sprzedaje silnik - wysłać mu maila czy nie ma drążka od tego auta) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Więc najlepiej podjechać na giełdę albo kupić z allegro od kogoś kto sprzedaje części od diesla (np sprzedaje silnik - wysłać mu maila czy nie ma drążka od tego auta) Tak tez doradziłem, podajac link na allegro do goscia, który sprzedaje na częsci P12 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ojciecdk Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Zapłaciłem 100 PLN - już wymieniony (30 PLN) i wszystko gra. Pasował dopiero drugi drążek, ale allegrowicz przysłał mi go za darmo. Zrobiłem geometrię, założyłem zimówki i jestem happy... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 To dobrze :-), ze wszystko skończyło się ok. i polecony allegrowicz widać tez ok. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.