Guest Bartecki Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 Witam Panowie ! Czy kotos z was "Primero maniakow" wymienial juz w TDku koncowki wtryskow ... ? Nosze sie z zamiarem wymiany koncowek i chodzi mi o informcje czy po wymianie mieliscie jakies problemy oczywiscie z wimy mechanika albo i nie .... czy raczej to prosta robota..??? Zaklad w ktorm mial bym to robic napewno zna sie na sprawie ale roznie z tym bywa pozdr BF Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 plaski klucz 13 imadlo, chwila moment i gotowe, raczej ciężko jest tu coś wykonać nie tak... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrzej Posted October 17, 2006 Share Posted October 17, 2006 Oj Coobcio... idzie idzie.. Mi w zakładzie z autoryzacją uznanej firmy... zje...li przy okazji wymiany końcówek wtrysk sterujący. A przy okazji czy wtrysku nie ustawia sie później przy jakim ciścnieiu ma podawać? Bartecki-A dlaczego chcesz je wymieniać? Najpierw sprawdź je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bartecki Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Auto mi toche tłucze jak jest zimne i podkopca na czarno .... wiec zdecydowal sie na wymiane kompletu bo 1 szt nie ma sensu koszt robociny ten sam .... pomyslalem ze jak juz robic to calosc pozdr BF Oj Coobcio... idzie idzie.. Mi w zakładzie z autoryzacją uznanej firmy... zje...li przy okazji wymiany końcówek wtrysk sterujący. A przy okazji czy wtrysku nie ustawia sie później przy jakim ciścnieiu ma podawać? Bartecki-A dlaczego chcesz je wymieniać? Najpierw sprawdź je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 może CI podmienili a nie zj***li... nic się nie reguluje, odkręcasz przewody ciśnieniowe potem sroby od wtrsyków, rozłanczasz przewód od wtrsyku głownego, wyciągasz i w imadlo je... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bartecki Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 Hello no i po tamacie koncowki były OK .... problem był inny .... 1) wtryski byly nie dokręcone 2) podkladki termiczne byly zamontowane odwrotnie az na 3 wtryskach przez co auto chodzilo glosniej i moglo dojsc do nadpalenia koncowek po zamontowaniu nowych juz poprawnie jest OK i auto calkiem inaczej chodzi "nie klekocze" dziaki za wszyskie informacje pozdr BF quote="Coobcio"]plaski klucz 13 imadlo, chwila moment i gotowe, raczej ciężko jest tu coś wykonać nie tak... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.