soul Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 Witam, mam takie pytanie/problem... Podczas jazdy z predkosciami powyzej 100km/h na 5 biegu silnik dość mocno zaczyna warczeć gdy naciskam pedał gazu tak aby utrzymać stałą predkość (od 100 w góre) , warczenie cichnie kiedy dodaje wiecej gazu (przyśpieszam) i nasila sie kiedy hamuje silnikiem z tych duzych predkosci... ale bardzo wlasnie uciazliwe jest gdy jade ze stala predkoscia 100 - 110 wtedy halas jest najwiekszy... i wlasnie jak np wyprzedzam na tych predkosiach to jest ciszej.. Moze to byc spowodowane tym ze mam troszke rozjechane pierścienie na tłokach?? czy to moze byc cos innego ... wypalony kat? wypalony tłumik? Pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ABT Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 jakas dziura w wydechu klasyczne objawy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pablo_Snk Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 jakas dziura w wydechu A żeby się upewnić zatkaj sobie rure wydechową i usłyszysz jakiś świst czy uciekają gdzie indziej spaliny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soul Posted October 23, 2006 Author Share Posted October 23, 2006 takie przytykanie jest bezpieczne? jezeli uklad jest szczelny jednak i tak przytkne to nic sie silnikowi nie stanie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest blazej Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 Na chwilę zatkaj, nic mu nie będzie... Najwyżej zgaśnie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soul Posted October 23, 2006 Author Share Posted October 23, 2006 zatykałem, 0 nieszczelnosci :/ wiec to chyba silnik :/ coraz czesciej zastanawiam sie nad zakupem nowego (z rozbitka lub z auta na czesci) pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest blazej Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 Może to coś ze skrzynią biegów? A jak na 4 biegu jedziesz 100-110 to dzieje się tak samo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soul Posted October 23, 2006 Author Share Posted October 23, 2006 nie, na 4 przy 80, czyli określone obroty, dzisiaj sie przysłuchalem tez i ten dzwiek raczej definitywnie dochodzi z silnika :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Domiss Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 Jeśli z silnika, to powinieneś mieć możliwość odtworzyć go dodając gazu na luzie - ale do tego trzeba mieć pewnie lekką nogę, bo ciężko jest utrzymać na luzie określone obroty. Jak dla mnie najbardziej podejrzane byłyby osłony wydechu - w K11 lubi brzęczeć osłona przed katem - jeśli tego nie sprawdzałeś to sprawdź . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soul Posted October 23, 2006 Author Share Posted October 23, 2006 to nie taki dzwiek osłony juz przerabiałem , padło na silnik, wydaje mi sie ze silniki w k10 to chyba jedne z najsłabszych silników nissana :/ ten jest juz po drugiej wymianie pierścieni i juz chyba 3 mu nie pomoze, bo pewnie padło na tłoki i reszte bzdetów ... albo dojezdze do konca albo wymienie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest fox_tychy Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Może niejestem specem ale w naszej K10 ja warczy to znaczy ze po raz kolejny poluzowala sie rura wydechowa przy wyjsciu z silnika (to sie chyba zwie kolektor) moze to to samo zawsze warto sprawdzic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.