Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

[K10] Warczenie silnika


soul
 Share

Recommended Posts

Witam, mam takie pytanie/problem... Podczas jazdy z predkosciami powyzej 100km/h na 5 biegu silnik dość mocno zaczyna warczeć gdy naciskam pedał gazu tak aby utrzymać stałą predkość (od 100 w góre) , warczenie cichnie kiedy dodaje wiecej gazu (przyśpieszam) i nasila sie kiedy hamuje silnikiem z tych duzych predkosci... ale bardzo wlasnie uciazliwe jest gdy jade ze stala predkoscia 100 - 110 wtedy halas jest najwiekszy... i wlasnie jak np wyprzedzam na tych predkosiach to jest ciszej..

 

Moze to byc spowodowane tym ze mam troszke rozjechane pierścienie na tłokach?? czy to moze byc cos innego ... wypalony kat? wypalony tłumik?

 

Pzdr

Link to comment
Share on other sites

Guest Pablo_Snk
jakas dziura w wydechu

 

A żeby się upewnić zatkaj sobie rure wydechową :) i usłyszysz jakiś świst czy uciekają gdzie indziej spaliny

Link to comment
Share on other sites

takie przytykanie jest bezpieczne? :) jezeli uklad jest szczelny jednak i tak przytkne to nic sie silnikowi nie stanie? :)

Link to comment
Share on other sites

zatykałem, 0 nieszczelnosci :/ wiec to chyba silnik :/

coraz czesciej zastanawiam sie nad zakupem nowego (z rozbitka lub z auta na czesci)

 

pozdr

Link to comment
Share on other sites

nie, na 4 przy 80, czyli określone obroty, dzisiaj sie przysłuchalem tez i ten dzwiek raczej definitywnie dochodzi z silnika :/

Link to comment
Share on other sites

Jeśli z silnika, to powinieneś mieć możliwość odtworzyć go dodając gazu na luzie - ale do tego trzeba mieć pewnie lekką nogę, bo ciężko jest utrzymać na luzie określone obroty. Jak dla mnie najbardziej podejrzane byłyby osłony wydechu - w K11 lubi brzęczeć osłona przed katem - jeśli tego nie sprawdzałeś to sprawdź ;).

Link to comment
Share on other sites

to nie taki dzwiek :) osłony juz przerabiałem :), padło na silnik, wydaje mi sie ze silniki w k10 to chyba jedne z najsłabszych silników nissana :/ ten jest juz po drugiej wymianie pierścieni i juz chyba 3 mu nie pomoze, bo pewnie padło na tłoki i reszte bzdetów ... albo dojezdze do konca albo wymienie :)

Link to comment
Share on other sites

Guest fox_tychy

Może niejestem specem ale w naszej K10 ja warczy to znaczy ze po raz kolejny poluzowala sie rura wydechowa przy wyjsciu z silnika (to sie chyba zwie kolektor) moze to to samo zawsze warto sprawdzic :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...