Gość adalbert Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Jaka jest minimalna grubość przednich tarcz dopuszczalna przez nissana. Jakie tarcze polecacie, a jakie odradzacie. Podobnie z klockami, które musze teraz wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 temat juz był klepany, poszukaj w opcji: SZUKAJ Generalnie tarcze powinno sie wymieniać co 2gie klocki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 jaj masz tarcze 252 to będzie ciężko z wyborem albo coś sygnowane znakiem JC albo coś znacznie droższego (mało jest firm produkujących tarcze w tym rozmiarze) ale ja bym teraz kupił Nipparts obecnie mam tarcze JC niestety zrobiłem ten błąd i jestem z nich raczej niezadowolony także polecem Nipparts raczej dobre są o nich opinie i nie są drogie do tego myślę że klocki też nipparts no chyba że jakiś profi zestaw np brembo + ferrodo czy coś w podobie... a jeżeli masz tarcze 252 to nominalna grubość 20mm a min to 18mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkowal Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 A ja mam założone tarcze polskiej firmy MIKODA a klocki hamulcowe firmy REMSA i nie narzekam. Tarcze kupiłem za ok 140zł kpl, klocki za 100. Hamuja bardzo dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 ale napewnie nie masz rozmiaru 252 tylko 247 albo jeszcze mniejsze 232 takich jest w bród mikoda no tak mam takie w innym samochodzie wrażenia pozytywne raczej ale to kiepski samochód i kiepskie hamulce więc może dlatego się sprawdzają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiesiek Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Musze kupic klocki na przod, ale sa 3 wersje klockow w zaleznosci od zaciskow. Jak najprosciej poznac ktore sie ma zalozone? Czy cos mozna pomierzyc, aby okreslic rodzaj kolckow? Chyba ze mozna jakos bez problemu sciagnac klocki przez sklepem i zalozyc je jadac do warsztatu :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adalbert Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Mam tarcze o średnicy 245 mm, zmierzyłem ich grubośc i jest cienko, bo 15 mm. musze wszystko wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 więc masz 247 w tym rozmiarze jest spory wybór zarówno tarcz jak i klocków a 15mm to już zdecydowanie do wyrzucenia przy okazji pytanko z tyłu masz tarcze czy bębny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adalbert Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Z tyłu mam bębny, też muszę je sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 też tak myślałem gdybyś z przodu miał 252 to z tyłu miałbyś tarcze przy okazji nie zapomnij wymienić płynu hamulcowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiesiek Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Dobry system wyszukiwania klockow wraz z ich schematami jest na: http://www.tomexc.com.pl Mozna wziasc suwmiarke i pomierzyc. Jak wychodzi wymiana samodzielna klockow w N15? Czy wymaga malpiej zrecznosci albo specjalnych narzedzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkowal Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 wymina klocków i tearcz w N15 nie wymaga jakiś specjalnych narzędzi. Wystarczy klucz bodajże 13 i 10 - ale tego nie jestem pewien - i odrobina umiejętności manualnych. mozna spokojnie wymienic samemu. klocki dla niewtajemiczonego to jakies 30 min. tarcze troche wiecej bo trzeba zdjąc zaciski i oczyscic miejsce styku tarczy z piastą. chyba, że nie chcesz się brudzić to za klocki w warsztacie zaplacisz jakies 50zł (wymiana). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adalbert Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Byłem w sklepie i zaproponowali mi Japan Line ? Słyszeliście o takiej firmie. Czy to może JC pod inną nazwą?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiesiek Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Czy zdejmujac obejme z zacisku hamulaca wymieniacie srubki? W ksiazce WKL jest napisane, ze srubki sa jednorazowe, pokryte klejem. Bylem wczoraj na wymianie klockow (mechanik zalecal), ale pojechalem do stacji szybkiej obslugi, a tam inny mechanik nie bardzo wiedzial co ma wymieniac, bo okladziny cierne jeszcze sa bardzo grube, tarcze tez :? Skrecajac zacisk zalozyl poprzednie sruby, odpowiadajac na moja uwage, ze nie trzeba ich wymieniac. To trzeba czy nie :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 ja tam nie wymieniałem pozatym jak śruba może być jednorazowa? pewnie są tylko posmarowane preparatem żeby się same nie odkręcały i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiesiek Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Wlasnie chodzi o klej, ktory jest na srubie majacy zabezpieczyc ja przed odkreceniem. Teraz mechanik dokrecil to solidnie, ale nie wiem czy drgania przenoszace sie na srube nie spowoduja jej odkrecenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 bez paniki napewno się nie odkręci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adalbert Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 No i po bólu Tarcze i klocki wymienione. Na razie okey. Oczywiście hamuje dużo słabiej , ale po dotarciu będzie ok Cała operacja kosztowała mnie tylko 412 PLN W ASO jedna tarcza 340, a klocki 240. Różnica jest warta zachodu. Tarcze mam JapanLine, japońskie są chyba tylko z nazwy, ale wyglądają nie źle i tak też na razie pracują, klocki Akebono. Zobaczę jaki przebieg zrobią, ale nawet jak by miały zrobić połowę tego co oryginały to i tak się kalkuluje. 1070 do 412 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 za 400zł to wolałbym naprawdę jakiś profi za***isty zestaw kupić np jakieś ATE + ferrodo czy coś podobnego mój mechanik wziąłby za robociznę 20-30zł nie opłaca mi się nawet brudzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adalbert Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Myślisz, że przepłaciłem ? Takie rzeczy to tylko w Erze. W Wawie inne realia, mechanik za 50 zeta zastanawia się czy się schylić. Ile dałeś za tarcze JC, jakie masz kocki? Jeżeli dużo mniej ode mnie to będę do Ciebie przyjeżdżał na wymianę pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.