Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

seryjne wałki SR20


gre
 Share

Recommended Posts

wysokosc krzywek dla SR20De model 3 fazy:

dolot: 37,433-37-623

wylot: 37,309-37,499

 

wysokosc krzywek dla SR20DE model 3 fazy:

 

dolot: 37,989-39,179

wylot: 37,309-37,499

 

ps. jak bys chcial ktores kupic to daj znac :wink:

Link to comment
Share on other sites

SR20DE:

Ssący: 10mm liftu i 248* przy wysokości krzywki wynoszącej 6mm

Wydechowy: 9,5mm Liftu i 240* @ 5,4mm...

 

 

SR20De/Di:

Ssący: 9,5mm Liftu i 240* @ 5,4mm...

Wydechowy: 9,5mm Liftu i 240* @ 5,4mm...

Link to comment
Share on other sites

hehe łagodne - czuję że będzie GRUBO :)

 

Ps. Seryjne spręrzyny radzą sobie z liftem do 12mm powyżej tej wartości wskazana jest ich wymiana na twardsze - źródło www.catcams.com

Link to comment
Share on other sites

co konkretnie daje zmiana wałków?

czy sama zmiana wałków ma jakiś sens i czy coś daje?

jakie są minusy takiej operacji - żywotność innych el. silnika, spalanie itp.

Ogólnie cos więcej na ten temat

Link to comment
Share on other sites

Masz prime GT wymiana wałków to jedna z ostatnich rzeczy które bym w niej zmienił...

Popraw dolot, wydech, uwydajnij układ paliwowy a na końcu to wystrój... Będzie szybciej i konsumpcja paliwa bez zmian (przy delikatnej nodze)

Link to comment
Share on other sites

Masz prime GT wymiana wałków to jedna z ostatnich rzeczy które bym w niej zmienił...

Popraw dolot, wydech, uwydajnij układ paliwowy a na końcu to wystrój... Będzie szybciej i konsumpcja paliwa bez zmian (przy delikatnej nodze)

 

ile to będzie kosztować? - bez wydechu?

Link to comment
Share on other sites

w P11 w seri występuje zjawisko niedolania w przedziale 2500-3000obr.min i między 4500 i 5500, samo strojenie nie wystarczy, trzeba w tym przedziale wymusić większe ilości paliwa np. po przez montarz regulatora ciśnienia paliwa albo większych wtrysków

Link to comment
Share on other sites

o ile jest w dobrym stanie to daje radę...

Generalnie Auto na soft turbo pali podobnie jak z wymienionymi walkami, w turbo jak smigasz tak że dołądowanie się nie pojawi to auto pali jak wolnossak a po wymianie wałków w całym zakresie obrotów wiecej pali no i przyrosty z regóły są tylko w zakresie wysokich obrrotów.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...