gre Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 JAKIE MAJą KąTY OTWARCIA I LIFT? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 wysokosc krzywek dla SR20De model 3 fazy: dolot: 37,433-37-623 wylot: 37,309-37,499 wysokosc krzywek dla SR20DE model 3 fazy: dolot: 37,989-39,179 wylot: 37,309-37,499 ps. jak bys chcial ktores kupic to daj znac :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted October 23, 2006 Author Share Posted October 23, 2006 Nie o to mi chodziło Grzechu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 23, 2006 Share Posted October 23, 2006 SR20DE: Ssący: 10mm liftu i 248* przy wysokości krzywki wynoszącej 6mm Wydechowy: 9,5mm Liftu i 240* @ 5,4mm... SR20De/Di: Ssący: 9,5mm Liftu i 240* @ 5,4mm... Wydechowy: 9,5mm Liftu i 240* @ 5,4mm... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted October 24, 2006 Author Share Posted October 24, 2006 wielkie dzięki ale te wałki są łagodne wiem teraz jak sie mają te wałki co kupiłem do serii :razz: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 hehe łagodne - czuję że będzie GRUBO Ps. Seryjne spręrzyny radzą sobie z liftem do 12mm powyżej tej wartości wskazana jest ich wymiana na twardsze - źródło www.catcams.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted October 24, 2006 Author Share Posted October 24, 2006 dokładnie , ja tam ide w JDM, wole Tomei 270 12,5 mm powinno styknąć na jakies kilka koni wiecej niz seria przy 8500 obrotów :razz: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 :!: :!: :!: MĘSKO :!: :!: :!: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted October 24, 2006 Author Share Posted October 24, 2006 Zobaczymy juz niedługo czy tak bedzie :smile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Nie o to mi chodziło Grzechu wiem, wiem :grin: ale jak juz sie pofatygowalem poszukac i znalazlem tylko to to napisalem :!: pozdr 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted October 27, 2006 Share Posted October 27, 2006 co konkretnie daje zmiana wałków? czy sama zmiana wałków ma jakiś sens i czy coś daje? jakie są minusy takiej operacji - żywotność innych el. silnika, spalanie itp. Ogólnie cos więcej na ten temat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted October 28, 2006 Author Share Posted October 28, 2006 spalanie wzrasta, wiec bez sensu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 Masz prime GT wymiana wałków to jedna z ostatnich rzeczy które bym w niej zmienił... Popraw dolot, wydech, uwydajnij układ paliwowy a na końcu to wystrój... Będzie szybciej i konsumpcja paliwa bez zmian (przy delikatnej nodze) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 Masz prime GT wymiana wałków to jedna z ostatnich rzeczy które bym w niej zmienił...Popraw dolot, wydech, uwydajnij układ paliwowy a na końcu to wystrój... Będzie szybciej i konsumpcja paliwa bez zmian (przy delikatnej nodze) ile to będzie kosztować? - bez wydechu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 co na szybko mozna zrobic to: wtryski 400 smt6 600 dolot 200 + montaz i strojenie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pavoolon Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 tylko po co w seryjnym aucie wymieniac wtryski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted October 30, 2006 Author Share Posted October 30, 2006 a wałki?? :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 w P11 w seri występuje zjawisko niedolania w przedziale 2500-3000obr.min i między 4500 i 5500, samo strojenie nie wystarczy, trzeba w tym przedziale wymusić większe ilości paliwa np. po przez montarz regulatora ciśnienia paliwa albo większych wtrysków Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 a jak ze spalaniem? i co z seryjna pompą?może zosatć czy też lepiej wstawic coś większego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 o ile jest w dobrym stanie to daje radę... Generalnie Auto na soft turbo pali podobnie jak z wymienionymi walkami, w turbo jak smigasz tak że dołądowanie się nie pojawi to auto pali jak wolnossak a po wymianie wałków w całym zakresie obrotów wiecej pali no i przyrosty z regóły są tylko w zakresie wysokich obrrotów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted October 30, 2006 Author Share Posted October 30, 2006 mam N/A przyrost w stosunku do serii +20koni i spalanie jest takie samo jak serii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.