Gość Stranger Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Nie to, żebym się martwił swoim autkiem, ale może ktoś powie mi jakie są pierwsze objawy wypalonych gniazd zaworowych w silnikach zasilanych LPG? Bo chyba nie jest tak, że któregoś dnia po prostu nie odpali i amen, tylko coś się tam powoli dzieje? Chyba że się mylę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 ja jak miałem wypalone gniazdo na wydechowym to tak waliło w silniku jakby ktos jakies zelastwo do niego włożył,i do tego spadek mocy nierówna praca silnika :shock: zapytaj bombla on przez to przechodził ostatnio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Początkowe objawy to problem z rozruchem na zimno, niby zapala ale nie odrazu, z czasem to się pogłebia i na zimno wogóle przestaje odpalać, gdy ciepły pali, do tego jeszcze utrata mocy, brak kompresji, a w zaawansowanym stadium tak jak u kolegi bonzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Jakie są objawy wypalonych gniazd zaworowych? Witam. Raczej same zawory się predzej wypalają. Ten proces następuje błyskawicznie. Od pierwszego ubytku materiału do całkowitego przerwania przylgni - nie trzeba dużego przebiegu. Praktycznie nie pali na cylinder, a paliwo wtrysk leje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Nie to, żebym się martwił swoim autkiem, ale może ktoś powie mi jakie są pierwsze objawy wypalonych gniazd zaworowych w silnikach zasilanych LPG? Bo chyba nie jest tak, że któregoś dnia po prostu nie odpali i amen, tylko coś się tam powoli dzieje? Chyba że się mylę. Jeżeli się tym martwisz to sprawdź kompresje musi być na wszystkich prawie taka sama Jak na jednym jest bardzo mała to najczęściej zawór wypalony Ale mogą też zapiec się pierścionki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Jeżeli się tym martwisz to sprawdź kompresje musi być na wszystkich prawie taka samaJak na jednym jest bardzo mała to najczęściej zawór wypalony Ale mogą też zapiec się pierścionki Na razie jeszcze się nie martwę, choć przyznam że moje autko nęka kilka niewyjaśnionych objawów. Na szczęście żaden nie pasuje do poisywanych przez Was Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablom Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 U mnie w nissan note 1,6 najpierw wyskoczył błąd ,,losowe wypadanie zapłonu,, Wykasowałem błąd spokój ok roku.I znowu ten sam błąd , myślałem że to świece więc je wymieniłem i spokuj. po ok 6 misiącach znowu ten sam błąd,mechanik powiedział że może to cefka (komputer nie pokazał który to cylinder).W tym czasie pojechałem ma przegląd gazu (robie go co 15 000) gazownik zrobił przegląd i stwierdził że to 2 cewka (nie wiem jak do tego doszedł). Kupiłem cewke koszt 200 pl i wymiana po wymianie to samo ,,losowe wypadanie zapłonu,, .Mechanik wymontował świece i zbadał kompresje i tak cylinder 1-14 2-0 3-13 4-4 do roboty głowica koszt 3000.W międzyczasie był jeszcze spadek mocy,falowanie obrotów,gaśnięcie silnika na zimnym silniku. Instalacja jest to sekwencja Landi Renzo przejechane ok 50 000.Co dalej sam nie wiem, gdzieś przeczytałem o lubryfikacji może zainstaluje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 jakoś nie wierze że na 2uch cylindrach nie masz kompresji i śmigałeś i tylko check wyskoczył !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! przecież auto powinno nie jechać wcale !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablom Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Po 1 czy ja napisałem że śmigałem?,po 2 problemy nie pojawiły się z dnia na dzień tylko narastał małymi ,,kroczkami,, przez jakiś okres,a tak fatalnie to się zaczeło robić na miesiąc przed odstawieniem do mechanika brak mocy ,spalanie na zimnym 15l(tak pokazywał komputer)na ciepłym 10, na zimnym śmierdziało benzyna,gasł po 3 razy zanim się nie rozgrzał oraz charakterystyczny dzwięk z rury wydechowej.A mierzenie kompresji widziałem osobiście bo mechanik zadzwonił po mnie.Chcesz to nie wierz twoja sprawa.Ja tylko opisuje swój indywidualny przypadek Ps.mam drugi samochód mitsubishi colt 1,3 12v z 1997r ma nakręcone 300tyś (pewnie też nie wierzysz!) z czego ok.230 na gazie bez żadnych problemów bo to prawdziwy japończyk,a nie francuz udający japońca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 a może źle się zasugerowałem bo faktycznie zawory sie z czasem zarąbią landi to jedna z nie wielu instalacji z tak zwanej górnej półki choć elektronika ma mniejsze znaczenie jak wtryskiwacze i reduktor ,to podstawa instalacji lpg ,,, fajnie by było jakbyś podał jakie właśnie wtryski miałeś ,,,,i jaki reduktor ja teraz mam P11 też z 97 r i nakręcam nim 311 000 choć skrzynia (automat) wyzionęła ducha wcześniej a taraz nie dawno silnik choć jak co jak co to ktoś sie pewnie znajdzie że wydarta panewka to wina gazu ,,,,, ale trudno tylko z skąd taka cena tej obróbki głowicy 3000 pojechałbym do byle kumatego mechanika (osobiście nie nam żadnego) tych co znam bym nie dał opon wymieniać ,,, cena jak pewnie z aso aaa pytanie bo może sie znasz na mitsubishi ,,kolega ma takiego tylko 1,6 i strasznie mu sie tłucze coś silniku panewkowo zaworowy dźwięk zrobił już 3000 na takim czymś (silnik czeka następny od roku ,,,) czy tam sie mogą zapowietrzyć popychacze w głowicy czy coś bo co ciekawe głowa miała równo po 13,5 atm albo 12,,5 już nie pamiętam sam mierzyłem wiec zdrowo ,,,,jak coś wiesz to chętnie na PW ...Pozdrawiam ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablom Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 mechanik za rozebranie i złożenie plus nowe uszczelki olej itd 1000,nowe zawory plus uszczelniacze ok 700,zrobienie głowicy planownie,szlify ,złożenie jej do kupy itd 1000 gdzieś na parowcowej , plus 200 niepotrzebnie kupiona fajkocewka której nie mogłem już oddać(a raczej nie chcieli przyjąć) oraz jakieś dwa dni po naprawie poszło jakieś zwarcie i poszła pompa paliwa 200 plus 50 wymiana.Ceny warszawskie.Co do mitsu kolegi to nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Ciekawe czemu nie wywalalo check o zlym skladzie mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pablom Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Tak mi przyszło do głowy czemu 1 i 3 ok. a 2 i 4 poleciały.Czas zmienić gaziarza i zobaczyć co inny mi podpowie czemu tak się stało bo od lpg to napewno.Co do wtrysków to nie miałem czasu zobaczyć,może dziś to zrobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 A Strzel foto z pod maski ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paplo Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Nissan Note 1,6 nie lubi lpg jak 60% nowych samochodów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Nissan Note 1,6 nie lubi lpg jak 60% nowych samochodów jakieś podparcie tego stwierdzenia dowodami?? oczywiście poza publikacją w AŚ, bo z tego co widać na ulicach, ma mało wspólnego z rzeczywistością 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Daniel i tu cie zmartwię w ostatnim AŚ polecają lpg, warunkiem jest dobre podzespoły i montaz,ale My to wszyscy wiemy :thumbsup: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.