Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

z mineralu na syntetyk ?


Guest wszok
 Share

Recommended Posts

pytanie. przejscie z mineralu na syntetyk? nie bierze oleju ale o jezdze na platinum 15/40 chcial bym wlac cos lepszego ale za rozsadna cene. co radzicie? samochod ma LPG

Link to comment
Share on other sites

pytanie. przejscie z mineralu na syntetyk? nie bierze oleju ale o jezdze na platinum 15/40 chcial bym wlac cos lepszego ale za rozsadna cene. co radzicie? samochod ma LPG

 

zdecydownie nie zmieniac - moga byc klopoty...

zmieniac w dol (syn --> pol-syn --> min)

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

rozwiazanie uniwersalne i polecane przezmnie to polsyntetyczny MOTUL 15w50 model 4100...

 

Do ostrej jazdy właściwościami przewyższa większość syntetyków na rynku, no i nie rozszczelni ci silnika... ponadto jest stosunkbaniakowo niedroigi 130zł za 5L

 

no i ma bardzo przyjemnie słodki zapach :)

Link to comment
Share on other sites

tez rozwazam z castrola 15w40 high mileage przejsc na polsyntetyk 10w40 valvoline, jednak troszke sie waham i zostane przy tym co mam, chyba szkoda ryzykowac, moze na polsyntetyk zawsze mozna zmienic :P

Link to comment
Share on other sites

rozwiazanie uniwersalne i polecane przezmnie to polsyntetyczny MOTUL 15w50 model 4100...

 

Do ostrej jazdy właściwościami przewyższa większość syntetyków na rynku, no i nie rozszczelni ci silnika... ponadto jest stosunkbaniakowo niedroigi 130zł za 5L

 

no i ma bardzo przyjemnie słodki zapach :)

 

Mam pytanko do Coobcia:

 

Mam najechane 166 tys. km w N14 GA16DE, do tej pory jeździlem na Full Syntetyku MOBIL1 5W50 Rally Formula. Od jakiś 2-3 miesięcy zaobserwowalem niewielki wyciek z lewej strony silnika, czy w takim razie przy następnej zmianie wlać półsyntetyka MOTULa 15w50 model 4100 ???

 

Dzieki za odpowiedz, Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ja bym nie zmieniał z minerala na syntetyk.Robi sie odwrotnie. Na półsyntetyk to bym sie jeszcze wahał i to bardzo,lepeij nie ryzykować.Niektórzy piszą ze tak zrobili i nie narzekają. No zobaczymy jak to sie będzie miało z czasem.Ja jeżdżę już tyle lat na Lotosie minerlanym za 48zł. i wszystko chodzi jak trzeba zawsze. Po co przepłacać. Każdy olej w danym przedziale klasyfikacji ma taką samą lepkość i właściwości. Markowe są drogie bo płacicie za nazwe poprostu,takie jest moje zdanie na ten temat.Pozdr wszystkich

Link to comment
Share on other sites

Każdy olej w danym przedziale klasyfikacji ma taką samą lepkość i właściwości. Markowe są drogie bo płacicie za nazwe poprostu,takie jest moje zdanie na ten temat.Pozdr wszystkich

 

szwagier jest diagnosta jak go spytalem to dokladnie to samo uslyszalem.. wiec kto wie;]

 

chyba najwazniejsze to bedzie poprostru nie przekraczac 10.000km/h miedzy wymianami.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...