Guest wszok Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 pytanie. przejscie z mineralu na syntetyk? nie bierze oleju ale o jezdze na platinum 15/40 chcial bym wlac cos lepszego ale za rozsadna cene. co radzicie? samochod ma LPG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 Na syntetyk nie ryzykowałbym , ale na półsyntetyk warto spróbować. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dr0m Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 pytanie. przejscie z mineralu na syntetyk? nie bierze oleju ale o jezdze na platinum 15/40 chcial bym wlac cos lepszego ale za rozsadna cene. co radzicie? samochod ma LPG zdecydownie nie zmieniac - moga byc klopoty... zmieniac w dol (syn --> pol-syn --> min) pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 rozwiazanie uniwersalne i polecane przezmnie to polsyntetyczny MOTUL 15w50 model 4100... Do ostrej jazdy właściwościami przewyższa większość syntetyków na rynku, no i nie rozszczelni ci silnika... ponadto jest stosunkbaniakowo niedroigi 130zł za 5L no i ma bardzo przyjemnie słodki zapach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HUBERT Posted October 26, 2006 Share Posted October 26, 2006 Ja tak zmienilem z minerala na syntetyk i jestem bardzo zadowolony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Qubba Posted October 27, 2006 Share Posted October 27, 2006 ja zmienilem z orlenowego mineralnego na polsyntetyk elf competition i nie narzekam :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AUTOMAT_82 Posted October 28, 2006 Share Posted October 28, 2006 Ja nie ryzykowałbym zamianą. Może być dobrze a może być kongo w silniku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mehrer Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 tez rozwazam z castrola 15w40 high mileage przejsc na polsyntetyk 10w40 valvoline, jednak troszke sie waham i zostane przy tym co mam, chyba szkoda ryzykowac, moze na polsyntetyk zawsze mozna zmienic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest symek Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 rozwiazanie uniwersalne i polecane przezmnie to polsyntetyczny MOTUL 15w50 model 4100... Do ostrej jazdy właściwościami przewyższa większość syntetyków na rynku, no i nie rozszczelni ci silnika... ponadto jest stosunkbaniakowo niedroigi 130zł za 5L no i ma bardzo przyjemnie słodki zapach Mam pytanko do Coobcia: Mam najechane 166 tys. km w N14 GA16DE, do tej pory jeździlem na Full Syntetyku MOBIL1 5W50 Rally Formula. Od jakiś 2-3 miesięcy zaobserwowalem niewielki wyciek z lewej strony silnika, czy w takim razie przy następnej zmianie wlać półsyntetyka MOTULa 15w50 model 4100 ??? Dzieki za odpowiedz, Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 Lepiej wymien uszczelke spod ktorej cieknie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pers Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Ja bym nie zmieniał z minerala na syntetyk.Robi sie odwrotnie. Na półsyntetyk to bym sie jeszcze wahał i to bardzo,lepeij nie ryzykować.Niektórzy piszą ze tak zrobili i nie narzekają. No zobaczymy jak to sie będzie miało z czasem.Ja jeżdżę już tyle lat na Lotosie minerlanym za 48zł. i wszystko chodzi jak trzeba zawsze. Po co przepłacać. Każdy olej w danym przedziale klasyfikacji ma taką samą lepkość i właściwości. Markowe są drogie bo płacicie za nazwe poprostu,takie jest moje zdanie na ten temat.Pozdr wszystkich Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wszok Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Każdy olej w danym przedziale klasyfikacji ma taką samą lepkość i właściwości. Markowe są drogie bo płacicie za nazwe poprostu,takie jest moje zdanie na ten temat.Pozdr wszystkich szwagier jest diagnosta jak go spytalem to dokladnie to samo uslyszalem.. wiec kto wie;] chyba najwazniejsze to bedzie poprostru nie przekraczac 10.000km/h miedzy wymianami. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.