Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

tarcze hamulcowe


INC
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czy jakas firma produkuje nawiercane lub nacinane tarcze do almery n15 ?? bo spotkalem sie narazie tylko z gladkimi... (ATE, brembo...) a hamulce mocna strona almery nie sa :( (szybko sie grzeja a wiadomo jak sie hamuje pozniej przy spalonych klockach :D) no i oczywiscie klocki tez na cos lepszego, pewnie ferrodo lub EBC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to się szarpnij na zacisk z GTi (AD22VF) przy okazji, 258 mm średnicy i 26mm grubości tarczy, różnica jest spora (miałem wcześniej 247x18mm i jeździłem z nowym, cięższym motorkiem to się bałem, że w co drugie auto wjadę przez bagażnik)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to się szarpnij na zacisk z GTi (AD22VF) przy okazji, 258 mm średnicy i 26mm grubości tarczy, różnica jest spora (miałem wcześniej 247x18mm i jeździłem z nowym, cięższym motorkiem to się bałem, że w co drugie auto wjadę przez bagażnik)

 

 

no ale nowe tarcze i zaciski od gti to by bylo spoooro wiecej. chociaz... wlasnie zerknalem na maila i tarcze taroxa 996pln komplet, klocki jeszcze nie wiem. ciekawe co taniej.

poza tym jak wrzuce zaciski i tarcze z gti to bede musial zmienic komplet opon zimowych bo mam na 13" wiec pewnei beda bic o zaciski. no hamulce od gti maja lepsza wentylacje ?? bo wiesz.. ja nie nazekam na sile hamowania bo ta jak na 1.4 jest ok, tylko ze cholernie sie grzeja a jak sie nagrzeja to d*pa z hamowania :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcza jest grubsza i ma większy otwór wentylacyjny

 

o masz foto, jest różnica, nie :

t_rotor_size_compare.jpg

 

Co do oponek fakt, że będziesz musiał zmienić, 13" jest zbyt mała, na 14" daje rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, tylko czy piasty nie trzeba zmieniac ?? i tak sobie mysle... czy zamiana tylnych bebnow na tarcze to duza robota ?? a jak by przelozyc przednie hamulce (tarcze i zaciski) na tyl ? :D:D czy to wogole mozliwe ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piasty nie trzeba zmieniać, tylko blaszę osłaniającą tarczę trzeba odgiąć (ewentualnie podciąć/zdjąć).

 

Co do zamiany bębnów na tarcze to nie jestem pewny ale chyba piasty trzeba zmienić, najlepiej to całą belkę dać i się nie babrać. Jeśli masz zacisk jak ten po lewej na foto to takie są właśnie na tył (przynajmniej u mnie w ex-GTi i sedanie takie są)

t_caliper_compare.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...