Guest Skaut Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Cooba a nie wiesz kto by sprowadzil taki silniczek do domciu ?Podoba mi sie ten sr20ve hehe.No i tam juz chyba jest stopien sprezania 11:1 co? A jak myslisz mozna by go bylo doprezyc jeszcze tlokami z 300zx'a?Ogolnie to groby jest ten silnik.A 190KM w N/A to juz nie przelewki hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Cooba a nie wiesz kto by sprowadzil taki silniczek do domciu ?Podoba mi sie ten sr20ve hehe.No i tam juz chyba jest stopien sprezania 11:1 co? A jak myslisz mozna by go bylo doprezyc jeszcze tlokami z 300zx'a?Ogolnie to groby jest ten silnik.A 190KM w N/A to juz nie przelewki hehe pewnie bedziesz musial targac z ebaya... bo sr20ve byly tylko na JDM. (chyba, jak nie mam racji to poprawcie ) chyba zebys znalazl sama gore z ve i wysterowal smt... mysle ze to tez by bylo niezle a napewno tansze Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skaut Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 znalazlem taka firme w necie zna ja ktos? Moze do nich by napisac? japankoreamoto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 eee tam, główki po 1000$ chodzą, czasem minimalnie taniej mało firm co silniki z Japonii ściągają ? dzwoń do nich Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skaut Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 ja juz takiej glowki od miecha szukam a na ebay'u jeszcze sie nie spotkalem z sama glowka.Jak wiesz gdzie cos takiego kupic to pisz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 SR20VE ceny zaczynają się od 1100$ plus shipping niestety to ceny w stanach, nie w PL :/ ja juz takiej glowki od miecha szukam a na ebay'u jeszcze sie nie spotkalem z sama glowka. Jak wiesz gdzie cos takiego kupic to pisz Andreas Miko, można go znależć np. na SR20Forum. Nie wiem czy ten numer telefonu jest aktualny 305-282-3643 (Miami, USA). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skaut Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Rewelka! Ja za tydzien jade do stanow do roboty i tak sie sklada ze lece do miami :)Na bank do niego zadzownie jezeli to aktualny nr jest:)Wielkie dzieki! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 To pamiętaj, że jak się coś dowiesz masz informować na bieżąco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skaut Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 masz to jak w banku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 e tam sama głowka... sama gówka nei podneisie ci stopnia spręzania i nie wymusi odpoweidniego cisnienia oleju Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 e tam sama głowka... sama gówka nei podneisie ci stopnia spręzania i nie wymusi odpoweidniego cisnienia oleju a jak by splanowac ja jeszcze, dolozyc nizsza uszczelke i zamontowac pompe oleju z ve ?? (ale wtedy czy reszta gratow wytrzyma wyzsze cisnienie oleju ??) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 pompa oleju z VE czy z DET niczego nie uszkodzi nawet w seryjnym SR20DE... Przykład: Kivi w swoim Sunnym GTi ma pompe oleju z DETa. Z planowaniem głowicy jest o tyle nienajlepiej że wałki rozrządu się cofają - góre to poprawi ale dół będzie sie pogarszał... Jak za dużo zjedize się z główka to tak Jak u Kiviego trzeba będzie tłoki podfrezowywać pod zawory żeby niekolidowały. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 http://www.sr20forum.com/showthread.php?t=...ghlight=ve+head http://www.sr20forum.com/showthread.php?t=...t=ve+compresion "The VE head has a smaller cumbustion chamber than the standard DET head which would rase the compression." Z tego co pamiętam to samo tyczy się normalnego DE. Różnica w kompresji opmiędzy DE a VE w 2.0 wynosi około 0.8 więcej dla VE Edit: 8.5 to 1 compression DET pistons will give you 9.3 to 1 compression with a VE head. 9.5 to 1 compression DE pistons will give you 10.4 to 1 compression with a VE head 10 to 1 compression DE pistons will net you about 11.2 to 1 comprssion with a VE head I am not shure what you are saying but these are the facts, http://www.sr20forum.com/showthread.php?t=...ghlight=ve+head =================================================== Skaut, telefon napewno aktualny SR16VE head set up with SR20VE cams $750 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 wypas czyli jak ma się dół z Priemry GT, almery GTi, sunnych GTI i 100NX GTI to z głowką od VE będzie 11.2:1 to tak jakby seryjną sciąć o ok. 1,5mm... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skaut Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 Cooba jak mi sie to uda zakupic to ty sie przygotuj na skladanie hehe [ Dodano: Czw 02 Lis, 2006 12:52 ] acha a czemu glowica z sr16ve a nie z 2litrowki ? i taki mix z walkami hehe? To sie nie bedzie ze soba zarlo jakos? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skaut Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 ten zestaw to glowka sr16ve a walki sa z sr20ve ... czemu wlasnie w ten sposob? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 acha a czemu glowica z sr16ve a nie z 2litrowki ? i taki mix z walkami hehe? To sie nie bedzie ze soba zarlo jakos? SR16VE ma zdecydowanie bardziej agresywne wałki rozrządu niż SR20VE więc w ofekcie otrzymamy więcej mocy. ten zestaw to glowka sr16ve a walki sa z sr20ve ... czemu wlasnie w ten sposob? Bo ktoś pewno sobie wałki z SR16VE zabarł i do swojego SR20VE je zamontował Swoją drogą najagresywniejsze wałki występowały w 200 konnym SR16VE N1... Tutaj masz specyfikację wszystkich wałków z seri VE: http://forums.nicoclub.com/zerothread/95040 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skaut Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 A wersja 20v miala o ile sie nie myle 204 Hp ? A czy posiadajac dane odnosnie parametrow walka mozliwe ze ktos go w Polsce zrobi?I czy walki do VVL duzo roznia sie od zwyklych ? Tzn jak to dokladnie jest zbudowane? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 A wersja 20v miala o ile sie nie myle 204 Hp ? Tak, ale nie marz o niej. Po pierwsze jest bardzo cięzka do dostania, a po drugie trzeba dużo więcej części do niej (sporo się różni od normalnej SR'ki). A czy posiadajac dane odnosnie parametrow walka mozliwe ze ktos go w Polsce zrobi?I czy walki do VVL duzo roznia sie od zwyklych ? Tzn jak to dokladnie jest zbudowane? Lepiej kupić gotowe wałki, większa pewność jeśli chodzi o jakość, pozatym jak już je kupować to można o parametrach N1 zakupić. Bo ktoś pewno sobie wałki z SR16VE zabarł i do swojego SR20VE je zamontował Swoją drogą najagresywniejsze wałki występowały w 200 konnym SR16VE N1... To zależy kto co buduje use an SR20VE head a the SR16 cams are a bit to aggressive for the likes of a T25 style turbo. the Stock SR20VE cams are just fine for them however. Look up Big John , he has a setup like what you are wanting. a jak chce się camsy to: SR16VE cams $400 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 W polsce raczej nie do wykonania są takie walki jak w SR16VE - zbyt skąplikowane de fakto zwyklu SR20 ma po 4ry krzywki na walku a VE mają ich po 12.... 4 krzywki te agreswyne po przełączeniu co dzialają i 8 krzywek działających w parze działające przed przełączeniem się fazy. Podejrzewam że świątek za zrobienie jednego takeigo wałka zarzyczył by sobie 1600-2000zł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skaut Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 SR16VE - 173hp @ 7800rpm / 119lb torque @ 7200rpm SR20VE - 187hp @ 7000rpm / 145lb torque @ 6000rpm Rozumiem ze po przelozeniu glowicy z 16ve do 20DE na walkach z 16VE powinnismy miec wieksza moc niz 187 hp bo walki z 16 sa bardziej agresywne tak? [ Dodano: Nie 05 Lis, 2006 16:10 ] acha i jeszcze to: "Buy 16VE head, sell 16VE cams, buy VET intake cam, 20VE exhaust cam, Tomei cam gears. I think that would produce a flat torque band." Co wy na to? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 Jak będziesz miał 187 koni to będzie fajnie (mało która sr'ka trzyma seryjne osiągi) z wałkami z sr16 po prostu można wyżej kręcić (z lekko usprawnionym dołem, 8500-9000 :twisted: ), wałki sr16 są bardziej przyszłościowe zestaw który pokazałeś jest drogi, jeśli poważnie o tym wszystkim myslisz lepiej złóż najpierw i odpal DE/VE a później walcz o lepsze osiągi temat główki był już wcześniej poruszany, tyle o tym mówimy bo u nas w Europie ogólnie cięzko o dobre ceny silników, a ściągać cały silnik ze stanów tanio nie będzie, główka jest stosunkowo lekka wiec i transport znacznie tańszy najlepiej wsadzić cały silnik VE (bo można stary sprzedać) przy składaniu takiego zestawu DE/VE oprócz główki całej będą potrzebne jeszcze pompa oleju od VE i coś do wysterowania lifta, najlepiej Greddy MSS (niecałe 200$) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 SR20VE ten 187Konny z dodanym CAI, wydechem 2,5 cala, przeprogramowanym ECU, większymi wtrsykami paliwa i zmienionym kolektorze wydechowym, tada: http://www.nissanperformancemag.com/august02/jschumacher/ 200KM w wolnossaku budzi respekt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skaut Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 hmmm no zakrecic na 9000 to by bylo cos. Uwielbiam ten dzwiek na wysokich obrotach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 5, 2006 Share Posted November 5, 2006 Na wałkach z SR20VE i tak już moc powyzej 7000obr.min spada więc nie ma co tego kręcić powyzej 7500... no chyba że wałki z SR16VE N1 się zapoda, choć i te ze zwykłego SR16VE są niezłe 280* i 11 liftu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.