Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Ile może kosztować wymiana szyby ?

Guest Maniek-ol
 Share

Recommended Posts

Guest Maniek-ol

W sensie wyjęcia i włożenia tej samej. Po prostu rozszczelniła się i zajeb... cieknie do kabiny. Jest jeszcze oryginalna , a cieknie góra na całej długości i jak zwykle prawy dolny róg.

nie znam się na tym ale myślę że da się to zrobić bez wyciągania szyby w wawie montaż ok 100-150zł kosztuje na peryferiach taniej :)

Guest Maniek-ol

A ja myślę , że szybe można wyciąć , wyczyścić stary klej i wkleić ją na nowo. Bombel szyba mi się nie popsuła. A jeśli chodzi o naprawe szyb to da się naprawić , bynajmniej odpryski , bo miałem naprawianą.

Chodziło mi o to, że jak sie wyciagnie to juz sie nie da wlozyc :D

Zle sie wyslowiłem :D

Potwierdzam, że klej można położyć tylko raz na szybę, drugi raz tego nie zrobisz

Tak wiec wyciągniesz ją ale już nie włożysz

pozdrawiam

Guest Maniek-ol

Byłem dziś w AUTOGLASS JAAN (sieć ogólnopolska) i się przeżegnałem. Wyjęcie starej szyby i wklejenie jej na nowo to koszt 170 zł , a nowa szyba z montażem to koszt 430 zł :shock: . Chyba kogoś popier...

Byłem dziś w AUTOGLASS JAAN (sieć ogólnopolska) i się przeżegnałem.

Ja wysłałem do nich zapytanie o koszt do mojej P12

taką dostałem odpowiedź:

Szyba czołowa z czujnikiem deszczu - 538 zł

brutto + 130 zł montaż. :twisted:

Szukam tanszej oferty.........

Guest Maniek-ol

Jak człowiek sam sobie nie zrobi to nie będzie miał. Dziś wyjąłem uszczelkę i wziąłem się za uszczelnianie. Zobaczymy jaki będzie efekt , trzeba czekać na opady deszczu .

Byłem dziś w AUTOGLASS JAAN (sieć ogólnopolska) i się przeżegnałem.

Ja wysłałem do nich zapytanie o koszt do mojej P12

taką dostałem odpowiedź:

Szyba czołowa z czujnikiem deszczu - 538 zł

brutto + 130 zł montaż. :twisted:

Szukam tanszej oferty.........

ja bym bral w ciemno :razz: