Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Ile może kosztować wymiana szyby ?

Guest Maniek-ol
 Share

Recommended Posts

Guest Maniek-ol

W sensie wyjęcia i włożenia tej samej. Po prostu rozszczelniła się i zajeb... cieknie do kabiny. Jest jeszcze oryginalna , a cieknie góra na całej długości i jak zwykle prawy dolny róg.

nie znam się na tym ale myślę że da się to zrobić bez wyciągania szyby w wawie montaż ok 100-150zł kosztuje na peryferiach taniej :)

Guest Maniek-ol

A ja myślę , że szybe można wyciąć , wyczyścić stary klej i wkleić ją na nowo. Bombel szyba mi się nie popsuła. A jeśli chodzi o naprawe szyb to da się naprawić , bynajmniej odpryski , bo miałem naprawianą.

Chodziło mi o to, że jak sie wyciagnie to juz sie nie da wlozyc :D

Zle sie wyslowiłem :D

Potwierdzam, że klej można położyć tylko raz na szybę, drugi raz tego nie zrobisz

Tak wiec wyciągniesz ją ale już nie włożysz

pozdrawiam

Guest Maniek-ol

Byłem dziś w AUTOGLASS JAAN (sieć ogólnopolska) i się przeżegnałem. Wyjęcie starej szyby i wklejenie jej na nowo to koszt 170 zł , a nowa szyba z montażem to koszt 430 zł :shock: . Chyba kogoś popier...

Byłem dziś w AUTOGLASS JAAN (sieć ogólnopolska) i się przeżegnałem.

Ja wysłałem do nich zapytanie o koszt do mojej P12

taką dostałem odpowiedź:

Szyba czołowa z czujnikiem deszczu - 538 zł

brutto + 130 zł montaż. :twisted:

Szukam tanszej oferty.........

Guest Maniek-ol

Jak człowiek sam sobie nie zrobi to nie będzie miał. Dziś wyjąłem uszczelkę i wziąłem się za uszczelnianie. Zobaczymy jaki będzie efekt , trzeba czekać na opady deszczu .

Byłem dziś w AUTOGLASS JAAN (sieć ogólnopolska) i się przeżegnałem.

Ja wysłałem do nich zapytanie o koszt do mojej P12

taką dostałem odpowiedź:

Szyba czołowa z czujnikiem deszczu - 538 zł

brutto + 130 zł montaż. :twisted:

Szukam tanszej oferty.........

ja bym bral w ciemno :razz:

wymienialem ostatnio w p12 i na rachunku jest cos kolo 700euro ale z wlasnej kieszeni musialem tylko 150euro zaplacic reszte pokryla ubezpieczalnia :) ale widze ze w polsce by bylo taniej :evil:

:-) pojade do nich...... i wymienie :-), kolega wymieniał u nich i jest zadowolony

Czemu wymieniałeś szybę? Jaki powod?

U mnie pękła sama pod wpływem napręzen, w miejscu gdzie mam czujnik deszczu.

u mnie to samo tam gdzie czujnik takim lukiem w lewo na jakies 10cm ale byla mocno poobijana od kamyszkow i spece twierdzili ze przez to byla oslabiona dostala jakies naprezenie kraweznik cos i pekla.ale ciekawe ze u ciebie tak samo.

wroclaw?mieszkalem kiedys w krotoszynie a pierwsza furke rozwalilem pod miliczem tam gdzie varius-manx

U mnie pękniecie wyglada tak

pękniecie jest w poprzek pod czujnikiem i od tego pękniecia prostopadle do dachu (dokładnie przez środek czujnka)

i zadnego sladu po kamyku

• 1 month later...
Guest longin27

Właśnie dzisiaj pękła mi przednia szyba w P 11 :( . W Kielcach wymiana kosztowała

270 zł szyba :(

120 zł robota :(

w firmie AUTOFENIX.

Nie było co zwlekać z wymianą bo w przypadku kontroli policji koszty x2 :zly: (mandat+punkt karny+koszty przeglądu+koszty odbioru dowodu rejestracyjnego :!!: ) a wymienić i tak by trzeba było :/

Po prostu skarbonka bez dna :zdziw:

Ciesz sie, ze szyba tylko 270 PLN

u mnie minimum 550 PLN

• 2 weeks later...
Guest hermoll

jak kupilem 2,5 roku temu sunnego mial peknieta po szerokosci auta(pukniety lekko w lewy bok) szybe wymienilem szybexie 330zl za paskiem niebieskim od gory

no i stalo sie teraz pekla od dolu w okolicach kierownicy ok 10cm i sie posuwa :/

330zl w szybexie w innych firmach ok 350zl nie wjechalem w dziure nie ma odprysku po kamieniu pewnie naprezenia od nierownosci i zajeb... dziur na drogach w polsce

Guest Pablo_Snk

koło 100zł i mnie kosztuje wyciągnięcie szyby i wsadzenie spowrotem tyle, że kto wyciaga bieże odpowiedzialość za uszkodzenie. Ja kupiłem szybe do micry za ... nie wiem dokładnie bo po było z ubezpieczenia, ale moze gdzies na rachunku znajde, ale nie była droga z paskiem zielonym :) Ale można sobie 1cm głębokiej rysy lub pęknięcia zrobić na cacy za 100zł od 1 cm :) Miałem 5 cm wiec lepiej całą szybe było wymienić, to opłaca się jeźeli szyba kupe kasy kosztuje :)

Nie było co zwlekać z wymianą bo w przypadku kontroli policji koszty x2 :zly: (mandat+punkt karny+koszty przeglądu+koszty odbioru dowodu rejestracyjnego :!!: ) a wymienić i tak by trzeba było :/

Po prostu skarbonka bez dna :zdziw:

ja tak zwlekałem chyba rok,a kiedy kupiłem juz szybe i umuwiłem sie z blacharzem i lakiernikiem na wyprawki pod szyba , to na następny dzień policja mi dowód zabrała :fuckyou: no a potem (mandat+koszty przeglądu+koszty odbioru dowodu rejestracyjnego :!!: ) i z 500 zrobiło się z 700 :(