Noar Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Witam wszystkich ma mały problem z moim autkiem. Wczoraj byłem na "ścieżce" i okazało się, że mam luz na prawym sworzniu dosyc duży natomiast na lewym mniejszy. do tego zbierznośc nie jest za dobra zapewne jest to przyczyną owych luzów. Dodam, że przy jeździe niesłychac zadnego stukania, zgrzytania, pukania itp. Mechanior stwierdził, że trzeba wymienic sworzeń i dolny wahacz to samo z lewym. A teraz pytanie do was: Czy trzeba wymieniac wszystko czy wystarczy sworzeń? Czy można zlikwidowac te luzy nic nie wymieniając?Czy wogóle mam coś wymieniac jeśli nic nie słychac żeby cos stukało, pukało itp? Za wszelkie wskazówki z góry dzięki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartecki Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 czesc genaralnie jest tak: jesli mechanik stwierdzil ze masz luzy na sworzniu radze Ci cos z tym zrobic nie musi sie to objawiac stukami.... widzialem juz nie raz jak komus po wpadnieciu w dziure w miescie wywinelo sie kolo a to jest wlasnie przez sworzen.... co do wymiany calych wachaczy nie musisz tego robic mozesz wymienc same sworzenie ale.... powinnes oblukac jak jest z blachami na wahaczu czy nie jest juz mocno przerdzewialy i jak z tulejami w kompletnyma wahaczu masz wszystko nowe i brak zmartwien ze strzeli jakas tuleja pozdr BF Witam wszystkich ma mały problem z moim autkiem. Wczoraj byłem na "ścieżce" i okazało się, że mam luz na prawym sworzniu dosyc duży natomiast na lewym mniejszy. do tego zbierznośc nie jest za dobra zapewne jest to przyczyną owych luzów. Dodam, że przy jeździe niesłychac zadnego stukania, zgrzytania, pukania itp. Mechanior stwierdził, że trzeba wymienic sworzeń i dolny wahacz to samo z lewym. A teraz pytanie do was: Czy trzeba wymieniac wszystko czy wystarczy sworzeń? Czy można zlikwidowac te luzy nic nie wymieniając?Czy wogóle mam coś wymieniac jeśli nic nie słychac żeby cos stukało, pukało itp? Za wszelkie wskazówki z góry dzięki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 A teraz pytanie do was:Czy trzeba wymieniac wszystko czy wystarczy sworzeń? Czy można zlikwidowac te luzy nic nie wymieniając?Czy wogóle mam coś wymieniac jeśli nic nie słychac żeby cos stukało, pukało itp. Pozdrawiam Wymień same sworznie wachacza, koszt 50 PLN (sztuka) firma 555 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcinelli Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 jeżeli nie masz luzów na sinetblokach to spokojnie tylko sam sworzeń wymieniaj i nie wpędzaj się w koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Noar Opublikowano 8 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Witam ponownie. Niestety nie mogę znaleźc sworzni firmy 555 od ręki musze czekac kilka dni, a jutro jestem umówony na wymiane. W sklepie proponuja mi sworznie firmy Moog lub Kager ktoś ma takie założone?. Może mi ktoś powiedziec o nich więcej? A może jakaś inna firma? Ewentalnie wie ktos w jakim sklepie w okolicach Puław lub Lublina mogę dostac sworzenie firmy Febi lub 555? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 On bedzie miał: http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4605811 tylko, że jest z Wrocławia Ja od niego kupiłem parę czesci i jest ok. Pogadasz z nim to wysle tobie szybką paczką tylko, że bedziesz musiał przełożyć termin wymiany. Twoja decyzja, goscia nie znam ale polecam pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Noar Opublikowano 9 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Dzięki Oscar! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Po to jest forum, zeby sobie pomagać ;-) Daj znać, czy wszystko przebiegło ok. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Ja w tym tygodniu właśnie wymieniłem sam sworzeń na wachaczu i właśnie wsadziłem 555. Koszt 55zł +30zł wymiana. Dziś jechałem i na niewielkich dziurach już słyszę takie stukanie. Trochę mnie to zdziwiło a jednocześnie zaniepokoiło. Nie wjechałem wcześniej w dziurę aby coś uszkodzić i nie wiem co to może być. Po weekendzie oczywiście podjadę do niego aby zobaczył co się dzieje ale może ktoś z was może mi teraz podpowie co się może dziać. Dodam że zarówno jak teraz wymieniłem sworzeń na dolnym wachaczu tak miesiąc temu wymieniłem tuleje na górnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Sprawdż końcówki drązka kierowniczego, łączniki stabilizatora i czy nie stukaja szczęki hamulcow. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Oskar, dzieki za info. Łącznik wymieniałem z tulejami. Muszę zobaczyc czy te inne rzeczy nie beda walniete. Kurde caly czas na prawej stronie mi cos wyskakuje :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Ja wymieniłem sworznie, końcówkę i łączniki bo już nadawały sie do wymiany ale jeszcze stukało i okazało się, ze to szczęka hamulcowa stuka w lewy przednim kole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Noar Opublikowano 10 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Witam ponownie! Wymieniłem sworznie na jakies gmb. Kosztowały mnie 50zł + robocizna 0 zł (wujek mojej dziewczyny) spoko koleś Zobaczymy jak się będą sprawowac. Ale o to psikus. Dzisiaj sobie jadę wrzucam dwójeczkę a tu...szarpnęło samochód zgasł i lipa. Ulica ruchliwa, a auto nie pali!Mały stres mnie złapał. Sprawdzamy z kumplem, a tu iskry nie ma. Chyba palec do wymiany jak nie to kopułka jeśli nie to szukamy dalej...i tak uwielbiam moja Primę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.