Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

dolny wahacz wymieniac? czy nie wymieniac?


Noar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ma mały problem z moim autkiem.

 

Wczoraj byłem na "ścieżce" i okazało się, że mam luz na prawym sworzniu dosyc duży natomiast na lewym mniejszy. do tego zbierznośc nie jest za dobra zapewne jest to przyczyną owych luzów. Dodam, że przy jeździe niesłychac zadnego stukania, zgrzytania, pukania itp.

Mechanior stwierdził, że trzeba wymienic sworzeń i dolny wahacz to samo z lewym.

 

A teraz pytanie do was:

Czy trzeba wymieniac wszystko czy wystarczy sworzeń? Czy można zlikwidowac te luzy nic nie wymieniając?Czy wogóle mam coś wymieniac jeśli nic nie słychac żeby cos stukało, pukało itp?

 

Za wszelkie wskazówki z góry dzięki

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc

 

genaralnie jest tak:

 

jesli mechanik stwierdzil ze masz luzy na sworzniu radze Ci cos z tym zrobic nie musi sie to objawiac stukami.... widzialem juz nie raz jak komus po wpadnieciu w dziure w miescie wywinelo sie kolo a to jest wlasnie przez sworzen....

 

co do wymiany calych wachaczy nie musisz tego robic mozesz wymienc same sworzenie ale.... powinnes oblukac jak jest z blachami na wahaczu czy nie jest juz mocno przerdzewialy i jak z tulejami w kompletnyma wahaczu masz wszystko nowe i brak zmartwien ze strzeli jakas tuleja

 

pozdr

 

BF

 

Witam wszystkich ma mały problem z moim autkiem.

 

Wczoraj byłem na "ścieżce" i okazało się, że mam luz na prawym sworzniu dosyc duży natomiast na lewym mniejszy. do tego zbierznośc nie jest za dobra zapewne jest to przyczyną owych luzów. Dodam, że przy jeździe niesłychac zadnego stukania, zgrzytania, pukania itp.

Mechanior stwierdził, że trzeba wymienic sworzeń i dolny wahacz to samo z lewym.

 

A teraz pytanie do was:

Czy trzeba wymieniac wszystko czy wystarczy sworzeń? Czy można zlikwidowac te luzy nic nie wymieniając?Czy wogóle mam coś wymieniac jeśli nic nie słychac żeby cos stukało, pukało itp?

 

Za wszelkie wskazówki z góry dzięki

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz pytanie do was:

Czy trzeba wymieniac wszystko czy wystarczy sworzeń? Czy można zlikwidowac te luzy nic nie wymieniając?Czy wogóle mam coś wymieniac jeśli nic nie słychac żeby cos stukało, pukało itp. Pozdrawiam

 

Wymień same sworznie wachacza, koszt 50 PLN (sztuka) firma 555

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

 

Niestety nie mogę znaleźc sworzni firmy 555 od ręki musze czekac kilka dni, a jutro jestem umówony na wymiane. W sklepie proponuja mi sworznie firmy Moog lub Kager ktoś ma takie założone?. Może mi ktoś powiedziec o nich więcej? A może jakaś inna firma?

 

Ewentalnie wie ktos w jakim sklepie w okolicach Puław lub Lublina mogę dostac sworzenie firmy Febi lub 555?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On bedzie miał:

http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=4605811

tylko, że jest z Wrocławia

Ja od niego kupiłem parę czesci i jest ok.

Pogadasz z nim to wysle tobie szybką paczką tylko, że

bedziesz musiał przełożyć termin wymiany.

Twoja decyzja, goscia nie znam ale polecam

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po to jest forum, zeby sobie pomagać ;-)

Daj znać, czy wszystko przebiegło ok.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AUTOMAT_82

Ja w tym tygodniu właśnie wymieniłem sam sworzeń na wachaczu i właśnie wsadziłem 555. Koszt 55zł +30zł wymiana.

Dziś jechałem i na niewielkich dziurach już słyszę takie stukanie. Trochę mnie to zdziwiło a jednocześnie zaniepokoiło. Nie wjechałem wcześniej w dziurę aby coś uszkodzić i nie wiem co to może być. Po weekendzie oczywiście podjadę do niego aby zobaczył co się dzieje ale może ktoś z was może mi teraz podpowie co się może dziać.

Dodam że zarówno jak teraz wymieniłem sworzeń na dolnym wachaczu tak miesiąc temu wymieniłem tuleje na górnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdż końcówki drązka kierowniczego, łączniki stabilizatora i czy nie stukaja szczęki

hamulcow.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniłem sworznie, końcówkę i łączniki bo już nadawały sie do wymiany ale jeszcze stukało i okazało się, ze to szczęka hamulcowa stuka w lewy przednim kole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie!

 

Wymieniłem sworznie na jakies gmb. Kosztowały mnie 50zł + robocizna 0 zł (wujek mojej dziewczyny) spoko koleś :) Zobaczymy jak się będą sprawowac. Ale o to psikus. Dzisiaj sobie jadę wrzucam dwójeczkę a tu...szarpnęło samochód zgasł i lipa. Ulica ruchliwa, a auto nie pali!Mały stres mnie złapał. Sprawdzamy z kumplem, a tu iskry nie ma. Chyba palec do wymiany jak nie to kopułka jeśli nie to szukamy dalej...i tak uwielbiam moja Primę:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...