Noar Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Witam wszystkich Wczoraj sobie jadę i nagle zagasł mi samochód. Próbuję odpalić i nic. Kręcić się kręci ale nie zaskakuje. Prawdopodobnie nie ma iskry. Przewody nowe, świece też. Myślałem że może to palec. Wymieniłem i dalej nic. Dzisiaj po nocy odpalił pochodził około 5min i zgasł, i już nie odpalił. Cewka?Kopułka?A może coś innego. Dzisiaj święto i nie mam skąd jakiegoś mechaniora wezwać. Miał ktoś taki problem? Proszę pomóżcie Primerka 97 silnik 1.6 Benzyna + LPG. Benzyna zalana(kontrolka sie nie pali) gaz mógł się skończyć ale to chyba nie powód żeby odrazu umierać(chyba). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarek111 Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Witam wszystkich Wczoraj sobie jadę i nagle zagasł mi samochód. Próbuję odpalić i nic. Kręcić się kręci ale nie zaskakuje. Prawdopodobnie nie ma iskry. Przewody nowe, świece też. Myślałem że może to palec. Wymieniłem i dalej nic. Dzisiaj po nocy odpalił pochodził około 5min i zgasł, i już nie odpalił. Cewka?Kopułka?A może coś innego. Dzisiaj święto i nie mam skąd jakiegoś mechaniora wezwać. Miał ktoś taki problem? Proszę pomóżcie Primerka 97 silnik 1.6 Benzyna + LPG. Benzyna zalana(kontrolka sie nie pali) gaz mógł się skończyć ale to chyba nie powód żeby odrazu umierać(chyba). Pozdrawiam Witam, w 99% stawiam że jest to cewka. Mialem podobnie w innym samochodzie. Jeśli uda Ci sie odpalić to poczekaj aż sam zgaśnie i poprostu dotknij cewki ale ostrożnie bo najprawdopodobniej będzie gorąca. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Tęż bym na cewkę postawił w poprzednim aucie miałem z nią niezłe przekręty kupiłem nową cewką, samochód kichał prychał zapalał jak chciał aż w końcu zamieniłem się z kolegą i SZOK samochód chodził jak trzeba a najdziwniejsze jest to że moja niby uszkodzona cewka u niego chodzi do tej pory bez problemu. Dlaczego? Nie wiem... PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Yaroo, a może porostu styki były zaśniedziałe/brudne. A przy zamianie nimi poruszyłeś i zaczęły lepiej przewodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Nie to odpada bo to była nowa cewka i nowe przewody styki świeciły się jak psu... znaczy takie czyste były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek_Lublin Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 Sluchajcie, to ja mam lepszego psikusa:P Jezdzilem sobie primerka (P10 1,6SLX 94' benzyna/LPG) jak zawsze, wszystko ladnie pieknie, az przyszedl czas najwyzszy zeby powymieniac rozne rzeczy. No i pojechal ojciec do zaprzyjaznionego mechanika...wjechal na kanal wszystko ladnie pieknie...zmienil olej i filtr oleju...filtr powietrza i tyle...No...i zaczely sie robic jaja - z kanalu byl juz problem ze zjechaniem...nie mogl odpalic na benzynie a jak odpalil to za moment gasl...Na szczescie jest jeszcze instalacja gazowa, na ktorej auto dziala jak najbardziej poprawnie. Nasze podejrzenie padlo na filtr paliwa, ktory od dawna dawal znac o sobie, m.in. tym, ze mial bardzo niskie obroty biegu jalowego (rzedu 500-600 ob/min). Po wymianie filtra zrobilo sie jeszcze lepiej - wogole auto nie palilo...krecilo, ale nawet iskra nie poszla. Na gazie bylo bardzo dobrze, jeszcze podkrecilismy troche regulatorem przeplywu gazu i jest luksik. Pojechalismy do mechanika, on nie wie co to, trzeba pod komputer podlaczyc, bo inaczej sie nie dowie...Ewentualnie proponuje wizyte u gazownika. Pojechalismy tam, gdzie zawsze serwisujemy instalacje gazowa, ale niestety, pan byl nie mily, powiedzial ze nie chce mu sie tego szukac i wymieni cala elektronike inst. gazowej wlacznie z komputerem za 600zl. Na szczescie znalezlismy mialego pana gazownika, ktory stwierdzil ze to wina emulatora (???) lub jakiegos malego przekaznika ktory raz zamknal doplyw paliwa do wtryskiwaczy, popsul sie i teraz przelaczajac na benzyne, wtryskiwacze nie otwieraja sie... Mam jechac do niego w czwartek i bedzie to robil...mam nadzieje ze naprawa nie bedzie kosztowna. Jakby co, to napisze co i jak, ile kosztowalo i co sie zepsulo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 11 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2006 qrde tak sie zastanawiam bo u mnie sa tylko 4przewody WN zadnego idącego do cewki nie ma gdzie ja mam cewke i jakie jest z nią połączenie? P11 GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Mialem podobna asytuacje 1go listopada wieczorem wrocilem z pracy bez problemu.Na drugi dzien rano idąc po auto juz mi nie zastartowal silnik .Oddalem do warsztatu stwierdzili padniety aparat zaplonowy koszt 350zl i oczywiscie uzywany zalozyli bo nowy kosztuje 1950zl .Mechanior powiedzial , ze w tych aparatach leca moduly.Sam modul 600zl,kawalek kostki plastykowej z 4roma stykami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 no to ładnie, to już kolejna osoba w tym tygoniu z padniętym modułem. Co się dzieje :?: :?: Kiepska sprawa, ciężko dostać nawet cały aparat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 qrde tak sie zastanawiam bo u mnie sa tylko 4przewody WN zadnego idącego do cewki nie ma gdzie ja mam cewke i jakie jest z nią połączenie? P11 GT Hehe bo masz nowszy aparat zresztą ja też mam taki w primeże 99r. (myśle że cewka jest gdzieś w sirodku) Naszczęście mam zapasowy aparat z sentry starszego typu z cewką obok aparatu Miałem go sprzedać ale widzę że sobie go zostawie na wszelki wypadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Noar Opublikowano 13 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Witam ponownie Powiedzcie mi gdzie znajduje cewka zapłonowa. Wydaje mi się, że jest w apracie zapłonowym ale nie jestem pewny czy mi się dobrze wydaje. Proszę o szybką odpowiedź Pozdrawaim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość j_jasiu Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Obstawiam czujnik Halla w aparacie zapłonowym, koszt około 300 PLN (nowy) więc kolega "endriu" dał się naciągnąć na wymianę starego na stary no ale cóż tak bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Jasiu gdybym sie znal na aparacie zaplonowym zrobilbym sam . Za niewiedze sie placi. A propo powiedz mi jakie zadanie spelnia ten czujnik halla i gdzie go dostac Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość j_jasiu Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Jasiu gdybym sie znal na aparacie zaplonowym zrobilbym sam . Za niewiedze sie placi. A propo powiedz mi jakie zadanie spelnia ten czujnik halla i gdzie go dostac Pozdrawiam Dostać można w hurtowniach np. Fota, Inter Team To jest ten moduł o którym mówił ci ten mechanik, odpowiada za prawidłową pracę aparatu zapłonowego i puszczanie impulsu elektrycznego do cewki, cewka na przewody, przewody na świece czy jakoś tak :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Noar Opublikowano 13 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Witam Dzisiaj odstawiłem auto do warsztatu. W warsztacie tez pierwsze co to stwierdzili, że byc moze to cewka byc może nie. Pomierzą posprawdzają i zobaczymy. Dam znac co to było. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek_Lublin Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Hmmm...no coz...a moj samochod jest juz naprawiony. Sam sie nareperowal :grin: Wczoraj poszedlem zobaczyc czy cos sie poprawilo i odpalilem na benzynie...Na postoju chodzil normalnie a przy jezdzie rownie poprawnie sie sprawowal... Poprostu genialne auto :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość j_jasiu Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Hmmm...no coz...a moj samochod jest juz naprawiony. Sam sie nareperowal :grin: Wczoraj poszedlem zobaczyc czy cos sie poprawilo i odpalilem na benzynie...Na postoju chodzil normalnie a przy jezdzie rownie poprawnie sie sprawowal... Poprostu genialne auto :grin: Właśnie takie są objawy padającego czujnika Halla gaśnie i nie można odpalić, po jakimś czasie odpala bez problemu i tak do momentu aż nie odpali na dobre i trzeba będzie wymienić czujnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Noar Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Cześc Powiedzcie czy w P11, 97, silnik 1.6 16V mozna wymienic samą cewkę zapłonową czy trzeba wymieniać cały aparat zapłonowy(koszt na szrocie ok 350zł). Samej cewki nigdzie nie mogę znaleźć. Krzysiek mi też odpalił na drugi dzień ale pochodził 4min dosłownie na benzynie i od tamtej pory kaput.Jasiu może mieć rację, auto padło bez żadnego ostrzeżenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość j_jasiu Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Ma rację bo miał taką samą awarię w VW Golfie, jeździł gasł odpalał do pewnego momentu aż nie zapalił i był klops trzeba było wymieniać czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Noar Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Cześć Czy ktoś wie gdzie moge dostać aparat zapłonowy do mojej primy 1.6. 16v rok 97 w okolicach Puław, Lublina? W Markuszowie i w Kurowie na szrotach juz byłem niestety nie ma. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Widziałem dwie P10 na szrocie w Ciecierzynie przed Lublinem, bede jechał do Lublina w piątek zajadę i się dowiem tylko przypomnij mi. [ Dodano: Sro 15 Lis, 2006 09:22 ] Kurde ale Ty masz P11. ciekawe czy bedzie pasował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Noar Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Chyba nie będzie w p10 cewka jest osobno, a w p11 wszystko jest w całości.Cały aparat jest za kopułka. Znalazłem jakiegoś gościa w miejscowości Turek koło Lublina na allegro i podobno ma aparaty zapłonowe koło 15 mam mi dać znać. Jeśli ktoś ma tak i aparat bądź wie gdzie taki dostane na chodzie to nie niech da znac. Pozdrawiam [ Dodano: Sro 15 Lis, 2006 10:12 ] Yaroo, a masz może jakis namiar na ten szrot?Albo jakies inne koło Lublina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Ta miejscowość Turek to chyba ten sam szrot co Ciecierzyn tylko zależy od której story jedziesz zajade w piątek to się dowiem. Kiedyś był duży koło Świdnika ale teraz podobno już nic tam nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Noar Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Właśnie dzisiaj do gościa dzwoniłem ma mi dać znać koło 15. Mam nadzieje, że cos wydłubie bo auto stoi od piątku, a do pracy mi potrzebne. Jak nie znajdzie to będę dzwonił po szrotach w Polsce z allegro i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 ja przerzucilem pol polski zeby to znalezc, az w koncu wziąłem od znajomego 1km ode mnie. Ten od p10 raczej pasuje i cewke ma zintegrowaną, pasują od micry k11 na pewno tylko one maja inne numery zadzwoncie do aso i powiedza. Podaj numer tu na forum ten dłuższy z aparatu a ja sprawdzę co sie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.