Guest rychu25 Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 podpowiedzcie jak zdemontowac deskie rozdzielcza w p 10 z 1995r , nie moge sobi eporadzic z tym plastikiem ktory przykrywa deskie rozdzielcza. cos nei moge jej przecisnac przez kierownice. i mam pytanie czy da sie to zrobic bez zdejmowanie kierownicy czy nie? dzieki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest alexwa Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Hey, trzeba odkręcić przełącznik kierunkowskazów. Jest wtedy pewność, że plastik wyjdzie i koniecznie kierownicę maksymalnie w dół. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Mozna wyciagnac bez sciagania kierownicy,zrob tak jak kolega wyzej napisal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stranger Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 jak zdemontowac deskie rozdzielcza w p 10 Wybaczcie mały OT, ale nie mam pojęcia jak zdemontować "deskie" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maacieq Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 a po cóż ten przełącznik? wystarczy od spodu odkręcić ten plaski który jest na koloumnie kierownicy trzyma się na 4 wkrętach i wtedy wyjdzie na pewno. Ciekawsza opcja dalej bo samego licznika nie udało mi się wyjąć bo trzymał się chyba na lince :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Ciekawsza opcja dalej bo samego licznika nie udało mi się wyjąć bo trzymał się chyba na lince Dokladnie tak,trzeba ja przy skrzyni odkrecic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted November 14, 2006 Share Posted November 14, 2006 1. odkrecasz obudowe kolumny kierownicy. 2. zdejmujesz kostki z przłacznika kierunkowskazów i z manetki od wycieraczek. 3. zdejmujesz manetki kierunkowskazów i wycieraczek 4. odkręcasz dekiel przykrywający zegary (rozumiem, ze to sprawia Ci największy problem) ale to dopiero początek :smile: . 5. kolumna kierownicy max. w dół i dekiel schodzi. 6. odkręcasz zespół zegarów (deskę rozdzielczą) 7. odkręcasz linke od licznika od skrzyni lub odkręcasz slimaka i wyciągasz gorazem z linką - wazny element bo bez tego nie dasz rady. 8. częściowo zegary dzieki luźnej lince idą do przodu . 9. Nurkujesz pod kierownice - wkładasz rękę do linki i odczepiasz ją od zegara. trzeba ścisnąć taki dzyndzelek na końcówce pancerza - wtedy zeskoczy z zegara. 10. dalej wyjmujesz zegary odpinając kostkę od elektryki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.