Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Jakie klocki (kształt) do P11.144????????


Guest Benitez
 Share

Recommended Posts

Guest Benitez

WItam!!!

Wymieniam klocki i tarcze z przodu w mojej primerce i nie znalazlem info na forum na temat klockow. Jako, ze zamawiam w sklepie internetowym (na telefon) to facet mowil, ze sa dwa rodzaje klockow. Jedne mają dół klocka w lekko prostokątny, drugie mają lekko zaokrąglony. Tarcze juz wyczytałem, ze do P11.144 mają 280mm średnicy. Jak się mylę to prosze o info i pomoc.

Dzieki z góry

Link to comment
Share on other sites

Guest jurgenik
Tarcze juz wyczytałem, ze do P11.144 mają 280mm średnicy.

 

Nie czytaj jak jest w P11.144 tylko idź do auta i zmierz jak jest u Ciebie. W P11 były co najmniej 2 rozmiary tarcz (256 mm i 280 mm), to pewno w P11.144 też. Jak masz prześwitujące ALU to bez zdejmowania koła byle linijką nawet sprawdzisz.

Link to comment
Share on other sites

Guest jurgenik

On by nie musiał - on to wie :lol:

 

A tak na poważnie - przecież nie musisz zmierzyć co do mikrometra. Tą metodą spokojnie zmierzysz z dokładnością do 2 mm i zobaczysz do którego książkowego rozmiaru to pasuje.

Link to comment
Share on other sites

Guest bankroot

czy piasta nie przeszkadza przy pomiarze średnicy linijką (nawet tym niedokładnym)? :roll:

 

chyba, że jesteś w stanie (SZYBKO) obliczyc srednicę tarczy mierząc jej cięciwy ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest jurgenik

Przecież nie musisz przykładać linijki tak, żeby dotykała tarczy - jak nie masz zeza to zrobisz to bez problemu. Strzelałeś kiedyś z jakiejś broni? Chyba nie jest trudno znaleźć środek koła i przyłożyć do niego linijkę (kołpak, piasta itp.) Wtedy mierzysz średnicę a nie cięciwę. Wytarczy następnie ustawić wzrok na linii brzeg tarczy - podziałka i oczytać wartości (lub jedną wartość, jeżeli z jednej strony zgrałeś z brzegiem 0)

Link to comment
Share on other sites

Guest czabryk

Witam. Jestem tu po raz pierwszy. Mam 3 pytania.

Co oznacza żółta paląca się kontrolka (taki silniczek)?

Co znaczy migająca kontrolka od hamulca ręcznego (czerwona z wykrzyknikiem)?

Może ktoś ma do sprzedania czujnik otwartych drzwi przy kierowcy.

Jeżdże Primerą P11 144.

Liczę na klubowiczów. Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Wszystkie P11.144 które u mnie w Garage były - 1.6 1.8 i 2.0 miały takie same tarcze - 280mm... klocki w 1.6 i w 2.0 też takie same tzn. PROSTE

Link to comment
Share on other sites

Guest Benitez

Dzieki COOBCIO, tarcz bylem pewien, ale nie wiedzialem jak klocki, ale jak piszesz, ze przy duzych tarczach klocki sa proste to jest juz jasne. Dzieki za odp.

Link to comment
Share on other sites

Są dwa rodzaje do zacisków LUCAS - czyli takie jakie masz (PROSTE) albo Bendinx i tam są te zagięte i troche krótsze one tylko w niektórych modelach P10 były...

Link to comment
Share on other sites

Guest cornholio78
Wszystkie P11.144 które u mnie w Garage były - 1.6 1.8 i 2.0 miały takie same tarcze - 280mm... klocki w 1.6 i w 2.0 też takie same tzn. PROSTE

:shock: niemożliwe.

Wersja 2.0 w budzie p11.144 jako jedyna miała zmieniony kształt klocków względem poprzedniej wersji - p11. Jest to nawet opisane w service manualu. Sam się tez o tym przekoinałem zmieniając klocki 2 lata temu - nie pasowały od innych wersji

Link to comment
Share on other sites

jakies hmmm 12-13 dni w Kombiaku P11.144 wymieniałem z silnikiem 2.0 i były dokładkie takie same jak w sedanie 1.6... W obu przypadkach te same montowałem KASHIJAMA PROSTE

Link to comment
Share on other sites

W P11 144 były zakładane dwa systemy hamólców ATE i Lucas

W 1,6 ; 1,8 były tylko systemy Lukasa więc klocki są takie same, w 2.0TD też były tylko systemy Lukasa natomiast w wersji 2.0 były i Lukasa i ATE

 

System Lukasa - ,,proste''

ATE - ,,okrągłe''

 

p.s nie jest to zależne od rodzaju nadwozia czy wyposażenia!!!

wydaje mi sie że tylko pierwsze(99/00) P11 144 miały hamulce ATE potem Lukasa na nowo wkładali bo z ATE sie nie dogadali :)

Link to comment
Share on other sites

Guest cornholio78

to by się mogło zgadzać.

 

u mnie (listopad 99 czyli jeden z pierwszych wypustów) były na pewno Ate. Katalogi podawały model klocków od wersji 2.0 p11 i od 1.8 p11-144 i żadne z nich nie pasowały, dopiero w jc auto dostałem odpowiednie klocki.

Warto więc pamiętać że p11-144 w wersji 2.0 ma niekoniecznie takie klocki jak poprzedni model

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...