Guest czabryk Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 Mam PrimerP11 144 od tygodnia. rocznik 2001 i same problemy. - Brak światła w bagażniku (żrówka dobra). - Brak czujnika otwartych drzwi kierowcy (chętnie kupięjak ktoś ma zbędny) - Miga mi czerwona kontrolka od hamulca (ta z wykrzyknikiem) - Zapaliła mi siężółta kontrolka (taki silniczek) Pomóżcie mi rozwikłać moje problemy proszę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Albin Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 żółta kontrolka silnika -będzie potrzebny tester lub ew consult w aso kontrolka hamulców- dolej płynu hamulcowego do zbiorniczka ( może to świadczyć o kończących się klockach ) lampka- sprawdź bezpieczniki czujnik drzwiony - sprawdź allegro - rozbiórki aut - na 100% dostaniesz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dziubek2288 Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 Witaj jeśli potrzebujesz części do autka to szukaj na http://www.otomoto.pl/ tam jest dużo aut rozbitych zawsze można zadzwonić i popytać o części Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ruda Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 i zmień temat posta, coby było wiadomo o co Ci z grubsza chodzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czabryk Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Dzięki za podpowiedzi. Na komputerze wyszedł błąd "Za mała wydajność katalizatora" Co to może oznaczać i co trzeba zrobić? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Albin Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 może oznaczać wypalony katalizator - a możesz przybliżyć jaki numer błędu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Benitez Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Witam!!! Tez mialem taki problem i juz go opisywalem. NIestety bedziesz musial poszukac kata od np anglika. W moim pierscien byl zapadniety prawie do samego srodka, wytlukl cala ceramike i sie zapchal. Kupilem z angola za 250 i smiga jak ta lala. Generalnie jak skasujesz kontrolke to i tak sia zapali, wiec szukaj kata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kania Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Niekoniecznie musi być padnięty katalizator. Jak będziesz miał uszkodzoną drugą sądę lambda- diagnostyczną to komputer benzynowy będzie wskazywał bąłd np.P0420 co oznacza brak wydolności kata mimo że kat jest w porządku. Pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Benitez Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Ja tez tak myslalem i najpierw wymienilem sonde. Niestety nie byla to sonda. Poza tym, jakby byla to sonda, to wydaje mi sie, ze w zasadzie kilka chwil po zapaleniu, lub doslownie kilku km po resecie powinien wywalac blad. Katalizator natomiast zapali lampke pozniej, moze to byc np po 50 km, lub tez po 400km. Dokladnie po takim samym kodzie bledu:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 sprawdz drugą sąde jak jest OK to znaczy że kat padnięty: a) możesz wywaić kata a za sąde jakis emulator wstawić(a sąde sobie np. na allegro sprzedasz) kup kata Napisz ile dałeś za auto i z jakim jest wyposażeniem hihi mam wrażenie że mało - bo właściciel nie wiedział co sie dzieje że kontrolka sie pali i wolał taniej auto sprzedać - jeżeli auto z niemiec to drożej niz u nas to wychodzi - ale może jeszcze jakieś inne niespodzianki cie czekają - bo kupno kata to szwab by jeszcze odżałował Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czabryk Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 sprawdz drugą sąde jak jest OK to znaczy że kat padnięty:a) możesz wywaić kata a za sąde jakis emulator wstawić(a sąde sobie np. na allegro sprzedasz) kup kata Napisz ile dałeś za auto i z jakim jest wyposażeniem hihi mam wrażenie że mało - bo właściciel nie wiedział co sie dzieje że kontrolka sie pali i wolał taniej auto sprzedać - jeżeli auto z niemiec to drożej niz u nas to wychodzi - ale może jeszcze jakieś inne niespodzianki cie czekają - bo kupno kata to szwab by jeszcze odżałował Cześć. Mówisz że mozna wywalić sonde i wstawić emulator, i kupić nowy katalizator. Gdzieś słyszałem że katalizator może byćodwrotnie założony i wtedy tak też siędzieje. Co ty na to. Primerka P11 144 rocz. 2001 sedan 1600cm 104KM, 117000km,poduszki2, autoalarm. elekt i podgrz. lusterka, 4 szyby elekt, wspomaganie, ABS, Alusy 17, radio org. cena 20000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 mało zapłaciłeś 1,6 z tego roku co najmniej 22tyś w b.dobrym stanie powinien osztować - ale nieważne Co do tego jak kata założyć to ci nie podpowiem ale na ktalizatorze pownien być kierunek zaznaczony - wydaje mi sie jednak że nie ma to znaczenia. Jeżel chcesz kata(bo on jest padnięty) to kup tylko kata i wymień ale jak planujesz cos dłubac przy aucie to wstaw w jego miejsce rure(średicy jak reszta wydechu) a za sonde emul. Nie wiem czy w 1,6b jest taki sam kat jak w 2.0 - mam kata od 2u litrówki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest robert1512 Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 żółta kontrolka silnika -będzie potrzebny tester lub ew consult w asokontrolka hamulców- dolej płynu hamulcowego do zbiorniczka ( może to świadczyć o kończących się klockach ) lampka- sprawdź bezpieczniki czujnik drzwiony - sprawdź allegro - rozbiórki aut - na 100% dostaniesz. Nie dolewaj płynu ! Po zmianie klocków na nowe będzie go za dużo!!! Obecnie jest poprawnie klocki się kończą więc kontrolka świeci i tak ma być!Wymień klocki..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rabialko Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Mam zamiar kupić P-11.144, ale pali się kontrolka silnika, czy to mozliwe, że na przegląd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 Mam zamiar kupić P-11.144, ale pali się kontrolka silnika, czy to mozliwe, że na przegląd? na 100% nie na przegląd!!! w tych autach nie ma takiej funkcji zrób autodiagnostyke: http://www.nissanklub.pl/zrob_sam.php?pid=...id=3&tid=16 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.