Guest andy_czarny Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 Moze zaczne tak, sam mam almerke jakies pol roku i od tego jakiegos czasu jezdze nia z moim kumplem do szkoly.Spodobalo mu sie jak pracuje almerka i ze jak na 1.4 i 75 koni fajnie sie zbiera.Miesiac temu postanowil ze tez sobie kupi almerke dzisiaj pochwalil sie ze mu sprowadzili no i kupil almerke 2.0 diesel czyli totalny mul.Chlopak sie nie zna wiec razem z ojcem zdecydowali ze wezma, myslal ze jak to ma 75 koni to tez bedzie nie zle chodzilo, nie mam pojecia co on myslal ale teraz jest problem bo zawiedzony strasznie juz po 2 dniach jazdy, chcial zaczac przygode z nisanem i zaczal heh:) Co moze zrobic bo sprzedac nie moze bo zaplaci podatek dochodowy!? -da rade cos z tego silnika wykrzesac moze turbinke z primki da rade wcisnac albo z czegos innego zaadaptowac czesci?? -moze swap jakis(ma troche zaoszczedzonej kasy wiec czemu nie) wierze ze wpadniecie na jakis genialny pomysl pozdrawiam:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wwl Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 Widzialy galy co braly Ogolnie Almera N15 od zawsze mi sie kojarzyla z autem dla dziadkow. Te dieselki sa akurat wlasnie dla emerytow. Gdyby moja nie byla czarna, obnizona i na 16tkach to bym sie nawet nie obejrzal na nia w ogloszeniu. Seria N15 jest tragiczna a dieselek no coz jak juz to lepiej sie z kims zamienic, ew. sprzedac. Umowe mozna zawsze podpisac dopiero za pol roku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Goldak Posted November 20, 2006 Share Posted November 20, 2006 2.0 Diesel = oszczędność, bezawaryjność, dłuższa żywotność, zero zacięcia sportowego Standartowo można dodać trochę mocy: zakładając stożkowy filtr powietrza, strumienicę, oczywiście podkręcić dawkę paliwa przy pompie i to chyba wszystko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest klajgus Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 jeździłem sunny z tym silnikiem i nie było tak tragicznie :wink: do normalnego przemieszczania sie wystarczy,kolega musi tylko zrezygnować z "zacięcia sportowego" i juz będzie OK , a jak to mu nie pomoże to niech sobie zorganizuje jazdę asterka 1.7 D wtedy napewno polubi swoją N15 ON Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bankroot Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Seria N15 jest tragiczna .... pomimo, że masz statut "nissanmaniaka" zdecydowanie sugeruję pisać w takich przypadkach sakramentalne słowo MOIM ZDANIEM. Nie jesteś zapewne wyrocznią, więc Twoje stwierdzenie jest conajmniej nieuprawnione. Nie będę tu wyrażał swojej opinii o tym samochodzie (miałem możliwość posiadania dwóch takich samochodów od nowości - podejrzewam zatem, że mógłbym dużo na ten temat powiedzieć), aby nie wywoływac niepotrzebnych spięć. Mogę się jedynie domyślać, co Ciebie "rusza" w samochodach, Almera N15 nie jest rzeczywiście samochodem dla Ciebie. Nie pisz jednak, że jest tragiczna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Dziękuję Ci bankroot, że ugryzłeś się w język - jak słusznie zauważyleś warto dopisać "moim zdaniem".... Wracając do tematu - mozna sie pokusić o zmianę silnika z primery 2.0 td - choć wydaje mi się, że można się pobawić w dołożenie samej turbiny - poczekamy co inni powiedzą andy_czarny następnym razem staraj sie lepiej dobrać temat - bo akurat w tym przypadku sprawa nie jest niecierpiąca zwłoki :grin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest andy_czarny Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Ok sory za ten temat :oops: Co do opini ze almera N15 jest tragicznato musze sie nie zgodzic dla mnie to fajny samochodzik , ktory wyroznia sie z tlumu hond civic i golfow. pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wwl Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 tragiczna: strasznie waski rozstaw kol, duze blotniki przednie, wysoka. Nie mam zamiaru wiecej sie rozpisywac bo nie pisalem tego by kogokolwiek obrazac. To moja opinia a nie nikogo innego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stranger Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 tragiczna: strasznie waski rozstaw kol, duze blotniki przednie, wysoka. To po co wciąż nią jeździsz? Sprzedaj i kup sobie jakiegoś helmut-wagena. Będziesz miał szerszy rozstaw kół i mniejsze błotniki :shock: Masz ładne auto, myślę, że nie będziesz miał problemów ze znalezieniem nabywcy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wwl Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Gdybys napisal prawde bym przytaknal i nawet nie odpisal ale... Jestes moderatorem a nieuwaznie czytasz czyjes posty. Napisalem wyzej: "Gdyby moja nie byla czarna, obnizona i na 16tkach to bym sie nawet nie obejrzal na nia w ogloszeniu." Spodobala mi sie, wiec kupilem, jezdze. Wg mnie odroznia sie od seryjnych w tym co mi wlasnie przeszkadza. Nikomu nic do tego czy powinienem ja jezdzic czy nie. Prawda taka ze robicie sie zlosliwi jesli ktokolwiek cos zlego napisze na Nissana. Forum Nissana powinno byc obiektywne i przygotowane tez na slowa krytyki a nie tylko pisanie jakto Nissanki sa naj bo nimi jezdzimy. Jesli ktokolwiek ma jakies jeszcze slowa do mnie to czekam na PW. Sławek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stranger Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Jesli ktokolwiek ma jakies jeszcze slowa do mnie to czekam na PW.Sławek Chyba niepotrzebnie się unosisz i zdecydowanie źle interpretujesz moje intencje. PW poszedł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vulture30 Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 wwl, jak zmniejszyłes błotniki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malin_f1 Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 diaksem obcinaliśmy razem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bankroot Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 wwl, jak zmniejszyłes błotniki? miałem zapytać o to samo, a oprócz tego interesuje mnie jak zwiększono rozstaw kół :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 vulture30 napisał/a:wwl, jak zmniejszyłes błotniki? miałem zapytać o to samo, a oprócz tego interesuje mnie jak zwiększono rozstaw kół Ale się czepiliście jeszcze pytanie o błotnik rozumiem, ale żeby o tulejach dystanowych nie słyszec.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bankroot Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Ale się czepiliście jeszcze pytanie o błotnik rozumiem, ale żeby o tulejach dystanowych nie słyszec.... ja się nie czepiam. Jeśli już ktoś powiedział A niech powie B. Nie interesują mnie przeróbki samochodów, więc o tulejach dystansowych nie słyszałem. Nie chwaląc się jednak jestem inżynierem mechanikiem (nie od samochodów) i jestem bardzo ciekaw jak bardzo można zwiększyć rozstaw kół za pomocą tulei, o których piszesz ? wwl napisał, że N15 jest STRASZNIE wąska, zatem aby być zadowolonym musiał użyć STRASZNIE długich tulei dystansowych. Uświadomcie mnie koledzy jak długie mogą być takie tuleje ? Gdzie takie tuleje się montuje ? Na piasty ? Nie ma to wpływu na bezpieczeństwo ? proszę potraktować poważnie moje pytania PS. dodam jeszcze, że nie widzę na zdjęciu, aby Almera wwl-a miała baaaardzo duży rozstaw kół Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wwl Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 "Cos" co eliminuje dziure pomiedzy blotnikiem a kolem nazywa sie ogolnie nizsze zawieszenie. Malin dzieki za pomoc przy blotniku. Nad tylnimi teraz mysle to wpadniesz pomozesz ciac :razz: Tuleje czyt. potocznie dystansy montuje sie pomiedzy felge a beben/tarcze. Taka modyfikacja wplywa niekorzystnie na same elementy jak inny nacisk na lozyska itp. Czesto trzeba stosowac dluzsze szpilki/sruby. 1cm na kolo to mysle ze to max mozliwosci i szalenstwa. W mojej poprostu sa szersze felgi, chociaz z oponami nie szalalem z racji aby nie stracic wiele na przyspieszeniu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Piotrek Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Ja też kupiłem diesla :grin: ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stranger Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Ja też kupiłem diesla :grin: ..... He, he I jak Ci się jeździ po przesiadce z Mondeo V6? P.S. Też będzie taka ładna jak Twoja była ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Piotrek Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Jak się jeździ, oszczędnie, oszczędnie. Mondeo jeszcze mam więc jak chcę pojechać w miarę szybko to mam czym , Almera narazie jest kupiona dla mojej narzeczonej ale kto wie, kto wie 8) czas pokaże.... Czy będzie taka ładna? raczej nie, w poprzednią zbyt dużo pieniążków włożyłem i pracy, co niestety przy odsprzedaży nic nie znaczy, albo nie wiele. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest andy_czarny Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 widze ze temat polecial w zla strone:) a co myslicie swapie jakiegos dieselka z N16 do N15, z tego co pamietam to mialy pojemosc 1.5 i 2.2.Dalo by rade cos takiego zrobic?? pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Wydaje mi się, że swap na dci jest nieopłacalny- za dużo przeróbek - łącznie z ECU i elektryką :roll: o zawieszeniu nie wspomne 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wwl Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 Takie przerobki to raczej na wyscigi niz aby to auto mialo byc niezawodne na codzien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Zetek Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 Gdybys napisal prawde bym przytaknal i nawet nie odpisal ale...Jestes moderatorem a nieuwaznie czytasz czyjes posty. Napisalem wyzej: "Gdyby moja nie byla czarna, obnizona i na 16tkach to bym sie nawet nie obejrzal na nia w ogloszeniu." Spodobala mi sie, wiec kupilem, jezdze. Wg mnie odroznia sie od seryjnych w tym co mi wlasnie przeszkadza. Nikomu nic do tego czy powinienem ja jezdzic czy nie. Prawda taka ze robicie sie zlosliwi jesli ktokolwiek cos zlego napisze na Nissana. Forum Nissana powinno byc obiektywne i przygotowane tez na slowa krytyki a nie tylko pisanie jakto Nissanki sa naj bo nimi jezdzimy. Jesli ktokolwiek ma jakies jeszcze slowa do mnie to czekam na PW. Sławek Po co wstąpiłes do tego klubu???????????????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Chińczyk Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 Czesc znalazlem na stronce v-techa moduł do auta twojego kolegi, przyrost 15 KM, cena 1000zl Podaje link: http://www.vtech.pl/ext/katalog.html Moze bede jakies roznice w przyspieszaniu, moze dodaj do tego jeszcze jakis filtr i wydech i moze jakies 100 Km bedzie... moze jakos bedzie smigac;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.