Guest dzemol04 Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 WITAM WSZYSTKICH. Zaczynam szukać auta i długi czas miałem na oku golfa 3 tdi kombi i co by nie mówić dobre auto. Ale dosłaownie przypadkiem ( przepraszam ze przypadkiem :smile: ) znalazłem NISSANA, kuzyn który na autach dosyc się zna mówi mi że to dobry pomysł, sam długo miał nissana primera i wogóle japońce chwali. Ale ja mam takie do was pytanie, znalazłem Sunny z 1996r. 211tyś, przejechane diesel 2.0, kombi, byłby sprowadzony z niemiec. Czy on jeszcze długo pociagnie, ile palić może w mieście i na trasie, ja jestem z Poznania. W golfie szukałem auta z 94 koniami a tu 74 są. I jak ktos ma kombi to niech napisze czy to sie dobrze prowadzi itd, dzieki z góry, bo golf ciagle mi po głowie jeszcze biega. Dzięki Hej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WOJTUSMAXIMUS02 Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 powiem ze mialem golfa II GTI ,,i powiem ze chodzila jak burza ,,,a teraz mam nissanka i tez nienarzekam..........tak ze czekaj na wiecej wypowiedzi chlopakow z klubu :wink: pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MacKo Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 dzemol04, co do silnika to nie powinien palićwiecej niż6 - ja mam primeręz tym silnikiem (czyli cięższe auto) , na dynamikę nie narzekam, spalanie 6-6,2 a nie oszczędzam się specjalnie, no i nie narzekam na JAPOŃCA co do komfortu i prowadzenia poczekaj na tych co takiego mają Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 chyba nie myślisz ze ktos ba forum nissanna poleci ci golfa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 heh niestety Gre ma racje Jednak wg mnie obiektywnie patrząc w golfie jest 'T' i przez to dynamika będzie lepsza ale w nissanie kultura pracy japońskiego silnika jest lepsza. Mam porównanie między moim klekotem a golfem MKII - golfa słychać z daleka i płyta CD w nim przeskakuje - u mnie nic takiego nie ma miejsca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dzemol04 Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Widze ze na golfa az tak sie nie psioczy i rozumiem ze wypłyną same zalety nissana a nie golfa, a o to mi chodzi . Cieszy mnie ze duzo nie pali, poczekam jeszcze na kilka odp, ludzi co maja kombi w diesel i powiem wam potam co z tego wyszło. ( Oczywiscie jak bedzie golf to sie nie przyznam ) Aha wiem ze dla was to smieszne ale o co chodzi z tym Sunny N13 lub N14 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest irek Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 hej N13 i N14 to generacje modelu. Ciebie interesuje N14(dokladniej Y10- kombi) czyli Sunny miedzy 1991-1995, chociaz kombi mozna spotkac nawet pod rocznik 2000. Co do diesela w Sunny to jest to baaaardzo trwaly silnik, na liczniku mam prawie 250 tys (ale jestem pewien ze byl krecony :? ) i zero problemów. Ostatniej zimy ja do pracy jezdzilem autem (przy -25 stopniach odpalał) a kumpel autobusem boGolfa IV nie dalo rady uruchomic :mrgreen: Co do dynamiki to jest taka sobie lub jeszcze gorzej (zależy od tego czego sie oczekuje), brak turbiny daje o sobie znać. Za to jak już napisali Bombel i MacKo mało pali. Naprawdę trzeba się mocno starać żeby przekroczyć 6l/100km. Poza tym Sunny dużo lepiej wygląda od Golfa, w którym środek wygląda jakby był siekierą modelowany. :mrgreen: Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bloksi1 Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Ja osobiscie mam golfa II 1.6d i a tesciu ma sunny kombi 17D moje wrazenia sunny komfort jazdy lepszy (golf głośny i sztywny) wydaje mi sie ze golfik ma lepsze przyspieszenie od tego nissana (nissan dziurawy wydech) Praca skrzyni biegów na + dla nissana niewiem co jeszcze moge napisać wygląd na + dla golfika minus na brak tuningu dla takiego nissana optycznego Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest irek Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 niewiem co jeszcze moge napisać wygląd na + dla golfika Kwestia gustu,ale uważałbym tu z wyrazaniem takich opinii :mrgreen: pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 niewiem co jeszcze moge napisać wygląd na + dla golfika Kwestia gustu,ale uważałbym tu z wyrazaniem takich opinii :mrgreen: pozdrawiam Chyba brakło argumentów i tak palnoł ... Na plus golfa mogę dodać, że lepiej są wygłuszone przednie drzwi -dźwięk lepszy . A tak to już więcej plusów nie widzę 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
azorek Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 no i największy + jak kupisz sunny to możesz należeć do najfajniejszego klubu czyli NKP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maciek78 Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Ja to jestem uczulony na wszystko, co niemieckie (dziwnym trafem poza Ramstainem ). O silnikach diesla w sunnych słyszałem wiele - same dobre informacje. Gdzies na forum ktoś przytoczył artykuł z renomowanej gazety motoryzacyjnej o sunnym. Tam również niewiele złego pisali o naszym autku. Golfa znam, ale klasę wyżej - co i tak nie m aznaczenia, gdyż nawet IV bym nie chciał w zamian. Wyciągnął bym może wspomaganie kierownicy Części zamienne, których będziesz potrzebował - czyli filtry, świece - dostaniesz po cenach niewiele ustępujących niemieckim pancerwozom. Generalnie - ja bym się nie zastanawiał Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dzemol04 Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Ok jak częsci nie są bardziej drogie niz w vw, silnik sunny wszyscy chwalą, zimą odpala, oszczedny to biore NISSANA. Co do dynamiki to wiadomo zawsze chce sie 200km, ale spokojnie narazie 75 mnie zadowoli.A dotego słyszałem ze diesel bez turbiny są bardziej żywotne. ALE JAK COSIK SIE POPSUJE ZA BARDZO , TO JAK WLECE NA TEN ZLOT :twisted: ................ Ok dzięki wszystkim za rady itd i zaraz po zakupie ujrzycie zdjecia ów cudeńka. Aha ostatnie pytanie słyszeliście moze coś o tym wypadaniu 5 biegu, ponoć po kilku kilometrach 5 sie psuje i powstaje skrzynia 4 biegowa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 słyszeliście moze coś o tym wypadaniu 5 biegu, ponoć po kilku kilometrach 5 sie psuje i powstaje skrzynia 4 biegowa? Ja słyszałem to tylko o Primerach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest _Pablo_ Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 A ja słyszałem też że występuje to w NX100 i sunnym ale nie wiem czy w dieslu, musiałbyś poszukać na forum było to już opisane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hermoll Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 widzialem w auto swicie niewiem chyba sa 2 testy sunnego i inne opinie w innych artykulach to 2.0 diesel nissana jesli byl dbany nie zajezdzany i olej wymieniany to silnik jest naprawde nie do zajechania,a reszta jak to w sunny golf 3 tez zadna rewelacja juz, pozatym czy czesci tanie powiedzmy ze tanie ale zamienniki polskiej produkcji jakosci nie bede nadmienial jakiej, oryginalne czesci do VW tez nie sa napewno tanie, ale dostepnosc napewno lepsza w srodku golf3 - dla mnie kicha, szczegolnie auto w ktorym szyba przednia jest zaraz za kierownica a deska ma 15cm szerokosci, mnie to sie NIE PODOBA a w sunnym szyba ladnie pociagnieta deska ma 2-3x wieksza szerokosc i sie za***iscie siedzi(nie wspomnajac o astrach czy lanosach) gdzie siedzi sie na glowa w szybie prawie pozatym diesel turbodoladowany, nitk nie powie ze wytrzyma tyle co zwykly diesel, czesci zamienne do turbodoladowanego diesla pewnie sa drozsze wszystko musi wytrzymywac duzo wieksze cisnienia/sily, pozatym turbina... chocby niewiem jaka byla czesto po 150tys juz jest do roboty, a niekiedy duzo wczesniej spalanie golfa tdi, zapewne jesli mu sie przycisnie to i spalanie skoczy sporo przeciez na powietrze samo nie pojedzie a jak doscinie poweitrza to i palwia tez musi dorzucac odpowiednio wiecej, uciecha z jazdy wieksza ale co kto lubi takie jest moje zdanie moge sie myslic z niektorymi kwestiami, wiec jesli jest inaczej niech ktos mnie poprawi aha i jesli chodzi o sunny kombi to nie podpasujesz nic z blacharki z sedana czy hatchbacka tak samo jak i wiekszosci tapicerkiw w srodku ja bym jeszcze wybadal z VIN-u gdzie to sunny bylo skladane, jak w japoni to mozna brac pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 ja bym jeszcze wybadal z VIN-u gdzie to sunny bylo skladane A byly n14 z europy? :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dzemol04 Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Sorry ale nie rozumiem o co chodzi ze skrótem: VIN ? Ale jednoczesnie dzieki za tak wyczerpującą odpowiedź hermoll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osa Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 A byly n14 z europy? Rolling Eyes Y10 byly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osa Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Też nie wszystkie a czy ja mowie ze wszystkie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maciek78 Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Dzemol - przed zakupem weź od sprzedającego nr VIN - z dowodu rejestracyjnego z pola E. Dokładnie przepisz i wpisz go tu: http://www.autoglobus.ru/vin.htm Otrzymasz dokładne info o autku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 To jezeli n14 byly tez robione poza europa to wystarczy spojrzec na pierwsze znaki. Jak zaczyna sie na JN to japonia jak inaczej to pewnie anglia czyli SJN. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osa Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 To jezeli n14 byly tez robione poza europa to wystarczy spojrzec na pierwsze znaki. Jak zaczyna sie na JN to japonia jak inaczej to pewnie anglia czyli SJN. N14 nie były jedynie odmiana kombi o oznaczeniu Y10 była robiona bodajże w Holandii i do tego tez nie wszystkie jak już kolega Bombel zdążył zauważyć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hermoll Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 no jak juz rozkodowany ten kombiak ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dzemol04 Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Dostałem VNC i oto co wyszło: VIN: jn1tfay10u0041668 Model code: TVCALDFY10NGA--X-D Internal color: G - GRAY External color: AR2 - RED SOLID For country: GERMANY Production year/mon: 0003 Model start year: 9011 Model finish year: 0003 Model: Nissan SUNNY WAGON Y10 Description: ENGINE - CD20 TYPE ENGINE TRANS - MANUAL TRANSMISSION WHL DRV - 2 WHEEL DRIVE GRADE - LX TYPE BODY - ELC.WAGON Reference: fastoppe data not found! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.