Guest jacub2 Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Niedawno wymieniłem sprzęgło w mojej Primerze P10 20D bo poprzednie już się slizgało Po wymiane okazało się że gdy chciałem naćiągnąć linke to mi ledwo starczyło miejsca , sprzęgło łapie mi na samym końcu pedału. Ponownie rozebrałem i porównałem obydwa sprzęgła i są identyczne z tym że grubość tarczy się rózni to chyba oczywiste , z tym że na poprzednim regulacja była w połowie gwintu. Pytam zatem czy tak ma ma być napewno? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest irek Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 linka jest mocowana do takiej dżwigni w okolicach skrzyni, ta dźwignia z tego co pamietam jest mocowana na wałku z wielowypustem. Może spróbuj przestawić ją o 1 lub 2 ząbki. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
baryla Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 moze docisk masz do wymiany?? ja mialem podobnie myslalem ze to tarcza jak rozebralem to sie okazalo ze docisk do wymiany Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jacub2 Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Pisząc że wymieniłem sprzęgło to miałem na myśli cały zestaw : docisk, tarcza, łożysko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted November 21, 2006 Share Posted November 21, 2006 Po wymiane okazało się że gdy chciałem naćiągnąć linke to mi ledwo starczyło miejsca , sprzęgło łapie mi na samym końcu pedału. Rozumiem, że wychodzi za duży luz na lince i brakuje gwintu żeby go zmniejszyć. To się zdarza, tarcza trochę za gruba. Dwie możliwości - nagwintuj dalej linkę, na kilka dodatkowych zwojów powinno być miejsce lub - przesuń w odpowiednią stronę wspornik linki (ten przykręcany do skrzyni) rozpiłowując w nim otwory na śruby mocujące. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Cin3k Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Mialem podobny problem po wymianie u siebie tarczy sprzegla. Przed wymiana na pewno byl zakres regulacji bo byly proby "podciagniecia sprzegla" (niestety okazalo sie ze tarcza jest zajezdzona), natomiast tuz po wymianie pojawil sie taki sam problem - brak regulacji. Zastosuj ktorys "patent" polecany przez B12, badz zrob tak jak ja: zaloz na linke w odpowiednim miejscu jakas tulejke, rozpilowana po dlugosci(na pewno pomoze). Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jacub2 Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 przestawiłem troche wspornik i jest dobrze , dzięki za rady Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.