Guest robert1512 Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Witam wszystkich! Od niedawna mam p11-144 TD wszystko wspaniale pracuje z wyjątkiem lewarka! Problem polega na tym,że podczas jazdy na 5 biegu z prędkością 90-110 z lewarka dochodzi dzwięk jak by (drżenie metalu o metal ), dodanie gazu lub odjęcie niweluje to zjawisko.Jeśli oprę dłoń na lewarku również zjawisko ustępuje.Spotkał się ktoś z takim zjawiskiem?dodam,że lewarek nie rusza się tylko metalicznie dzwięczy.Biegi wchodzą super,olej zmieniony ......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 U mnie był odpowieialny za to krzyżak, wymień i powinno być dobrze. Koszt z tego co pamietam to około 50zł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinodino Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 czesc. niestety ten typ tak ma. w pewnym zakresie obrotów to zjawisko wystepuje u mnie na piątym i na trzecim biegu. gdzieś na forum czytałem, że ktoś dorabiał tulejki do tego nieszczęsnego krzyżaka z blaszki z puszki po piwie i przestało brzęczeć. jak znajdę trochę czasu to sobie to zrobię. na razie się przyzwyczaiłem. pzdr :wink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maacieq Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 to samo jest w k11 i w 100 innych nissanach... U mnie prblemem była też drgająca gałka MOMO, wsytarczyło ją dokręcic... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Mój brat cos kombinował z ciegnami w N14 - ja natomiast u siebie zauważyłem, że te drgania się nasilają wraz ze zużyciem poduszki tylnej silnika- tej od przegrody silnika. Niebawem wymienię i zobaczę czy jest poprawa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest longin27 Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 A ja stawiam na samą dźwignię lewarka :grin: U mnie było identiko i się okazało, że poprzednik wymieniał gałkę przy lewarku i nie miał imbusa żeby odpowiednio przykręcić taką obrączkę metalową, która jest pod tą gałką. U mnie to ona tak brzęczała i mnie wku... :evil: Po dokręceniu jest cisza a lewarek chyba zawsze trochę przenosi wibracje, szczególnie gdy autko ma kilka latek :? Ale to moja opinia - nie znam się aż tak na tych sprawach Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest robert1512 Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Witam i dziękuję za zainteresowanie! Przyczyną brzęczenia lewarka było to,że podczas jazdy dotykał drążka stabilizatora.Jak autko było na podnośniku usterka była nie widoczna a jak stało na kołach to nawet przy wyłączonym silniku lewarek dziwne odgłosy wydawał gdy wbijało się 5 bieg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BossMan Posted June 14, 2007 Share Posted June 14, 2007 U mnie był odpowieialny za to krzyżak, wymień i powinno być dobrze. Koszt z tego co pamietam to około 50zł. Podpinam sie pod watek: u mnie rowniez w P11.144 2.0 benz. "swierszczykuje" lewarek - pojawia sie toto na 5tym biegu, przy obrotach ok.2500-3000 i odpuszczonym gazie. Zastanawia mnie jednak, ze przy okazji ostatniej wizyty w ASO wycenili mi to na 500pln, gdyz wg nich krzyzak i drazek (ktory idzie do wybieraka czy cos) to jeden element, nie mozna wymienic samego krzyzaka itp. itd. Jak jest naprawde? Da sie wymienic sam krzyzak? Czy dostane go gdzies poza ASO czy raczej bez szans? Dzieki z gory za pomoc, Adam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jakub_poznan Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 chłopaki jak rozwiązaliście problem krzyżaka i jaki9 to jest koszt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baciarek Posted October 26, 2007 Share Posted October 26, 2007 wczoraj rozwiązaliśmy problem w TD - wku...e to było i brzęczało w coraz większym zakresie. Przyczyną była wyciągnięta sprężyna pod podłogą przy lewarku. Żeby ją zobaczyć trzeba ściągnąć jakąś osłonę. Po skróceniu i założeniu spowrotem cisza w aucie - no może nie całkiem bo mam chyba problem z poduszkami. POZDR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.