Guest Snafu Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Zamontowałem blosa w swojej K10 wczoraj regulowałem go wzglendem sondy lambda i analizatora spalin. Trzymając na 3500 RPM ustwaiłem dawke stechiometryczną (co=0,2%) poczym na wolnych obrotach to samo (co=0,1%) autko chodzi dobrze ale chciałbym by dawało troszeczke więcej mocy ale bez jakiegoś duzego zwiększania dawki gazu. I pytanie jest takie jak ustawić blosa by w zakresie obrotów od 900 do 2500 trzymał dawke stechiometryczną a tak przy przy 3500 zaczynał ją wzbogacać tak do co=0,6% lub 0,8% czy musze przerabiać gwizdek ?? bo zabardzo niechce tego robić :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maras Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Blos ma za zadanie utrzymanie liniowości mieszanki paliwowo-powietrznej w całym zakresie obrotów, więc ten pomysł chyba odpada. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maddrajwer Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Tak jak piszesz musiałbyś przerobić gwizdek.Tzn, szerzej go rozpiłowaćw górnej części. myślę jednak że to nie jest dobry pomysł. raczej go zepsujesz zamiast poprawić. Jak zacznie dawać za bogatą mieszankę to moc spadnie i osiągi też. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 też tak myślałęm :/ to może chwilowe zwiększenie ciśnienia wewnącz parownika w momęcie depnięcia w pedał ?? coś takiego jak pąpka przyśpieszająca w gaźniku ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 Bez szlifu się nie obejdzie - ale szybko z tym idzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 żeby tylko wiedzieć w którym miejscu podszlifować :/ ???? moge tylko zgadywać jak szeroko otwiera sie blos przy maxymalnym obciążeniu :/ chyba będe musiał dobrobić gwizdek w własnym zaktesie i go zmodyfikować no nic trzeba będzie sie przejść do jakiegoś tokarza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 nie tokarza, pilnik w dloń i jedziesz od góry zaczynasz i na dół schodzisz, żeby znaleść optimum to najlepiej by było na rolki się udać... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted November 24, 2006 Share Posted November 24, 2006 niechce psuć dobrego gwizdka :/ jak zrobie sobie zamiennik to będe mógł z nim robić co chce szkoda że w okolicy niema żadnych roleczek :/ przynajmniej nie szłyszałem :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hermoll Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 wlasnie jak sprawdzic czy sie cala ta kurtyna otwiera , pozatym ja tez po wyplacie na analizator podjade , miernik pokazuje na sondzie napiecie od 500-900mV nawet jak ledwo gazu daje pewnei zalewany palwiem, ssanie sie odlacza, to pewnie moze zawor elektromagnetyczny w gazniku strujacy skladme mieszanki, a na gazie w wiekszosci poakzuje do 500mV ale jakos dziwnie to wskauzje napiecie na gazie jakby silnik caly czas na b ubogiej mieszance jezdzil bo glownie wskazani nie przekraczaja 100mV Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.