Guest grossb Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 W zeszłym tygodniu kupiłem swoją P10 1,6 i dziś zabrałem się do dokładniejszego przyjrzenia sie autku, a więc: 1. odkryłem brzydką dziurę w podlodze pod nogami kierowcy. wokół jest rdza, więc podejrzewam, ze bedzie trzeba wspawac kawalek nowej blachy, ciekawe ile mnie to bedzie kosztowalo? Teraz zabezpieczylem to tak, zeby nie lala sie woda do srodka i teraz czas na szukanie pomocy. Macie kogos kto by mi to naprawił? 2. Klapa!!! Na wybojach strzsznie halasuje. Podkrecilem troche zamek i sie poprawilo, ale za to musze strasznie mocno walnac klapa, zeby sie zamknela :681: 3. Wyregulowalem (na sluch) zaplon i teraz autko stalo sie duzo żwawsze, ale nadal ma za niskie wolne obroty na zimnym silniku. Podjade gdzies na regulacje, moze cos zrobia, chyba ze macie inne sugestie? 4. Samochod przez poprzedniego wlasciciela byl uzywany tylko, na gazie. Dzis przelaczylem na benzyne i jest jakos dzizwnie: po pierwsze przy dodawaniu gazu cos grzechocze pod maska (metalicznie) - na gazie jest ok; poza tym przy przyspieszaniu wszystko idzie dobrze do ok. 2500obr, potem jakby sie dlawi - efekt jest taki jak na konczacym sie gazie. Co to moze byc? 5. Wydaje mi sie, ze predkosciomierz oszukuje. Pokazuje wyzsza predkosc niz w rzeczywistosci. Np. wskazywal 120, a odczuwalem jak 100. Czy w nissanach az tak nie odczuwa sie predkosci, czy moze byc jakas przyczyna przeklamywania? Uff, duzo tego, ale to i tak w skrocie Bede wdzieczny za pomoc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ridrick Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 grossb, WItaj Jakby juz gdzies widzial podobne objawy od miesiac walcze z wlasnym autkiem 4. Samochod przez poprzedniego wlasciciela byl uzywany tylko, na gazie. Dzis przelaczylem na benzyne i jest jakos dzizwnie: po pierwsze przy dodawaniu gazu cos grzechocze pod maska (metalicznie) - na gazie jest ok; poza tym przy przyspieszaniu wszystko idzie dobrze do ok. 2500obr, potem jakby sie dlawi - efekt jest taki jak na konczacym sie gazie. Co to moze byc? Obstawiam przeplywomierz mam dokladnie to samo jeszcze tego nie zrobilem ale eccs zglasza problemy z przeplywomierzem Jesli chodzi punkt pierwszy to pewnie zalezy jak duzo tego bedzie. Sprawdz jak wyglada sprawa po stronie pasazera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rysiu83 Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 (4) ewentualnie coś z pompą paliwa ponieważ nie wiadomo Ci jest ile poprzedni właściciel miał paliwa w baku,być może (nie koniecznie jednak) jest ona trochę przytarta i dlatego może szarpać powyżej jakichś tam obrotów a z czasem padnie całkowicie.Podjedż do mechaniora i niech Ci sprawdzi ciśnienie z jakim pompa podaje paliwo.I przy okazji sprawdż cały układ paliwowy. (5) być może niewłaściwe dobranie opon podaj rozmiar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grossb Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 A jaki powinien być oryginalny rozmiar w P10? Wiem na pewno, ze mam R13, ale nie sprawdzilem jaki rozmiar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rysiu83 Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 fabryka wypuszczała takie rozmiary LX/SLX 175/70R14T (1.6) felga 5.5 cala SLX 185/65R14H felga 5.5 cala (silnik 2.0) i 195/60R14V felga 6 cali (także w GT) choroba nie wiem czy była P10 wypuszczana na 13 calowych kołach...........jak dla mnie to 14 był też za małe do takiego samochodu.......ale wszystkiego nie wiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Na początku produkcji nissan wypuścił primerę na kołach 13" z silnikami 1,6 i 2,0D. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grossb Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 To moze moja jest wlasnie tą, w ktorej wkladali 13tki? Swoja droga strasznie małe :/ PS Fajne podswietlenie wskaznikow Maniek, jakich uzyles zarowek? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 To moze moja jest wlasnie tą, w ktorej wkladali 13tki? Swoja droga strasznie małe :/ PS Fajne podswietlenie wskaznikow Maniek, jakich uzyles zarowek? Zamiast żarówek poszły diody. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bobtrebor Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 moja, krajowa P10 1,6 miała 13, ale ona nawet gaźnik miała Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grossb Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Moja tez ma gaznik , to moze te felgi jednak sa ok? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoover Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Rozmiar jest ok Też takie mam. Co zrobić [ Dodano: Pon 27 Lis, 2006 19:23 ] "13" występowały do 93r. , czyli tylko w 1.6 gaźnik - 1.6 na wtrysku (od któregoś miesiąca 93 r.) mają felgi "14". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grossb Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 Tak sie zastanawiam, a propos tego przeklamujacego licznika, moze to przez linke predkosciomierza? Przy malych predkosciach terkocze i trzesie sie wskazówka. Bede musial cos z nia zrobic, tylko nie wiem co :/ Czy wymiana linki jest prosta, a moze mozna ja naprawic? Mial ktos do czynienia z tym problemem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 Ostatnio przerabiałem temat linki. U mnie pękła , ale na szczęście w takim miejscu , że dało się pospawać. Wyjęcie linki jest bardzo proste. Odkręcasz nakrętkę linki przy skrzyni i wyciągasz linkę z pancerza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grossb Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 Moja primerke ogladal dzis mechanik w sprawie spradku mocy pow 2500obe (opis w pierwszym temacie) i stwierdzil, ze to napewno nie przeplywomierz, bo moj silnik go nie ma :zdziw: i ze to chyba jednopunktowy wtrysk, ew. elektroniczny gaznik. Powiedzcie mi jaki to w koncu jest silnik - wg VIN jest to GA16DS. Polecil, zebym najpierw pojechal do gaznikowca, zeby wyregulowac, bo to napewno kwestia regulacji. Sam nie wiem co robic, moze Coobcio znajdzie chwile, zeby spojrzec na moj przypadek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Moja primerke ogladal dzis mechanik w sprawie spradku mocy pow 2500obe (opis w pierwszym temacie) i stwierdzil, ze to napewno nie przeplywomierz, bo moj silnik go nie ma :zdziw: i ze to chyba jednopunktowy wtrysk, ew. elektroniczny gaznik. Powiedzcie mi jaki to w koncu jest silnik - wg VIN jest to GA16DS. Polecil, zebym najpierw pojechal do gaznikowca, zeby wyregulowac, bo to napewno kwestia regulacji. Sam nie wiem co robic, moze Coobcio znajdzie chwile, zeby spojrzec na moj przypadek Twoje auto posiada elektroniczny gaznik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ice Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 4. Samochod przez poprzedniego wlasciciela byl uzywany tylko, na gazie. Dzis przelaczylem na benzyne i jest jakos dzizwnie: po pierwsze przy dodawaniu gazu cos grzechocze pod maska (metalicznie) - na gazie jest ok; poza tym przy przyspieszaniu wszystko idzie dobrze do ok. 2500obr, potem jakby sie dlawi - efekt jest taki jak na konczacym sie gazie. Co to moze byc? Sprawdz ustawienie zapłonu i zobacz jak wyglad dolot czy nie jest przysłonięty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grossb Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Dzieki Misiek Zapłon ustawilem (na sluch), a dolot sprawdze jutro. Czy to moze byc zle ustawiony gaznik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ice Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 Zacznij do sprawdzenia zapłonu i pracy sondy. Jak bedzie ok z dolotem, zaplonem i sondą to wtedy mozna pomyslec nad gaznikiem, ale nie nzadze zeby ktos tam grzebał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zeusik Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 dziura w podłodze w primerze? cos ty kupil...? malczaka rozciagnietego??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grossb Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 ee, prosze mi tu nie obrazac mojej primerki :036: Dzuira sie zrobila bo ktos wczesniej wyciagnal zadlepke i woda sie lala do srodka. malczak...phi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zeusik Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 oki paniczu z warszawki.. tak tylko.. bo z tego co wiem to np u mnie jest pełen ocynk... wiec woda moze sobie.. wyparowac.. phi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 oki paniczu z warszawki.. tak tylko.. bo z tego co wiem to np u mnie jest pełen ocynk... wiec woda moze sobie.. wyparowac.. phi... Chciałbym żeby moja tak miała pełen ocynk a jast z 1999r A tak pomału wychodzą bomble i trzeba będzie zrobić zaprawki :036: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zeusik Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 a czemu nie masz ocynku? moja jest invitation.. moze dlatego walneli ocynk.. zadnych babli i zadnej rdzy - mialem male zadrapanie i nawet tego nierobie i nie rdzewieje . ... wlasnie dlatego wiem ze jest ocynk bo go widze na wlasne oczy... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest grossb Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 ... paniczu z warszawki.. pozostawie to bez komentarza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zeusik Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 oj czepiesz sie.. paniczu.. to taki zwrot... chyba sie nie obrazisz.... cio? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.