Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

proszę o numery na aparacie zapłonowym P10 96'


Guest krisu281916
 Share

Recommended Posts

Guest krisu281916

prosze o podanie numerów na aparacie zapłonowym do

nissan primera invitation 2,0 115 kM rok 1996 bo jest podejrzenie że coś było grzebane

Link to comment
Share on other sites

Guest primeraW10
prosze o podanie numerów na aparacie zapłonowym do

nissan primera invitation 2,0 115 kM rok 1996 bo jest podejrzenie że coś było grzebane

 

czemu twierdzisz ze bylo cos grzsebane ?? jaki masz aparat ?? z cewka z boku i modulem czy masz wszystko zapakowane w aparacie i wychodza z kopulki tylko 4 kable wys napiecia na swiece ????

Link to comment
Share on other sites

Guest krisu281916

wychodzą kabelki z kopułki aparatu od razu na świece

kopułka widać jest nieorginalna obudowa koloru czarnego - z napisem BOSCH - nie wiem jaka powinna być

a dlaczego - jest podejrzenie bo wszystko co mogłem sprawdziłem w Primerce i dalej ma słabą moc (elektronika (55) oraz rozrząd ok, ),

a super elektronic przekręcił mi zapłon na maxa ( nie wiem czy tak mogę jeździć) i jakoś się odpycham, bo jak było na środu

więcej informacji o aucie bo nie będę nudził, na moich postach

a właśnie jak ty masz usyawiony zapłon czy na środku czy może inaczej

 

podam jeszcze nr które odczytałem z aparatu zapłonowego z metalowej obudowy

LUCAS 22100-70J00

4595

42507D

made in. U.K.

mniej więcej tak to wygląda

proszę o rady

 

[ Dodano: Wto 28 Lis, 2006 12:23 ]

krisu281916

Link to comment
Share on other sites

Guest primeraW10

ja mialem podobne objawy, tzn wielkie problemy z ciagiem, dopiero po przestawieniu zaplonu na max do przodu zaczela sie jazda. jak sprawdzalem zaplon to przy dodawaniu gazu nie przyspieszalo zaplonu - efekt - mulenie sie silnika. U mnie pomogla ......... wymiana swiec na nowe. Auto jest bardzo wrazliwe na slaba iskre

 

mam nadzieje ze u ciebie tez bedzie taka pier**la :)

Link to comment
Share on other sites

Guest krisu281916

dzięki za radę tylko nie wiem czy można tak jeździć z przekręconym zapłonem na maxa

pytanie:

czy nie orientujesz się czy przebicie na kabelkach ma na to wpływ

bo ostatnio mnie kopnęła na kabelkach

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli zapłon jest przyspieszony na max to może występować spalanie stukowe, z reguły słychać takie dzwonienie z silnika i to jest bardzo destrukcyjne dla silnika, nie radzę tak jeździć. Co do aparatu zapłonowego to u mnie jest ustawiony mniej więcej na środku i jest dobrze. I jeszcze jedno, piszesz, że masz silnik 2.0 115KM, to by wskazywało na wersję z jednopunktowym wtryskiem paliwa (SR20Di), to dziwne bo wydaje mi się, że takie wersje były tylko w początkowych latach produkcji a 1996 to końcówka produkji P10-tek i tam powinien być już wtrysk wielopunktowy.

Link to comment
Share on other sites

Guest krisu281916

ja muszę jeżdzić na przyspieszonym na maxa zapłonie bo jak było na środku to autko wogóle nie chciało jechać zupełnie już nie miało mocy

dodam że cała elektronika została sprawdzona

wymieniem też kabelki

wymieniłem świece i czujnik spalania stukowego

sprawdziłem ustawienie rozrządu

i nic już skończyły mi się pomysły

a co do 115 KM to były takie produkowane na rynek niemiecki, a wtrysk mam wielopunktowy 9oczywiście cały czas mówimy tu o P10)

jeśli chodzi o spalanie stukowe to nie słyszę żadnego dzwonienia prawdopodobnie jest to spowodowane tym, że jeżdżę na gazie sekwencja a odpalanie na bezynie 98.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest primeraW10
ja muszę jeżdzić na przyspieszonym na maxa zapłonie bo jak było na środku to autko wogóle nie chciało jechać zupełnie już nie miało mocy

dodam że cała elektronika została sprawdzona

wymieniem też kabelki

wymieniłem świece i czujnik spalania stukowego

sprawdziłem ustawienie rozrządu

i nic już skończyły mi się pomysły

a co do 115 KM to były takie produkowane na rynek niemiecki, a wtrysk mam wielopunktowy 9oczywiście cały czas mówimy tu o P10)

jeśli chodzi o spalanie stukowe to nie słyszę żadnego dzwonienia prawdopodobnie jest to spowodowane tym, że jeżdżę na gazie sekwencja a odpalanie na bezynie 98.

Pozdrawiam

 

widze ze juz powymieniales, u mnie taka wymiana pomogla.

sprawdzales jak sie zachowuje zaplon ???

u mnie bylo tak ze jak gwaltownie dodawalem gazu od wolnych obrotow to nie przyspieszalo go i dlatego sie dusil.

jakie kable kupiles ?? i jakie swiece ??

ja zalozylem takie jak maja byc NGK BKR 5 EY,

 

powodzenia

Link to comment
Share on other sites

ja muszę jeżdzić na przyspieszonym na maxa zapłonie bo jak było na środku to autko wogóle nie chciało jechać zupełnie już nie miało mocy

dodam że cała elektronika została sprawdzona

wymieniem też kabelki

wymieniłem świece i czujnik spalania stukowego

sprawdziłem ustawienie rozrządu

i nic już skończyły mi się pomysły

a co do 115 KM to były takie produkowane na rynek niemiecki, a wtrysk mam wielopunktowy 9oczywiście cały czas mówimy tu o P10)

jeśli chodzi o spalanie stukowe to nie słyszę żadnego dzwonienia prawdopodobnie jest to spowodowane tym, że jeżdżę na gazie sekwencja a odpalanie na bezynie 98.

Pozdrawiam

Ciężka sprawa z tym Twoim autkiem, napisz jeszcze jak sprawdzany był rozrząd bo jednak ja bym na to postawił, czy był rozkręcany dół silnika? Ostatnio, dokładnie w poniedziałek, rozkręcałem cały dół silnika bo przy ostanim składaniu pękła mi obudowa łańcucha rozrządu i olej delikatnie kapał, po rozebraniu okazało się że łańcuch jest przestawiony o jeden ząbek na wałku ssącym, wcześniej był też przestawiony na wałku wydechowym (objawy takie jak u Ciebie) ale to przestawiałem metodą prób i błedów bez rozbierania dołu, trochę mnie to zdziwiło bo jeździłem tak prawie dwa miechy i wydawało się że jest dobrze, a nie było. Teraz rozrząd ustawiony jest na 100% prawidłowo (praktyka czyni mistrza) i w końcu nissanek śmiga tak jak kiedyś. Na Twoim miejscu jeszcze raz bym sprawdził ustawienie rozrządu, jest przy tym roboty ale skoro wyeliminowałeś wszystkie inne przyczyny to tylko to mi przychodzi do głowy.

Link to comment
Share on other sites

Guest Maniek-ol
a co do 115 KM to były takie produkowane na rynek niemiecki, a wtrysk mam wielopunktowy 9oczywiście cały czas mówimy tu o P10)

 

Twoja P10 ma więcej niż 115 KM. Niemcy tak pisali , bo oni płacą opłaty za moc samochodu a nie za pojemność. Nawet Misiekol ma wpisane 115 KM . a jeździ GT.

Link to comment
Share on other sites

Guest krisu281916

wymiana kabelków poprawiła jakość odpalania na zimno juz nie szarpie

widać rano od wilgości na kabelkach było przebicie

kabelki kupiłem koreańskie w japomoto w Poznaniu oni handlują tam zamiennikami korańskimi

nie wiem jakiej jakości są mówili że są ok że sprzedają i nik t nie kwestionuje ich jakości

jeśli chodzi o świece to mam dobrane katalogowo też właśnie w japomoto i przy zmianie na nowe w samochodzie tez były takie same (z niemiec) jak te które mi dobrali

ale jeszcze w domu sprawdzeę numery w domu jeśli znajdę opakowania

 

co do sprtawdzenia rozrządu to zagiołeś mi parola takiej sprawy nie przewidziałem

widzę że jeszcze raz będę musiał sprawdzić go tylko na razie ciężko z czasem

spróbuję to zrobić jak najszybciej

ale widaomo jak z terminami i kasą (święta)

ale sprawdzę na pewno

jakie będą wyniki zobacztymy

POZDARAWIAM

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...