Guest wwl Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Witam. Znajomy chce kupic taki model i jest ciekaw ile kosztuje rozrzad w takim modelu silnika. Czesci i plus/minus robocizna. Sławek Link to comment Share on other sites More sharing options...
zachu Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 komplet rozrządu do 2.0td to jest to samo ; pasek na rozrząd, na pompę wtryskową, napinacze tych pasków , rolka prowadząca paska rozrządu 430 zl wymiana od 100 do 300 ,zależy od mechanika.części nieorginalne, ale dobre zamienniki- mitsuboshi paski, napinacze NTN, SKF Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wwl Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 A jesli juz tak pytam to na co spojrzec przy silniku przed kupnem ? Sa jakies czeste usterki w tych dieslach ? Pompa wtryskowa ? Uszczelniacze ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
baryla Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Moj kumpel za wymiane rozrzadu pasek napinacze itd. z robocizna zaplacil cos kolo 600 pln. W tych silnikach praktycznie nic sie nie psuje, moga zepsuc sie koncowki wtryskiwaczy no i moga tez przeciekac uszczelniacze na wale na tych silnikach mozna dlugo pojezdzic, ale to jest samochod raczej dla ludzi ktorzy wola spokojniejsza jazde bo przyspieszeniem to on nie zachwyca Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MacKo Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 z robocizna zaplacil cos kolo 600 pln wydałem podobną kwotę raczej dla ludzi ktorzy wola spokojniejsza jazde bo przyspieszeniem to on nie zachwyca no benzyna to to nie jest ale tragedii nie ma Link to comment Share on other sites More sharing options...
zachu Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 na pewno sprawdzić czy nie ma objawów walniętej uszczelki pod glow., albo gorzej czy nie jest walnięta głowica.zwrócić trza też uwagę jaki dym leci z wydechu, czy nie kopci na czarno za bardzo( w tym roczniku to wtryski mogą być zużyte), na niebiesko też nie może ( spala olej silnikowy). sprawdżcie jak chodzi na wolnych obr. czy się nie dławi przy przyśpieszaniu, jak schodzi do wolnych , czy za bardzo nie spadają obroty, alternator czy nie śwista, i ta reszta na paskach klinowych też. Ale najlepiej odżałujcie na zaufanego mechaniora , usterki w tych silnikach nie są częste, pod warunkiem, że silnik nie był piłowany, aha sprawdżcie czy wchodzą wszystkie biegi( szczeg. wsteczny i piątka). w jakim stanie są półosie i przeguby, zaciski tarcze, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.